چه لوستری برای کجا و از کجا بخریم؟ [رپورتاژ آگهی]

چه لوستری برای کجا و از کجا بخریم؟ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لوستر این روزها دیگر جزوی از چیدمان منزل به حساب می‌آید و مهم‌ترین دلیل خرید آن، در وهله اول زیبایی است. لوسترها مانند تکه‌های از جواهر برای خانه هستند که استایل شخصی شما را نشان می‌دهند. بعضی از ما وقتی اسمی از لوستر می‌شنویم ناخودآگاه به یاد لوسترهای مجلل، بزرگ و بلند می‌افتیم اما حقیقت این است که امروزه به دلیل کم بودن متراژ بسیاری از خانه‌ها، به لوستری ساده و سبک احتیاج داریم. خرید لوستر و تعویض آن گاهی اوقات ساده‌ترین راه برای تغییر دکوراسیون منزل است.

قبل از انتخاب یک لوستر، باید از خودتان چند سوال مهم بپرسید:

۱- قیمت: این فاکتور، استثنائا عاملی است که نه تنها در خرید لوستر بلکه در خرید همه کالاها باید مدنظر قرار گیرد. یک راه حل ساده، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه قیمت‌ها با یکدیگر است، مثل سایت دیوار. این سایت این امکان را به شما می‌دهد که اجناس دست دوم در حد نو یا اجناس آکبند را به قیمتی کمتر از قیمت بازار پیدا کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. هم نمونه‌های مختلف را می‌بینید و مقایسه می‌کنید و هم صرفه‌جویی زیادی در هزینه خرید خواهید کرد.

۲-هدف: نیازسنجی اولین گام خرید هر کالایی است. در مورد خرید لوستر به چه میزان نور خروجی از یک لوستر احتیاج دارید؟ اگر نیاز به وسیله روشنایی دارید که به عنوان منبع نور در فضا عمل کند، بهتر است به سراغ لوسترهای سرپایین و چند شاخه بروید. تعداد این شاخه‌ها نیز کاملا بستگی به اندازه محیط دارد و البته سلیقه شخصی خودتان در اینکه می‌خواهید خانه روشنی داشته باشید یا خیر. در سایت دیوار، خرید لوستر سه شاخه برنز، به قیمت ۳۵۰ هزار تومان امکان‌پذیر است. فروشنده در آگهی فروش قید کرده که این لوستر فقط در انباری نگه‌داری شده است. همچنین در یک آگهی دیگر در این سایت، یک لوستر فیروزه‌ای ۶ شاخه مورانو به قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در دیوار، امکان خرید لوستر آشپزخانه، اتاق‌‌خواب و حمام دستشویی نیز وجود دارد. مثلا یک لوستر فانتزی مخصوص آشپزخانه در این سایت تنها ۵۰ هزار تومان به حراج گذاشته شده است و یک لوستر دوشاخه مخصوص اتاق‌خواب‌هایی که فضای رسمی و مجلل دارند، ۲۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

چه لوستری برای کجا و از کجا بخریم؟

۳-ارتفاع: اندازه سقف تا زمین فضای مورد نظرتان چقدر است؟ کمتر خانه‌ای در حال حاضر سقف بلند دارد، آگهی‌های موجود در فروشگاه اینترنتی دیوار نیز اکثرا لوسترهایی با ارتفاع کم هستند، با این حال خرید لوستر بلند نیز چند آگهی را به خود اختصاص داده است.

۴-نصب و نگهداری: نصب لوستر موردنظر ساده است؟ نگهداری و تمیز کردن آن در بلند مدت به چه شکل است؟ موضوع اخیر، نکته‌ای است که کمتر کسی به آن هنگام خرید لوستر توجه می‌کند.

۵-استایل: آیا سبک خاصی مدنظرتان است؟ انواع و اقسام لوسترها روانه بازار شده و دائما در حال به روز شدن هستند. برنزی دوست دارید یا کریستالی یا لوسترهای مدرن به شکل ال ای دی یا چوبی. در  سایت دیوار همه این مدل‌ها در تنوع‌های گوناگون موجود است. مثلا خرید لوستری چوبی در این سایت به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده مدعی است همین لوستر در لاله‌زار ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. لوسترهای ال ای دی به نظر می‌آید از سایر مدل‌ها گران‌تر باشد، به عنوان مثال در دیوار یک لوستر ال ای دی با سه نوع نور، ۴۳۰ هزار تومان به حراج گذاشته شده و یک لوستر ال ای دی دیگر آویزدار در این فروشگاه اینترنتی ۷۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

منبع: ویرلن
۳ نظر

ورود

  • ملیکا دی ۲۲, ۱۳۹۷

    آرهام لوستر لوستراش فوق العادست.

  • ملیکا دی ۲۲, ۱۳۹۷

    آرهام لوستر، لوستراش فوق العادست

  • مجموعه نورینه آذر ۲۴, ۱۳۹۹

    لیستی از تولیدات ما :
    لوستر و آباژور اتاق کودک و نوجوان
    دیوارکوب روشنایی کودکانه
    ساعت دیواری کودک و نوجوان
    استند اسم رومیزی کودک و تولد
    آباژور کنار سالنی
    سبد اسباب بازی و لوسیون
    حلقه اسم , متر , قاب عکس
    و خیلی چیز های دیگه …
    http://www.nooreeneh.com