گشتی در عمارت ۸۰ جریبی و مجلل «محمد علی کلی» با قیمتی منحصر به فرد

گشتی در عمارت ۸۰ جریبی و مجلل «محمد علی کلی» با  قیمتی منحصر به فرد

عمارت دیدنی و مجلل محمد علی کلی با قیمت منحصر به فرد ۲.۸۹۵.۰۳۷ دلار آماده فروش است؛ قیمتی که ۳ رقم آخر آن به طور خاص به ۳۷ ناک اوتی که او در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ انجام داده اشاره دارد. در درون این عمارت که در برین اسپرینگز، میشیگان واقع شده است هیچ چیزی از یادگاری ها و تجهیزات ورزشی این بوکسور افسانه ای کم نیست و همین موضوع می توان خریداران بسیاری را به خرید این خانه جلب کند. عمارت ۸۱ جریبی محمد علی کلی ۲ خانه مسکونی، یک سونا، اتاق ماساژ، زمین بسکتبال و یک رینگ بوکس در خود دارد.

خانه محمد علی کلی

همچنین در این عمارت دفتر کار شخصی کلی که یک دستشویی شخصی و یک میز کنفرانس دارد نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این عمارت می توان به یک استخر دست ساز، یک نهر کوچک و یک باغچه سبزی کاری اشاره کرد. محمد علی کلی در سال های دوران بازنشستگی خود برای دور ماندن از شهرت و شلوغی این خانه را برای سکونت برگزیده بود. خانواده او این خانه را در سال ۱۹۷۵ ، ۱۰ سال قبل از اینکه مشخص شود وی به بیماری پارکینسون مبتلا شده خریداری کرد و کلی علاوه بر زندگی در این خانه، از آن برای تمرینات بوکس نیز استفاده می کرد.

خانه محمد علی کلی

بخش هایی از این عمارت در سال ۱۹۹۰ ساخته شد که شامل ۴ اتاق خواب جدید، ۲ حمام و دستشویی و البته تاسیسات امنیتی بود. این خانه از یادگاری های محمد علی کلی در دوران اوج خود پر شده است. به گفته یک مشاور املاک، این عمارت قبلاً به یکی از بادیگاردهای ارشد آل کاپون به نام لوییس کامپاگنا تعلق داشته و آل کاپون خود نیز پایین تر از رودخانه زندگی می کرده است. عمارت مذکور ۲ گاراژ مجزا دارد که هر کدام جای کافی برای جای دادن به ۵ خودرو را دارند.

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

خانه محمد علی کلی

با ۱۰ غول شکست ناپذیر دنیای بوکس در تمام دوران آشنا شوید

گزارش خواندنی روزیاتو از زندگی اسطوره بوکس جهان

نگاهی به ۲۵ عکس کمتر دیده شده از محمد علی کلی به مناسبت سالروز تولد این قهرمان

لیلا علی؛ از قهرمانی در بوکس تا دنیای آشپزی

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود