بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

برایان کرانستون و آرون پال به مناسبت دهمین سالگرد تولید سریال پرطرفدار و شاهکار «بریکینگ بد» (Breaking Bad) یک بار دیگر در شکل و ظاهری شخصیت های والتر وایت و جسی پینکمن ظاهر شده و به ماشین کاروانی مخصوصی که سال ها در آن متامفتامین تولید می کردند بازگشته اند. تمامی بازیگران و سازندگان این سریال قرار است که در مراسم کامیک کان سن دیگو نیز بار دیگر دور هم جمع شده و در مراسمی ویژه دهمین سالگرد انتشار این سریال محبوب را جشن بگیرند. در دورانی که پخش آن ادامه داشت، سریال «بریکینگ بد» یک موفقیت بزرگ و بی سابقه برای شبکه AMC بود.

سریال Breaking Bad

این سریال جوایز تلویزیونی متعددی را برده و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و البته طرفداران بسیاری پیدا کرد تا انتها پای سریال ماندند. در این سریال برایان کرانستون نقش یک معلم شیمی مدرسه به نام والتر وایت را بازی می کرد که پس از اطلاع از ابتلا به بیماری سرطان ریه تصمیم به تولید و فروش متامفتامین می گیرد تا بعد از مرگش خانواده او از لحاظ اقتصادی با مشکلی مواجه نشوند. کرانستون برای ایفای این نقش برنده ۲ جایزه گرمی و ۶ جایزه امی شد. همبازی اصلی اش در این سریال،  آرون پال نیز نقش شریک تجاری اش جسی پینکمن را بازی می کرد که او نیز برنده ۳ جایزه امی شد.

سریال Breaking Bad

سریال «بریکینگ بد» نیز به جای خود در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جایزه بهترین سریال درام مراسم امی را از آنِ خود کرد. در ویدیویی که در ادامه این مطلب خواهید دید، آرون پال از طرفداران سریال دعوت می کند که برای جشن گرفتن دهمین سالگرد انتشار این سریال در ماشین کاروانی معروف سریال به او و کرانستون پیوسته و با هم به اصطلاح بپزند! البته در اینجا منظور از پختن و آشپزی کردن نه تولید متامفتامین بلکه درست کردن صبحانه است. در این ویدیو، پال طرفداران را به درون ماشین کاروانی دعوت می کند اما با یک سورپرایز مواجه می شود. کرانستون نیز بار دیگر به آن حال و هوای کمدی خود بازگشته و با لباس راحتی انگار که در خانه خود نشسته در ماشین کاروانی انتظار پال را می کشد.

سریال Breaking Bad

کرانستون در مورد بازگرداندن سریال صحبت می کند زیرا اکنون دیگر بازیگری فراموش شده و بیکار است. اما کرانستون تنها نیست و پال نیز که ظاهراً دوست دارد بار دیگر نقشش را ادامه دهد. شاید باور کردنش سخت باشد اما ۵ سال از پایان سریال «بریکینگ بد» می گذرد. اسپین آف این سریال اما با عنوان «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul) نیز بسیار مورد تحسین و توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته اما برای طرفداران سریال «بریکینگ بد» نمی تواند و نتوانسته جای سریال اصلی را بگیرد.

سریال Breaking Bad

خوشبختانه هم برایان کرانستون و هم آرون پال رضایت و اشتیاق خود برای بازگشت به نقش هایشان در صورت درخواست کارگردان دو سریال را اعلام کرده و ممکن است در فصل جدید «بهتره با سال تماس بگیری» شاهد حضور این دو شخصیت نیز باشیم (شاید) هرچند هنوز هیچ چیزی در این مورد تایید را رد نشده است. کرانستون و پال بعد از بیرون آمدن از نقش های والتر وایت و جسی پینکمن با موفقیت قابل توجهی مواجه شده اند. کرانستون در سال ۲۰۱۶، برای فیلم «ترومبو» (Trumbo) و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

سریال Breaking Bad

پال نیز پس از پایان «بریکینگ بد» در چندین فصل از سریال «بوجک هورسمن» (Bojack Horseman) ساخته نتفلیکس صداپیشگی کرده و در چندین فیلم تلویزیونی نیز نقش آفرینی کرد. آخرین نقش آفرینی قابل توجه پال بازی در نقش اول سریال «طریقت» (The Path) از شبکه Hulu بود که پس از پخش ۳ فصل به پایان رسید. شاید این ویدیو نشانه ای از اتحاد دوباره کرانستون و پال در آینده ای نزدیک باشد و شاید هم این آخرین باری است که این دو شخصیت دوست داشتنی را در کنار هم می بینیم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد! در ادامه مطلب می توانید ویدیو جذاب اتحاد دوباره این دو بازیگر را ببینید.

۱۵ واقعیت جالبی که در مورد شخصیت «والتر وایت» در سریال «بریکینگ بد» نمی دانستید

آیا برایان کرانستون و آرون پاول را بار دیگر در نقش‌های سریال «بریکینگ بد» خواهیم دید؟

سریال های تلویزیونی جذابی که در طول عمرتان باید حتما ببینید [قسمت اول]

بهترین سریال های تلویزیونی تولید شده توسط شبکه AMC

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ابراهیم تیر ۲۷, ۱۳۹۷

    واو اگر بشه چه میشود تجدید خاطره دوبار صوت اصلی دیدم پنج بار دوبله

  • احسان تیر ۲۸, ۱۳۹۷

    خیلی خوب بود… ممنون از دوستان روزیاتویی