«گرت بیل» به دلیل مشکلات خانوادگی مربوط به قاچاق مواد مخدر، عروسی‌اش را لغو کرد

«گرت بیل» به دلیل مشکلات خانوادگی مربوط به قاچاق مواد مخدر، عروسی‌اش را لغو کرد

گرت بیل بازیکن ولزی تیم رئال مادرید اسپانیا به خاطر «درگیری و آشفتگی خانوادگی» مراسم ازدواج با عشق دوران کودکی اش را لغو کرد. ظاهراً این ستاره سرشناس و نامزدش، اِما ریس جونز، که دارای ۳ فرزند نیز هستند، یک مراسم عروسی بسیار مجلل با حضور ستاره های زیادی را در یک قلعه تاریخی در توسکانی ایتالیا برنامه ریزی کرده بودند و قرار بود بیانسه در مراسم آن ها اجرا داشته باشد. اما به گفته خودشان، بیل و جونز مراسم عروسی خود را بعد از یک سال فراز و نشیب ناشی از اتفاقات خوب و بد، به تابستان سال آینده موکول کرده اند.

ازدواج گرت بیل

اِما که ۲۶ سال دارد و قبلاً آرایشگر بوده است امیدوار است که لغو این مراسم و یک سال دیگر صبر کردن بتواند به سروسامان یافتن رابطه او با پدر زندان رفته ۵۴ ساله اش کمک کند. مارتین ریس جونز که صاحب ۵ فرزند است به دلیل کلاهبرداری ۲ میلیون پوندی اش از تعدادی سرمایه گذار در نقاط مختلف جهان، مدت ۶ سال را در زندان گذراند. وی در موضوع پولشویی در یک ماجرای کلاهبرداری که با فروش اجناسی بی ارزش به قیمت های گزاف به مدت ۳ سال همراه بود محکوم شناخته شد. در جلسه دادگاه، ریس جونز به شدت از اعمال خلافکارانه خود اظهار ندامت کرده و به خاطر ضررهای مالی که به قربانیان خود زده بود عذرخواهی کرد.

ازدواج گرت بیل

پس از این که مارتین ریس جونز با یک گلفروش روسی که نصف او سن داشت وارد رابطه شد، رابطه او و دخترش اِما بیش از پیش متشنج شد؛ حادثه ای که تنها چند هفته بعد از آزادی مارتین از زندانی در ایالات متحده رخ داد. گرت بیل و اِما همچنین او و دیگر اعضای خانواده اش که در گم شدن یک ساک حاوی ۷۵۰.۰۰۰ پوند حاصل از فروش مواد مخدر دست داشتند را به مراسم عروسی خود دعوت نکرده بودند. ماشین های متعلق به پدربزرگ و مادربزرگ و همچنین عمه اِما در سال ۲۰۱۶ نیز به دلیل پاشیدن نفت به صورت عمدی از خانه عمه دیگرش در همان حوالی آتش گرفته و از بین رفتند.

ازدواج گرت بیل

بعدها مشخص شد که این حادثه توسط گروه های فعال در خرید و فروش مواد مخدر رخ داده زیرا پسرعموی اِما ظاهراً کیفی پر از پول، مواد مخدر و ساعت که همگی بیش از ۱ میلیون پوند ارزش داشته اند را به سرقت برده است.. بدین ترتیب در چند سال گذشته اِما شرایط بسیار دشواری را تجربه کرده و این مشکلات به شدت او را تحت فشار قرار داده اند. همچنین در شرایطی که اِما برای مراسم عروسی خود برنامه ریزی می کرد، خبر هولناک دیگری به دست او رسید مبنی بر این که جنازه بی جان نامزد خواهرش پیدا شده است.

ازدواج گرت بیل
اِما و پدرش

برادر ناتنی گرت بیل نیز اوایل سال میلادی کنونی بعد از بازجویی شدن توسط مقامات خدمات اجتماعی بر سر فرزندانش نیز خودکشی کرد. بعد از شنیدن این خبر، اِما که در اسپانیا به سر می برد، به خانه اش در ولز بازگشت تا در کنار خواهر داغدار ۲۴ ساله اش باشد که تازه دومین فرزند خود از شوهر مرحومش را بدنیا آورده بود. گرت و اِما که اولین بار در مدرسه با هم آشنا شدند، قرار بود در یک مراسم نسبتاً پنهانی در ایتالیا با هم ازدواج کنند و پس از آن نیز در کاردیف ولز یک مراسم کوچکتر با حضور دوستان و اعضای خانواده خود برگزار کنند.

ازدواج گرت بیل

همه چیز برنامه ریزی شده و حتی اِما ۲ لباس عروس مجزا برای هر دو مراسم عروسی خود تهیه کرده بود اما در سال های اخیر آنچنان اتفاقات و مشکلات خانوادگی در زندگی هر دوی آن ها وجود داشته که بیل و اِما در نهایت تصمیم گرفتند برای بدست آوردن آرامش و فروکش کردن مشکلات خانوادگی شان، یک سال دیگر برای اجرای مراسم عروسی خود صبر کنند. این دو ظاهراً بسیار به یکدیگر علاقمند هستند اما مشکلات خانوادگی هر دوی آن ها را در سال های اخیر آزرده است.

ازدواج گرت بیل

بیل و اِما اکنون ۳ فرزند دارند: پسری به نام اکسل چارلز که در ماه می بدنیا آمده و خواهرانش آلبا ویولت و ناوا والنتینا که از او بزرگتر هستند. هفته گذشته بود که اِما همراه با ۳ فرزندش برای جشن تولد ۲۹ سالگی بیل به ایالات متحده سفر کرد زیرا بیل در اردوی آمادگی پیش فصل رئال مادرید در ایالات متحده به سر می برد. گرت بیل که در فینال لیگ قهرمانان امسال زننده دو گل تیمش بود هنوز از آینده فوتبال خود اطمینان نداشته و ممکن است با توجه به علاقه فراوان منچستر یونایتد به خرید او، به این تیم انگلیسی بپیوندد.

ازدواج گرت بیل

کولیندا گرابار کیتاروویچ ؛ رییس جمهور، زبانشناس و فوتبالدوست کرواتی که محبوب جهانیان شد

۶ بازیکن برتر و افسانه ای تاریخ فوتبال که هیچگاه در جام جهانی بازی نکردند

کریستیانو رونالدو؛ حقایقی جالب در مورد زندگی شخصی مشهورترین فوتبالیست معاصر

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود