گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کولر بدون باد سامسونگ [تماشا کنید]

ویندفری؛ سرمایش بدون باد مزاحم

گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کولر بدون باد سامسونگ [تماشا کنید]

امروز سه شنبه ۸ خرداد شرکت سامسونگ الکترونیکس از شماری از اصحاب رسانه دعوت کرده بود تا طی مراسمی جدیدترین سیستم کولرهای گازی خود را معرفی کند.

دانیار کاظم‌پور، مدیر محصول در بخش کولرهای گازی سامسونگ در ایران ابتدا با معرفی قابلیت‌های این فناوری، درباره مزایای سری جدید کولرهای گازی این کمپانی گفت «این محصول با تجهیز به فناوری ویندفری، انقلابی در حوزه کولرهای گازی خانگی محسوب می‌شود. علاوه بر این کولرهای گازی ویندفری از چهار ویژگی مهم و جالب توجه بهره می‌برند که شامل سرمایش بدون باد، کمپرسور هشت قطبی (که فناوری انحصاری سامسونگ است)، فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا و امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی از بیرون خانه است.»

کاظم‌پور در ادامه از شایان شمس سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در ایران دعوت کرد تا در رابطه با تاریخچه حضور سامسونگ در صنعت سرمایش و گرمایش و همچنین نوآوری‌های ماندگار این شرکت صحبت کند.

گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کولر بدون باد سامسونگ
شایان شمس سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در ایران

شمس در مورد جدیدترین مدل کولرهای گازی این شرکت توضیح داد: «فناوری ویندفری یکی از برجسته‌ترین نوآوری‌های انجام شده در حوزه تهویه هوا است. دستگاه‌های مجهز به این فناوری ابتدا دمای محیط را با استفاده از حالت سرمایش سریع (Fast Cooling) به دمای موردنظر شما می‌رساند. سپس فناوری ویندفری فعال شده و بدون ایجاد باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط در همان حد ایده‌آل نگه داشته می‌شود.

این روش خنک‌سازی محیط باعث می‌شود بدن دیگر در تماس دائمی با باد سرد خروجی از کولر قرار نگیرد. از طرف دیگر خروج هوای خنک از ۲۱ هزار منفذ روی بدنه کولر موجب می‌شود تمامی نقاط خانه حتی گوشه‌های اتاق‌ها به یک اندازه و متناسب با دلخواه اعضای خانه خنک شوند.»

گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کولر بدون باد سامسونگ

همچنین، شایان شمس در پاسخ به قیمت این محصول در بازار ایران با اشاره به غیرثابت بودن وضعیت ارز اعلام داشت که بین ۴ تا ۶ میلیون تومان متغیر است. با این حساب این‌طور می‌توان برداشت کرد که جدیدترین کولر اینورتر سامسونگ مناسب قشر خاصی از جامعه ایران خواهد بود.

برای اینکه با دیگر امکانات و ویژگی‌های کولر گازی ویندفری سامسونگ آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم گزارش ویدئویی از مراسم امروز را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود