روی آوردن شوهر سابق «سرسی لنیستر» به آواز خوانی در خیابان پس از ورشکستگی

روی آوردن شوهر سابق «سرسی لنیستر» به آواز خوانی در خیابان پس از ورشکستگی

پیتر لوگران، شوهر ۳۹ ساله لنا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) پس از جدایی جنجالی این دو و اعلام ورشکستگی، به آواز خواندن در خیابان های شهر لیدز در بریتانیا برای تامین هزینه های زندگی خود روی آورده است. تصاویری که از وی در حال ترانه خواندن در خیابان منتشر شده با آن چه که تا چند سال پیش از زندگی میلیونری او با لنا هیدی در لس آنجلس دیده می شد بسیار متفاوت است.

این دو در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شده و درگیری شدیدی در دادگاه بین آن ها برای بدست آوردن حضانت پسر ۸ ساله شان، وایلی، رخ داد که در نهایت باعث ورشکستگی لوگران شد.

سرسی لنیستر

بر اساس گفته های یک منبع نزدیک به این آرایشگر و خواننده سابق، پیتر در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی و روحی کاملاٌ ورشکسته شده و وی به سختی تلاش دارد که به اوضاع خود سر و سامان دهد.

منبع مذکور در این باره چنین گفته است:” او از داشتن یک زندگی به سبک میلیونرها در هالیوود به زندگی در لیدز با کمک های مردمی رسیده است. دوستان او در مورد نحوه مواجهه او با این مشکلات به شدت نگران هستند. او دیگر نمی تواند در زمینه آرایشگری کار کند از این رو اکنون به آواز خواندن در خیابان روی آورده است تا شاید بتواند مقداری پول برای خود بدست بیاورد. قلب او از تمام اتفاقاتی که در این مدت رخ داده به طور کامل شکسته است”.

سرسی لنیستر

لنا هیدی یک از بازیگران اصلی و محبوب سریال «بازی تاج و تخت» است که از سال ۲۰۱۱ نقش «سرسی لنیستر» را بازی می کند. پیتر لوگران ایرلندی و لنا هیدی در سال ۲۰۰۷ با هم ازدواج کرده و وایلی ۳ سال بعد به دنیا آمد. جدایی آن ها در سال ۲۰۱۱ با درگیری جنجالی شان در دادگاه برای بدست آوردن حضانت پسرشان همراه بود.

بر اساس رأی قاضی پرونده در سال ۲۰۱۶، لنا هیدی باید همراه با پسرش به ایالات متحده باز می گشت که لوگران بتواند به پسرش دسترسی داشته باشد. پیتر که در آن زمان در لس آنجلس زندگی می کرد ادعا کرده بود که هیدی با ثبت نام پسرشان در مدرسه ای در بریتانیا، رأی دادگاه را نقض کرده است.

سرسی لنیستر

بر اساس توافق و رأی دادگاه، لوگران می توانست ۱۰ روز در ماه پسرش را ببیند اما وکلای خانم هیدی، نقض رأی دادگاه از جانب موکلشان را رد کرده اند. لنا هیدی که یک دختر ۲ ساله به نام تدی از تد کادان، کارگردان و همسر جدید خود دارد در نهایت به بریتانیا بازگشته و پیتر لوگران نیز چاره ای بجز بازگشت به این کشور نداشته است.

تاکنون اظهارنظری از وی در این باره نقل نشده است اما دوستانش با به راه انداختن یک کمپین جمع آوری کمک های مالی در فضای مجازی سعی در کمک به او دارند.

سرسی لنیستر

قربانی جدید رسوایی جنسی در هالیوود؛ سرسی لنیستر هم حریف هاروی وینستین نشد

۸ بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» که قرار بود نقش شخصیت دیگری را بازی کنند

هر آنچه که باید در مورد لوکیشن های مهم فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» بدانید

چهره های سرشناسی که در هنگام طلاق از همسرانشان نقره داغ شدند

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود