«جکی چان» و «جان سینا» در فیلم اکشن «پروژه ایکس» کنار هم قرار می گیرند

«جکی چان» و «جان سینا» در فیلم اکشن «پروژه ایکس» کنار هم قرار می گیرند

بزودی شاهد شکل گیری یک اتحاد دو نفره جدید در دنیای فیلم های اکشن هستیم و شاید این شراکت چیزی نباشد که شما انتظار آن را داشته باشید؛ هر چند این موضوع هیچ چیز از جذابیت های این قضیه کم نخواهد کرد. جکی چان، ستاره سرشناس فیلم های اکشن و رزمی و جان سینا، کشتی کج کار و بازیگر آمریکایی قرار است در تریلری اکشن که فعلاً «پروژه ایکس» (Project X) نام گرفته است حضور یابند. سینا در این فیلم جایگزین سیلوستر استالونه خواهد شد که ابتدا قرار بود نقش مقابل چان را بازی کند.

فیلم اکشن پروژه ایکس

اگر چه در ابتدا باورکردنی و محتمل نبود که ستاره سرشناس دنیای کشتی کج جایگزین بازیگر کهنه کار اکشنی مانند سیلوستر استالونه شود اما سینا خیلی سریع به یکی از بازیگران محبوب، پرکار و پرتقاضای هالیوود تبدیل شده است. جان سینا نه تنها از لحاظ فیزیکی و سابقه ای شمایل مناسبی برای حضور در فیلم های پرحادثه و اکشن دارد بلکه در فیلم هایش رگه هایی از شوخ طبعی و صحنه های کمیک وجود دارد که می توان نمونه هایی از این صحنه ها را در فیلم های او مانند «خواهران» (Sisters)، «فاجعه» (Trainwreck) و اخیراً نیز فیلم «بلاکرها» (Blockers) به وضوح دید.

فیلم اکشن پروژه ایکس

در حالی که سیلوستر استالونه می توانست با حضور خود فروش خوب یک فیلم را تضمین کند، اما به نظر می رسد که جان سینا نیز می تواند پا جای پای او گذاشته و جایگزین مناسبی برای این بازیگر افسانه ای فیلم های اکشن و ورزشی باشد. «پروژه ایکس» نام موقت در نظر گرفته شده برای فیلمی است که قبلاً «بغداد قبلی» (Ex-Baghdad) نام داشت و اسکات واوگ کارگردانی و آرش عامل نویسندگی آن را بر عهده دارند. شخصیت چان در این فیلم یک پیمانکار امنیتی خصوصی چینی است که هنگام مورد حلمه قرار گرفتن یک پالایشگاه تحت کنترل چین در خاورمیانه تلاش می کند پرسنل آن را از مهلکه درگیری ها برهاند.

فیلم اکشن پروژه ایکس

وقتی که چان می فهمد که این حمله نقشه ای زیرکانه برای سرقت میلیون ها دلار نفت است با جان سینا همراه می شود. جان سینا نیز نقش یک نیروی ویژه سابق نیروی دریایی ایالات متحده را بازی می کند که تلاش دارد با آدم های بد داستان مبارزه کند. جکی چان تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. اگر چه چان برای دهه های متوالی نماد فیلم های اکشن و رزمی بوده است اما سینا نیز به سرعت به یکی از بازیگران پرطرفدار و سودآور سینمای هالیوود تبدیل شده است. وی علاوه بر بازی در فیلم موفق اخیر «بلاکرها»، در اسپین آف اخیر «تبدیل شوندگان» (Transformers) با عنوان «زنبور زرد» (Bumblebee) نیز حضور دارد.

فیلم اکشن پروژه ایکس

وی همچنین در پروژه جدید یونیورسال پیکچرز با عنوان «فرمان جانسون» (The Janson Directive) جایگزین دواین جانسون شده و نقش اصلی فیلم «دوک نوکم» (Duke Nukem) را نیز بر عهده خواهد داشت. بدین ترتیب به نظر می رسد در حالی که حضور سینا در دنیای کشتی کج به پایان رسیده، شاهد شکل گیری مرحله ای جدید از زندگی او در دنیای هالیوود و بازیگری هستیم. اگر چه هنوز دلیل کناره گیری استالونه از این پروژه مشخص نشده است اما باید گفت که جایگزینی او با سینا به نظر تصمیم درست و عاقلانه ای بوده است.

فیلم اکشن پروژه ایکس

البته بسیاری دوست داشتند که دو بازیگر افسانه ای فیلم های رزمی و اکشن را در کنار هم ببینند که هنوز نتوانسته اند در یک فیلم اکشن در کنار هم بازی کنند اما به نظر می رسد که حضور سینا به اندازه استالونه در این فیلم تاثیرگذار و جذاب خواهد بود. فیلم «پروژه ایکس» تابستان امسال در چین فیلم برداری خود را آغاز خواهد کرد.

آیا جان برنثال با نقش «شین والش» به سریال «مردگان متحرک» باز خواهد گشت؟

از یتیمی تا جراحات مرگبار؛ واقعیاتی جالب و باورنکردنی در مورد زندگی و فیلم های جکی چان

۱۴ نکته ای که تاکنون درباره جکی چان نمی دانستید

۱۰ ستاره با استعداد و نوظهور فیلم های رزمی که باید بشناسید

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود