با «هیلی بالدوین»؛ مدل مشهور و عشق جدید «جاستین بیبر» بیشتر آشنا شوید

با «هیلی بالدوین»؛ مدل مشهور و عشق جدید «جاستین بیبر» بیشتر آشنا شوید

این روزها در دنیای عشق و عاشقی ستارگان هالیوود بیش از همه از رابطه هیلی بالدوین و جاستین بیبر سخن گفته می شود؛ رابطه ای که توسط بیبر تایید شده و حتی خبر می رسد که این خواننده جنجالی و جوان پس از عشق های فراوان و کوتاه مدت خود، حتی از هیلی بالدوین خواستگاری کرده و امکان دارد که بزودی شاهد عروسی این دو باشیم. همه جاستین بیبر را می شناسیم و از زندگی و روابط جنجالی او با بسیاری از ستارگان دنیای موسیقی و فشن آگاهیم اما در مورد هیلی بالدوین چه می دانید؟!

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

هیلی بالدوین از همان کودکی در خانواده ای مشهور و پرستاره به دنیا آمد اما معروفیت امروز خود را، به ادعای خودش، مرهون زحمات و تلاش های خود در دنیای مد و فشن بوده است. این مدل معروف ۲۱ ساله اکنون برای کمپانی های بزرگ و معروفی مانند Tommy Hilfiger، Dolce and Gabbana و Moschino فعالیت می کند. علاوه بر این وی یک شخصیت فعال و پرطرفدار در حوزه رسانه های اجتماعی است و حساب کاربری او در اینستاگرام بیش از ۱۲ میلیون فالوور دارد. اما این همه شهرت و معروفیت باعث نشد که اعلام نامزدی او با جاستین بیبر کم اهمیت و کلیشه ای جلوه کند و رابطه این دو در روزهای اخیر سرتیتر خبرهای تمام رسانه های دنیای هالیوود بوده است.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

علیرغم شهرت خانوادگی بالدوین و داشتن پدری مانند استفان بالدوین، هیلی توسط پدرش بدور از چشم رسانه ها بزرگ شده و به گفته خودش بخش زیادی از دوران نوجوانی اش را در نیاک، نیویورک گذرانده است. هیلی بالدوین در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای عنوان کرد که دوست دارد وی نیز فرزندانش را در چنین فضایی بدور از چشم و تمرکز رسانه ها بزرگ کند: ” وقتی که بچه دار شوم آن ها با این همه توجه اطرافشان بزرگ نخواهند شد. لوس شدن و پرادعا شدن و داشتن عقاید نادرست در چنین محیطی بسیار آسان خواهد بود. شما پول خواهید داشت و به چیزهایی دسترسی دارید که افراد معمولی نخواهند داشت و اطراف شما را دایماً افرادی قرار دارند که سعی می کنند چاپلوسی شما را بکنند”.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر
هیلی در کنار پدرش،استفان بالدوین

 

هیلی در کنار پدرش زندگی کرده و در خانه درس خوانده است. وی تا اواخر نوجوانی خود در آموزشگاه رقص باله تمرین می کرد اما یک آسیب فیزیکی باعث شد که وی نتواند حرفه رقص را دنبال کند. وی در مصاحبه ای با تایمز لندن در این باره چنین گفته است:” به عنوان بچه ای که همه جا حضور داشته و از دیوارها بالا می رفت، ۱۲ سال فعالیت در زمینه رقص باله به من یاد داد که منظم باشم و اکنون نیز حرفه ام مرا مجبور می سازد که همچنان منظم باقی بمانم. باید همه چیز را سرجایش نگه دارید وگرنه سقوط خواهید کرد”. اگر چه وی در خانواده ای مذهبی بزرگ شده اما در مصاحبه ای گفته که نمی توان او را یک مسیحی بسیار معتقد دانست. او و بیبر هر دو عضو کلیسای هیلسانگ چرچ هستند که بسیاری از سلبریتی های دیگر نیز از پیروان آن به شمار می آیند.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

هیلی در مصاحبه ای دیگر چنین گفته است:” نسل حاضر چشم های بسیاری را متمرکز شده روی خود می بیند. تمام کسانی که همسن من هستند با عدم احساس امنیت روبرو هستند، از این رو این موضوع را گفته و در ۷ میلیون نفر ضرب کنید. افراد بسیاری بزرگ تر از من هستند که داستان های هولناکی بازگو می کنند، که هیچ علاقه ای به کارهایی که یک دختر ۱۹ ساله انجام می دهد نیز ندارند. این بهترین احساس سراسر دنیا نیست. اما این موضوع با شغل من همراه است و چاره ای جز پذیرفتن و ادامه دادن به راه خود ندارم”.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

علیرغم موفقیتش در رسانه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام اما هیلی بالدوین خود را یک مدل اینستاگرامی نمی داند:” من برای چیزی که الان بدست آورده ام و برای اثبات این که این همان کاری است که می خواهم بکنم، به سختی تلاش کرده ام. من می خواهم مدل باشم. به نظر خودم اگر چیزی در من وجود نداشت مردم اکنون به من توجه نمی کردند. من تمامی عکس های مدلینگ خودم را در اینستاگرام می گذارم زیرا می خواهم آن ها را به مردم نشان دهم. این موضوع ربطی به این ندارد که برای مدلینگ یا کاری های دیگر در اینستاگرام دستمزد دریافت می کنم؛ هر چند گاهی اوقات گاهی اوقات برای کارهایی که برای اینستاگرام و توئیتر انجام می دهیم دستمزد دریافت می کنیم اما برای این که کسی مدل اینستا یا ستاره اینستا نامیده شود یک خط مشخص وجود دارد”.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

اکنون که هیلی بالدوین با ستاره مشهوری مانند جاستین بیبر نامزد شده، بدون شک بیش از پیش در کانون توجه رسانه ها قرار دارد و بر شهرت او افزوده خواهد شد اما باید دید که آیا جاستین بیبر او را نیز به سرنوشت دیگر معشوقه هایش دچار خواهد کرد یا رابطه بادوامی با این دختر زیبا و معقول خواهد داشت. البته این دو نیز قبلا با هم رابطه داشته و بارها در کنار هم دیده شده بودند اما رابطه اخیر این دو ظاهراً بسیار جدی تر از دفعات قبلی است.

تمام زنانی که جاستین بیبر زندگی آن ها را زیر و رو کرده است

از «تیلور سویفت» تا «التون جان»: با پر درآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

زوج های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند [قسمت اول]

ثروتمندترین خوانندگان جهان که بیشترین درآمد را در عرصه موسیقی دارند

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود