«جولیا رابرتز» با سریال «بازگشت به خانه» از سرویس آمازون به تلویزیون خواهد آمد

«جولیا رابرتز» با سریال «بازگشت به خانه» از سرویس آمازون به تلویزیون خواهد آمد

جولیا رابرتز (رابرتس) در اولین تریلر منتشر شده از سریال «بازگشت به خانه» (Homecoming) که توسط سرویس اینترنتی آمازون تولید شده است به حل پرونده های رازآلود می پردازد. رابرتز در این سریال که اقتباسی تلویزیونی از یک داستان صوتی با همین نام است نقش شخصیت هایدی را بازی می کند، یک مشاور درمانی مرکز حمایتی-روانشناسی که ماموریت دارد به یک سرباز اسبق (استفن جیمز) کمک کند تا به زندگی عادی خود بازگردد.

جولیا رابرتز

با نزدیک شدن این دو و تعمیق رابطه آن ها، هایدی در می یابد که موسسه ای که او برایش کار می کند به دنبال چیزی فراتر از کمک به سربازان دارای مشکلات روحی و روانی است. سام اسماعیل، خالق سریال پرطرفدار و دیدنی «آقای ربات» (Mr. Robot) که کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی سریال «بازگشت به خانه» را بر عهده دارد در مصاحبه ای با انترتینمنت ویکلی در این باره چنین گفته است:” من در مورد فیلم های تریلر هیچکاک صحبت می کنم جایی که موضوع اصلی مردم و نه جلوه های ویژه تصویری بود. موضوع اصلاً نمایش و زرق و برق نبود، بلکه همه چیز در مورد افرادی عیب دار بود که کارهای نادرستی انجام داده و مسیری را در پیش می گرفتند که هیچ وقت فکر نمی کردید مسیر شما باشد و در این فیلم ها هر بار با پیچشی غیرقابل انتظار شگفت زده می شدید. این چیزی است که ما امیدواریم سریال حاضر انجام دهد”.

جولیا رابرتز
سام اسماعیل

اگر چه هر اپیزود نیم ساعته این سریال تا حدود زیادی به داستان صوتی اصلی وفادار باقی خواهد ماند اما به گفته اسماعیل، اتفاقات غیرمنتظره و جالبی در آن گنجانده شده است که از آن میان می توان به معرفی شخصیت های جدید و حتی پایانی جدید و متفاوت برای فصل اول اشاره کرد. میکا بلومبرگ که همراه با الی هوروویتز این بسته اپیزودیک صوتی را خلق کرده در این باره چنین می گوید:” هیچ کس نمی خواهد چیزی که ساخته اید و عملکرد خوبی داشته را تغییر دهید اما همزمان نمی خواهید که تکرار کامل همان چیز باشد. امید این است که حتی برای کسی که به طور کامل با بسته های شنیداری مذکور آشنایی دارد، کسی اطمینان نداشته باشد که چه چیزهایی برایتان آشناست و چه چیزهایی تغییر کرده اند”.

جولیا رابرتز

در این سریال، علاوه بر جولیا رابرتز، شاهد حضور اسکار آیزاک، ایمی سداریس، دیوید شویمر و دیوید کراس خواهیم بود. هوروویتز و بلومبرگ نیز نویسندگی و مشارکت در تهیه کنندگی اجرایی نسخه سریالی را بر عهده خواهند داشت و قرار است که بابی کاناویل و سیس اسپیسک نیز در فیلم حضور داشته باشند. سریال «بازگشت به خانه» در همین ابتدا دستور ساخت ۲ فصل را از سرویس اینترنتی آمازون گرفته است.

جولیا رابرتز

هر چند هنوز تاریخ انتشاری برای این سریال تعیین نشده است اما تعدادی از عکس های مربوط به صحنه های فیلم برداری شده آن در بر خی سایت های منتشر شده است. جولیا رابرتز خود از طرفداران این بسته صوتی بوده و شخصاً برای حضور در اولین پروژه تلویزیونی خود بر مبانی این بسته های شنیداری اعلام همکاری کرده بود.

۱۰ سریال دوست داشتنی و جذابی که تماشای چندین باره آن ها نیز لذت بخش است

خبر شوکه کننده برای طرفداران سریال «مردگان متحرک»: حذف اندرو لینکلن در فصل نهم

اولین پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» در شبکه HBO دستور ساخت گرفت

آیا جان برنثال با نقش «شین والش» به سریال «مردگان متحرک» باز خواهد گشت؟

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود