۱۱ سلبریتی مشهوری که روی بدن خود جای زخم های بزرگی دارند

۱۱ سلبریتی مشهوری که روی بدن خود جای زخم های بزرگی دارند

همه می دانیم که زیبایی تنها به داشتن یک پوست شفاف و بدون مشکل نیست اما گاهی روی چهره یا بدن سلبریتی های مشهور زخم هایی دیده می شود که بسیار جلب توجه کرده و خیلی سریع از خود می پرسید که دلیل ایجاد شدن چنین زخمی چه بوده است. سلبریتی ها نیز مانند ما زخم هایی دارند که از دوران جنگ یا تصادفات و اتفاقاتی که در دوران کودکی برای آن ها رخ داده باقی مانده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۱ سلبریتی آشنا کنیم که زخم های قابل مشاهده ای روی بدن خود دارند و در ادامه دلیل ایجاد شدن آن زخم ها را از زبان خود این اشخاص خواهیم شنید.

۱- شارون استون

زخم سلبریتی ها

 

شارون استون، ستاره کهنه کار هالیوود زخمی که روی گردن خود دارد را معمولاً با آرایش، ویرایش عکس و یا دستمال گردن و لباس های یقه دار می پوشاند اما این زخم چنان مشهور شده که در فضای اینترنت به آن پرداخته شده و حتی وبسایتی با این نام (www.sharonstonesscar.com) ساخته شده که به علت ایجاد این زخم پرداخته است. ظاهراً شارون استون در جوانی مشغول اسب سواری بوده که با طناب رخت آویز برخورد کرده و این برخورد باعث ایجاد شدن زخمی عمیق در گردن او شده است.

۲- پادما لاکشمی

زخم سلبریتی ها

اگر شما نیز برنامه سریالی «Top Chef» را نگاه کرده باشید بدون شک متوجه زخم بلند روی بازوی مجری برنامه، پادما لاکشمی، شده اید. این بازیگر و مجری تلویزیونی در سن ۱۴ سالگی یک حادثه رانندگی بسیار خطرناک داشته و این زخم از آن روز به بعد همراه وی بوده است. در این تصادف، بازو و لگن لاکشمی خرد شده اما او در کمال ناباوری خاطرات خوبی از این حادثه دارد. لاکشمی در مصاحبه ای با مجله ووگ در این باره چنین گفته است:” بودن در حادثه رانندگی مانند یک نشئه ی بسیار نشاط آور است؛ لحظه ای باور نکردنی که در کمال تعجب یکی از بهترین تصاویر باقی مانده در ذهن من شده است”.

۳- سیلوستر استالونه

زخم سلبریتی ها

کسانی که از دیرباز با سیلوستر استالونه و فیلم های او آشنایی دارند بدون شک متوجه زخمی که روی شقیقه راست او وجود دارد شده اند. این چنین زخم هایی هنگام تلاش برای کمک به زایمان با استفاده از انبرک ایجاد می شدند، تکنیکی که البته امروزه دیگر وجود ندارد. در واقع همین زخم بوده که به استالونه سبک سخن گفتن و صدای خاصش را داده است زیرا پزشکان با این عمل خود باعث شدند که یکی از اعصاب صورت استالونه قطع شده و قسمت پایین نیمه سمت راست صورت او فلج شود.

البته این تنها یکی از کوچکترین زخم ها و آسیب هایی است که این ستاره باسابقه هالیوود دارد. در کارنامه صدمات او حتی شکستگی گردن و یا زخم ساق پا با ۷۰ بخیه نیز دیده می شود. استالونه خود در این باره چنین گفته است:” هر دو شانه ام ضربه شدید خورده اند، گردنم نیز همین طور، دو جراحی کمر داشته ام، تاندون های آشیل پاره شده و حالا هم این- تاندون نازک نی- که پاره شده است”.

۴- کایلی جنر

زخم سلبریتی ها

وقتی که کایلی جنر، سوپرمدل و ستاره سریال های ریالیتی شود همراه با نامزدش، تراویس اسکات، روی جلد مجله GQ ظاهر شد، زخم بزرگ و بلند روی رانش توجه بسیاری به خود جلب کرد. این ستاره ۲۰ ساله که به زودی به جمع میلیاردرهای جهان می پیوندد هیچگاه سعی نکرده زخم خود و دلیل بوجود آمدن آن را پنهان کند. وی اعتراف کرده که این زخم را در طول بازی قایم باشک با خواهرش، کندال، برداشته است.

کایلی در این باره چنین گفته است:” زمانی که ۵ سال داشتم، من و خواهرم در حال بازی قایم باشک بودیم و من در داخل یک فضای تنگ قایم شده بودم. بعد از مدتی که خواهرم نتوانست مرا پیدا کند باید از سطح تیزی که از یک درب بزرگ بیرون زده بود بالا بیایم. اما ناگهان افتادم و میله ای در پایم فرو رفت. سعی کردم میله را از پایم بیرون بکشم اما این کار باعث شد که کل رانم پاره شود. البته اکنون بزرگ که شده ام این زخم کوچکتر شده است”.

۵- جونا هیل

زخم سلبریتی ها

شاید شما هم متوجه این زخم نشده باشید اما جونا هیل زخمی بسیار بزرگ و ناخوشایند روی آرنج دست راست خود دارد. اگر شما هم فکر می کنید که این زخم داستانی بسیار دردناک دارد درست فکر کرده اید. وی این زخم را «یکی از بزرگ ترین چیزها در زندگی» خود می داند. به گفته هیل، ردر سن ۱۵ سالگی در حال رانندگی پشت یک ماشین اجاره ای بود، در حالی که دستش را از شیشه باشین بیرون برده بود. دوستش برای شوخی با فرمان ماشین بازی می کند و این کار باعث چپ شدن ماشین می گردد و دست هیل روی آسفالت کشیده می شود.

هیل در بیمارستان به هوش می آید و می شنود که پزشکان در مورد قطع کردن دست او صحبت می کنند و این حادثه باعث شد که هیل افکار خود را تغییر دهد. وی می گوید که بعد از این حادثه ” به خودم گفتم که دیگر والدینم را دچار مشکل نخواهم کرد. باید معروف شوم. باید این کارم را جبران کنم و کاری که با آن ها کرده ام را با کمی بهتر بودن تلافی کنم. از این رو هر روز به این زخم نگاه می کنم و این موضوع به من یادآوری می کند که باید سخت تلاش کنم”.

۶- هریسون فورد

زخم سلبریتی ها

هنگام بازی در فیلم «دختر شاغل» (Working Girl) شخصیت هریسون فورد در اثر سوراخ شدن گوش و برخورد چانه اش با زمین بیهوش می شود. در «آخرین جنگ صلیبی» (The Last Crusade) شخصیت ایندیانا جونز جوان در اثر ضربه شلاق چانه خود را پاره می کند  اما زخمی که روی چانه هریسون فورد وجود دارد واقعاً از کجا آمده است.

به گفته خود او، فورد در سال ۱۹۶۴ در حال رانندگی بدون بستن کمربند ایمنی بود که بعد از برخورد با یک باجه تلفن، چانه اش به شدت به فرمان خورده  و مدت ها در همین حالت کنار جاده می ماند تا این که یکی او را به بیمارستان می رساند. در بیمارستان یک عمل جراحی اضطراری روی چانه او صورت می گیرد و همین موضوع باعث می شود که جای زخم او هنوز هم قابل رویت باشد.

۷- سیل

زخم سلبریتی ها

شایعات بسیاری در مورد زخم های روی صورت سیل، خواننده نیجریایی تبار وجود دارد. برخی آن ها را نتیجه حمله افراد نژادپرست در خیابان و برخی دیگر زخم هایی ناشی از مراسم سنتی در دوران کودکی می دانند اما واقعیت چیز دیگری است. سیل به نوعی بیماری سل جلدی مبتلاست که باعث التهاب و زخم پوستی، ایجاد شدن زخم و ریزش موی او شده است. در چنین شرایطی است که بیمار با زخم های پروانه ای شکل روی صورت و بینی خود مواجه می شود. خوشبختانه در دهه سوم زندگی این بیماری سیل درمان شد اما تاثیر مخرب آن هنوز در صورت او دیده می شود.

۸- مایکل کی ویلیامز

زخم سلبریتی ها

مایکل کی ویلیامز همیشه در سریال ها و فیلم هایی که حضور داشته نقش شخصیت های سرسخت و خشن را بازی کرده است و زخم هایی که روی صورت خود دارد به او کمک کرده که بیشتر در این نقش ها جا بیفتد. واقعیت این است که این زخم ها در یک درگیری در کلوب شبانه در روز تولد ۲۵ سالگی ویلیامز و با ضربه تیغ اصلاح ایجاد شده است. وی نزدیک بود در اثر این جراحات جانش را از دست بدهد اما در نهایت زخم هایش مسیر زندگی او را به سمت شهرت تغییر دادند. وی ابتدا به خاطر زخم هایش نقش هایی ترسناک در موزیک ویدیوها بدست آورد و سپس رفته رفته به یک چهره مشهور در سریال های تلویزیونی تبدیل شد.

۹- کاترین زتا جونز

زخم سلبریتی ها

زخم گردی که روی گردن کاترین زتا جونز وجود دارد بسیار ریز است که به جراحی نای مربوط می شود. این جای زخم را می توان به آسانی با یک جراحی زیبایی ساده برداشت اما جونز می خواهد که این زخم را حفظ کند. وی در این باره چنین می گوید:” گریمورها همیشه سعی دارند که آن را بپوشانند اما من نمی خواهم آن را پنهان کنم. اگر این زخم را نداشتم امروز اینجا نبودم”.

۱۰- تینا فی

زخم سلبریتی ها

تنیا فی که بازیگری مشهوری در عرصه تلویزیون است در مورد زخم صورتش به ندرت صحبت می کند و البته دلیل قانع کننده ای نیز برای این رفتار خود دارد. فی می گوید که در سن ۵ سالگی در حیاط خانه پدری اش مشغول بازی بوده که یک غریبه با چاقو صورت او را پاره می کند و این زخم از همان هنگام با وی بوده است. اگر چه این مرد غریقه هیچگاه پیدا نشد اما فی می گوید که زخم صورتش تنها بعد از ورود به عرصه بازیگری باعث ناراحتی وی شده است. وی امروزه از گریم یا زوایای خاص دوربین برای پنهان کردن زخم روی صورتش استفاده می کند.

۱۱- کالی کوکو

زخم سلبریتی ها

کالی کوکو که همه او را با سریال «تئوری بیگ بنگ» می شناسند روی شانه خود زخم هایی دارد که در نتیجه یک جراحی اورژانسی در سال اخیر شکل گرفته اند. اما این تنها زخمی نیست که کوکو دارد زیرا طرفداران سریال بدون شک متوجه زخم بزرگی که روی قسمت جلوی مچ پای چپ اوست نیز شده اند. وی این زخم را در سال ۲۰۱۰ و پس از افتادن از اسب برداشته است.

عسل مانوکا؛ معجزه‌ای برای درمان زخم‌ها و ترمیم بافتهای مرده پوست

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

۱۳ سلبریتی مشهوری که در زندگی شان صاحب فرزندان دوقلو شده اند

سلبریتی هایی که عشق خود را با خالکوبی روی بدنشان نشان دادند

منبع: shared
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود