تئاتر گردی هفتگی: از «دپوتات» تا «ورود آقایان ممنوع»

با ۲۰ برنامه جدید سالن های نمایش پایتخت در خرداد ۹۷

تئاتر گردی هفتگی: از «دپوتات» تا «ورود آقایان ممنوع»

تئاتر گردی مثل گالری گردی و موزه گردی، بخشی از فعالیت های گردشگری هموطنان را در مراکز استان های کشور به خود اختصاص می دهد که مخاطبان خاص خود را دارد و هر سال نیز با جادوی اطلاع رسانی هشتگ ها و شبکه های اجتماعی، مخاطبان بیشتری را به سمت خود میکشاند. برای کسانی که با فیلم های سینمایی اکران بهاره خیلی میانه خوبی ندارند، تئاتر  میتواند گزینه جایگزین باشد. در گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو، امروز با ۲۰ برنامه سالن های نمایش پایتخت در هفته های پایانی بهار ۹۷ آشنا می شویم. با ما همراه باشید. فراموش نکنید که یکی از راه های آشنایی با تئاترها  از دید تماشاگران، مراجعه به هشتگ تئاتر در اینستاگرام است.

نمایش پک

نمایش پک به کارگردانی حسین احمدی قاجاری در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان تهران از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد روی صحنه می رود. این تئاتر هر شب ساعت ۲۱ اجرا می شود و هزینه بلیط نیز ۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

خنکای ختم خاطره

اگر میخواهید جدید ترین کار حمید آذرنگ را تماشا کنید، خنکای ختم خاطره را در نظر داشته باشید

نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی جامد ادوای و نویسندگی سناریو نویس توانا، حمید رضا آذرنگ در تالار حافظ روی صحنه می رود. این تئاتر را تا ۱۳ خرداد هر شب ساعت ۲۱ میتوانید با بهای ۲۰ هزار تومان مشاهده کنید.

دپوتات

تئاتر دپوتات در ژانر کمدی روی صحنه می رود و مناسب خانواده های در شب های ماه رمضان است

نمایش دپوتات به کارگردانی اتابک نادری در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرداز تا ۲۱ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود. هزینه بلیط نیز ۴۰ هزار تومان اعلام شده است. در خلاصه این نمایش آمده است کهفریکس نماینده مجلس یونان و در شهر آتن، برای رهایی از شر مراجعه کنندگانش به دنبال یک رئیس دفتر مناسب می گردد، در این بین افراد مختلفی به او پیشنهاد می شوند؛ در نهایت تئودور به عنوان رئیس دفتر وی انتخاب می شود و پس از آن، زندگی این نماینده مجلس برای همگان عیان می شود.

کافه پولشری

این تئاتر به کارگردانی الهام پاوه نژاد هر روز در کافه تریا پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. این تئاتر که از ۲۷ اردیبهشت ماه اجرا دارد، تا ۱ تیز پذیرای عاشقان اجراهای صحنه ای است. هزینه بلیط نیز ۳۰ هزار تومان می باشد.

شیطونی

نمایش شیطونی، جدید ترین کار مهدی کوشکی، در تئاتر مستقل تهران هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می رود. این تئاتر که از اوایل فروردین امسال درتئاتر مستقل تهران اجرا شده است تا هفته سوم خرداد ادامه خواهد داشت. هزینه بلیط نیز بین ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان اعلام گردید.

مرثیه ای برای تنبل

نمایش مرثیه ای برای تنبل، عنوان نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی سیاوش بهادری راد، در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تئاتر ایرانشهر هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. هزینه بلیط این تئاتر نیز ۴۰ هزار تومان اعلام شد.

رومولیت

نمایش رومولیت به کارگردانی مصطفی کوشا و هستی حسینی، در تئار مستقل تهران تا اواخر خرداد ماه روی صحنه می رود. این تئاتر هر شب ساعت ۲۱:۴۵ اجرا می شود. هزینه بلیط نیز ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان اعلام شده است.

نمایش هملت

نمایش هملت دبستانی، به کارگردانی آریا افشار و هلن مرسلی، هر روز ساعت ۲۰ در سالن مکتب تهران روی صحنه می رود. توجه کنید که هزینه بلیط نیز ۳۰ هزار تومان بوده و برای دانشجویان نیز تخفیف اعلام خواهد شد.

سرزمین تهی سران

نمایش سرزمین تهی سران، به نویسندگی و کارگردانی روزبه اختری، هر روز ساعت ۱۷ تا ۳۱ خرداد در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود با قیمت بلیط ۳۰ هزار تومان.

زخم های وحشتناک زمین

نمایش زخم های وحشتناک زمین بازی، به کارگردانی علی منصوری، هر روز ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود. هزینه بلیط نیز ۳۰ هزار تومان در نظر داشته باشید.

خاطرات هنرپیشه نقش دوم

نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم به کارگردانی افشین زمانی و نویسندگی استاد بهرام بضایی، هر روز ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تئاتر ایرانشهر روی صحنه می رود و تا ۲۲ خرداد پذیرای تئاترگردهای تهرانی است. هزینه بلیط نیز ۳۵ هزار تومان اعلام شد.

خدای کشتار

نمایش خدای کشتار به کارگدانی علی سرایی و نویسندگی یاسمینا رضا، در سالن دوم پردیس تئاتر شهردازد تا اول تیر ماه با بهای بلیط ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

یرماغ

نمایش یرماغ، جدید ترین کار مریم محمدی در سالن اصلی تالار مولوی تهران تا ۲۶ خرداد روی صحنه می رود. هزینه بلیط این اجرا که هر روز ساعت ۲۰ اجرا می شود، ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

بلوط های سوخته

نمایش بلوط های سوخته به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل فیروزی در سالن اصلی تالار محراب تا ۳۰ خرداد ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. هزینه بلیط نیز ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

ورود آقایان ممنوع

تئاتر ورود آقایان ممنوع

ورود آقایان ممنوع، جدید ترین اثر حسین شهبازی است که به نویسندگی آرش عباسی، از ۶ خرداد تا ۷ تیر هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می رود. بهای این تئاتر ارزان نیز ۱۵ تومان اعلام شده است.

لنگ ظهر

نمایش لنگ ظهر، به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی، هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر باران روی صحنه می رود. هزینه بلیط این اجرا نیز ۲۵ هزار تومان اعلام گردیده است.

تاسیس

نمایش داستان تاسیس نیز به نویسندگی و کارگردانی آرش میر طالبی، هر روز ساعت ۲۱ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو تهران با بهای بلیط ۳۵ هزار تومان روی صحنه می رود. این تئاتر، نگاهی دارد به داستان شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری.

به کفش هایت نگاه کن

نمایش به کفش هایت نگاه کن، به کارگردانی حمید رضا ملاحسینی، هر روز ساعت ۱۷ در سالن شماره ۳ پردیش تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و تا اول تیر ماه نیز اجرا دارد با بهای بلیط ۱۸ هزار تومان.

شلیک به تئاتر شهر

نمایش شلیک به تئاتر شهر نیز به نویسندگی و کارگردانی شایان افکاری، در خانه نمایش مهرگان تا ۳۱ خرداد ماه روی صحنه می رود و هزینه بلیط نیز ۳۵ هزار تومان اعلام شد.

همه چیز درباره آقای ف

همه چیز درباره آقای ف به نویسندگی آرش عباسی نیز در سالن استاد سمندریان تئاتر ایرانشهر روی صحنه رفته است. این تئاتر تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ اجرا دارد. قیمت بلیط نیز ۳۰ هزار تومان تا ۴۵ هزار تومان اعلام شد.

اگر شما هم تجربه بازدید از اجراهای معرفی شده در این گفتار روزیاتو را دارید، نظرات خود را درباره جدید ترین نمایش های خرداد ۹۷ بیان کنید. برای دریافت تخفیف در خرید بلیط تئاترهای تهران و مراکز استان ها، نسبت به ثبت نام در درگاه های رسمی فروش بلیط های تئاتر اقدام کنید. اگر قصد خرید بلیط تئاتر از اشخاص حقیقی در سایت های عرضه بلیط با بهایی  کمتر دارید، شماره سریال بلیط ادعایی را استعلام کرده و سپس نسبت به خریداری بلیط مربوط اقدام کنید. در خرید بلیط تئاتر از سایت ها، تنها از پرتال هایی اقدام فرمایید که نشان اعتماد الکترونیک وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت را دارا هستند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • نهاوندی خرداد ۹, ۱۳۹۷

    دپوتات و شیطونی واقعا تئاترخوبیه. از نظرفرم و محتوا، کارگردان های سخت گیر و فعالی داره. دوستان این ها را ببینند. من تجربه خرید از سایت دیوار برای بلیط تئاتر دارم. خوب بوده. گاهی ۶۰ درصد تخفیف گرفتم بلیط همان روز رو. اما خوب زیاد نیست. متشکرم از خبر رسانی تئاترها
    موفق باشید.
    نهاوندی