داستان و پشت صحنه سریال خانگی پر ستاره «ممنوعه»: از نیکی کریمی تا پژمان بازغی

سریال پر ستاره ممنوعه با داستانی اجتماعی و متفاوت

داستان و پشت صحنه سریال خانگی پر ستاره «ممنوعه»: از نیکی کریمی تا پژمان بازغی

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده  ترغیب کند.

بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی. جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

صحبت های نیکی کریمی را در پشت صحنه سریال شبکه خانگی ممنوعه در ویدیو زیر مشاهده کنید.

این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

سریال ممنوعه
لوگو سریال ممنوعه
چهره بازیگران سریال ممنوعه

عوامل سریال خانگی ممنوعه

نویسندگان فیلمنامه سریال ممنوعه:علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

  • دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :حامد شریفی نیا
  • مدیر فیلمبرداری:  ابولفضل نباتی
  • صدابردار سریال ممنوعه: محمد شاهوردی
  • طراح صحنه و لباس سریال ممنوعه:آبتین برقی
  • طراح گریم: الهام اطیابی
  • مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی
  • مدیر تدارکات :توماج گودرزی
  • امور مالی: مهدی جمشیدی
  • عکاسان: حانیه زاهد و علی سندانی
  • فیلمبردار پشت صحنه: محمود جوانشیر

در ادامه شماری از عکس های پشت صحنه این سریال را مشاهده خواهید کرد. اطلاعات بیشتری از این سریال در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است و سرویس هنری روزیاتو سعی میکند اطلاعات جدید را در آینده نزدیک در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

گریم مجید مظفری و آتیلا پسیانی در سریال ممنوعه
تصویری از سریال ممنوعه
از مجموعه تصاویر منتشر شده سریال ممنوعه
گریم نیکی کریمی در سریال ممنوعه
استایل و گریم امیر جعفری در سریال ممنوعه

برخی از بازیگران سریال ممنوعه در صفحات اینستاگرامی خود، تصاویر و اطلاعاتی از این سریال منتشر کرده اند که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحات آنان مراجعه کنید.

اینستانوشه آناهیتا درگاهی از سریال ممنوعه
اینستا نوشته الهه حصاری از سریال ممنوعه

اینستاگرام رسمی سریال شبکه خانگی ممنوعه

سریال برای اطلاع رسانی فعالیت های خود، صفحه اینستاگرامی دارد که تصویر آن را در پایین مشاهده میکنید. از طریق این صفحه، میتوانید تصاویر پشت صحنه سریال ممنوعه و هم چنین جزییات ساخت و فیلمبرداری و آنچه که درباره این سریال پر بازیگر در طول ماه نیاز دارید را دریافت کنید. انتطار می رود با توزیع چند قسمت اول این سریال، شمار فالورهای صفحه از مرز ۱۰۰ هزار نفر فراتر رود.

صفحه اینستاگرام سریال ممنوعه

برای دنبال کردن این سریال میتوانید از کانال تلگرام آن ها به نشانی: @mamnooeseries استفاده کنید. اگر بیننده قسمت اول این سریال بودید، نظر خود را درباره این سریال که گفته میشود یکی از متفاوت ترین سریال های شبکه خانگی سالهای اخیر است در اختیار ما قرار دهید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • شاخ آبان ۱۶, ۱۳۹۷

    خاک بر سرتون با این فیلم درست کردنتون
    ریدم بهتون بی غیرتای بی ناموس

  • shahram دی ۱۴, ۱۳۹۷

    با سلام . به نظر من ممنوعه ضعیف ترین سریال ایرانی ساخته شده تا به امروز . بازی ضعیف از سوی تمامی بازیگران به جز بهاره افشاری .

  • ... دی ۲۶, ۱۳۹۷

    بی محتوا . اصلا داستان نداره فقط یه مشت آدمن که یا درحال مصرف موادن یا خیانت کردن. دو تا سور زده به بدترین سریال دنیا