آناشید حسینی کیست؟ اینفلوئنسر و طراح لباس ایرانی و ماجرای ازدواج هایش

جدید ترین طرح های لباس از عروس لاکچری گرد

آناشید حسینی کیست؟ اینفلوئنسر و طراح لباس ایرانی و ماجرای ازدواج هایش

آناشید حسینی اینفلوئنسر و طراح لباس ایرانی متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز بوده و از دو سالگی ساکن تهران می باشد. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری بوده و فوق لیسانس خود را از دانشگاه مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است. این دختر خوزستانی، به عنوان مدل اکسسوری و لباس زنانه فعالیت می کند و صاحب برند Hiba بوده و پیشر ازدواج مجللش با امیر محسن مرادیان، پسر سفیر ایران در کپنهاگ دانمارک، و طلاق از او بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ایرانیان داشته است.

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش

آناشید حسینی به عنوان یک سلبریتی حوزه مد و فشن، به دلیل میمیک چهره و انتخاب ژست و استایل های لاکچری با محصولات لوکس مد و لباس بانوان، خیلی زود با استقبال برندهای گوناگون همراه شد و آنطور که در استوری ها و ویدیوهای منتشر شده از وی در فضای مجازی ارائه شده است، مبلغ برندهای صاحب نامی همچون هرمس، برند مورد علاقه الناز شاکردوست بوده و درآمدهای خوبی از این راه کسب کرده که با ازدواجش با یک آقازاده، مسیر شهرتش شتاب بیشتری گرفت.

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش

دکتر امین رضا چلبیانلو کیست؟

آناشید حسینی پس از جدایی از امیر محسن مردایان با دندانپزشکی به نام امین رضا چلبیانلو که تهیه کننده سینما هم هست ازدواج کرده است. دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ در تبریز است. وی دوران تحصیل خود را از تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد. او پس از ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا، راهی انگلستان و کانادا شد و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌ تکمیلی به ایران بازگشته است.

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش

آناشید حسینی دانش آموخته رشته معماری است اما مثل بسیاری از دختران ایرانی، عاشق مد و لباس و طراحی فشن شده و در این زمینه به عنوان استالیست، طراح و مدل فعالیت دارد. این مدل محجبه جوان که در انتخاب رنگ ها، روانشناس ماهری به نظر می رسد، توانسته بر خلاف آنچه در رفتار سازمانی تبلیغاتی شاخ های این روزهای اینستاگرام ایرانیان مشاهده میکنید،  با حجاب که ترندی در دنیای مد محسوب می شود، مخاطبان بسیاری را در داخل و خارج از کشور شیفته لباس های خود کند.

حتما بخوانید: مائده هژبری، شاخ رقصنده اینستاگرام

از فوتوشوت های آناشید حسینی
دانمارک گردی های آناشید حسینی

آناشید حسینی به قول استایلیست ها و طراحان لباس، انرژی رنگ ها و کمپوزیسیون آنها را به خوبی می شناسد و به عنوان یک دانش آموخته معماری دانشگاه و طراح لباس، تناسب خوبی بین قد و وزن و میمیک چهره با دوخت و رنگ لباس برقرار می کند که ترکیب آن با رنگ پوست سفید این دختر چشم آبی قد بلند، محصولی مجبوب عاشقان مد اسلامی می شود که نمونه ای از آن را در عکس زیر مشاهده میکنید.

ترکیب رنگ صورتی با شلوار جین و اسنیکر سفید در طراحی مد آناشید حسینی در جنگل های اسکاندیناوی را در عکس بالا مشاهده میکنید که در سمت چپ، روسری سفید با لایه های آبی رنگ، ترکیب خوبی را با مانتو اکسسوی دار این مدل محجبه خلق کرده است

آناشید حسینی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که موفقیتش را مدیون پول نیست. بلکه جادوی رنگ شناسی و استایل شناسی و توجه به ظاهر و ظرافت های انتخاب لباس و فوتوشت میتواند بستر موفقیت هر فردی را در دنیای فشن به ارمغان آورد. ویدیویی که با بازتاب های گسترده و نظرات مختلفی از سوی هواداران و منتقدان این بانوی محجبه جوان که این روزها به عنوان شاخ جدید محجبه اینستاگرام شناخته می شود، همراه شد.

خرج هایی که آناشید برای فوتوشوت ها و سلفی ها و پست های اینستاگرامش اختصاص می دهد، سبب شد تا او با انتشار یک ویدیو به این موضوعات پاسخ دهد که در زیر تماشا می کنید.

اینستاگرام آناشید حسینی

آناشید حسینی در اینستاگرام ۳۰۰ هزار فالوری خود، بیش از ۱۵۰ عکس منتشر کرده که متن و حاشیه زندگی او را در دنیای  مد نشان می دهد. او بیش از ۱۳۰ صفحه را نیز دنبال میکند.

اینستاگرام آناشید حسینی

او را میتوانید در این صفحه در اینستاگرام دنبال کنید. صفحه آناشید حسینی در تلگرام نیز در این آدرس قرار دارد. آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش، علاوه بر انتشار فوتوشوت های مختلف، تبلیغ محصولات بهداشتی بانوان از جمله کرم پودر هم میکند که در زیر نمونه ای از آن را مشاهده میکنید.

تبلیغ کرم ضد آفتاب محبوب آناشید حسینی در اینستاگرامش

اناشید اخیرا یک ایونت با حضور ۴ هزار مخاطب را در هتل مجلل پارسیان تهران در حوزه مد و لباس برگزار کرد که همچون ایونت های کیوسک، با استقبال لاکچری گردهای شمال پایتخت مواجه شد. او با انتشار اینستانوشته ای که عکس آن را در زیر مشاهده میکنید، به انتقادها از خود اینگونه پاسخ داد.

پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او

آناشید حسینی در طول هفته، بخشی از کارهای طراحی و تولید شده خود را از طریق اینستاگرام به نمایش عمومی میگذارد تا فیدبک مخاطبانش را دریافت کند. مثل مانتوهای بلند و طاقه های رنگارنگ که در عکس زیر مشاهده میکنید. البته او نیز مثل علی کریمی و مهناز افشار و برخی سلبریتی های ایرانی، امکان کامنت گذاری در اینستاگرام خود را مسدود کرده و به نوعی به باشگاه منتقدان انتقاد گریز پیوسته است.

جدید ترین محصولات آناشید حسینی در تهران

اناشید حسینی عاشق فعالیت های خیرخواهانه است و با انتشار فوتوشوت هایی با کودکان کار در پل طبیعت تهران یا سفر  به نقاط دور افتاده و اطلاع رسانی در تلگرامش، تلاش دارد تا اهمیت چریتی در دنیای مد را فراگیر کند. نمونه ای از پست هایش در کانال تلگرام را در زیر مشاهده میکنید.

از پست های آناشید حسینی در تلگرام و درخواست جمع آوری نقدینگی برای کمک به افراد نیازمند جنوب کشور
پالتوهای رنگارنگ ۴۰۰ هزار تومنی آناشید حسینی
۲ مدل از طرح های جدید آناشید حسینی

درس هایی از کسب و کار آناشید حسینی

  • آناشید حسینی نشان داد که جادوی هشتگ ها در کسب و کارهای اینترنتی موثر است.
  • آناشید حسینی به استارت آپ های مد و لباس بانوان گوشزد میکند که همچنان شبکه های مجازی را جدی بگیرید.
  • آناشید حسینی به طراحان جوان لباس می اموزد که روانشناسی رنگ ها و انرژی رنگ ها را باید به خوبی آموخت.
  • آناشید حسینی به مزون داران می آموزد که برگزاری ایونت های عمومی در تعامل با مشتری (CRM) موثر است.
  • آناشید حسینی نشان میدهد که بازار مد اسلامی (Hijab Fashion) که ریاض عربستان را هم مد گرا کرده است، ترند پولساز و فرصت آفرینی در عرصه فشن امروز به شمار می رود.
  • آناشید حسینی مثل ماریا ادریسی (مدل سیاه پوست H&M سوئد)، میکوشد از مد اسلامی فرصت آفرینی کند.
  • آناشید حسینی به مد مفهومی (conceptual fashion) هنوز ورود نکرده، اما به نظر میرسد با رفتار سازمانی تبلیغاتی و تاثیرگذاری چند بعدی بتواند در این عرصه خلاقیت آفرین باشد.
  • آناشید حسینی با صدها هزار فالور اینستاگرام و تلگرام، مثل هزاران بانوی طراح فریلنسر ایرانی، با کمترین محصول، ارزش افزوده ایجاد می کند. این پیام مهمی برای علاقمندان به کارآفرینی دیجیتالی در عرصه مد و لباس ایران است.

هر چند حاشیه ها درباره سبک زندگی لاکچری آناشید و همسرش و آقازاده بودن آنها در مسیر موفقیت آنان در ماه های اخیر افزایش یافته، اما باید پذیرفت که ژن خوب و لاکچری گردی، به تنهایی برگ برنده موثری در کسب و کارهای اینترنتی نیست. اگر شما هم به دنیای مد و لباس علاقه دارید، محصولات خود را در بنیاد ملی مدو لباس ایرانی و اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و کد شیما بگیرید.

حتما بخوانید

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲۴ نظر

ورود

  • fallahpour مرداد ۶, ۱۳۹۷

    ایرانی یعنی همین
    من که برم یه کشور خارجی عمرا بگم از کدوم خراب شده ایی اومدم
    تا جایی که میدونم تو هر کشوری که رفتیم اونجا یه اسم قلمبه در کردیم تا جایی که تو ژاپن یاکوزاها میگفتن حاجی اینا دیگه چه موجوداتی ان چقدر وحشی ان
    ما یاد نگرفتیم اختیار یعنی چی. از اینور میگیم خدا بهمون دو تا نعمت عقل و تفکر و اختیار رو داده از اینور میگن فکر نکن و بزار مسئولین و بقیه بر و بچ حوضه به جات فکر کنن و تصمیم بگیرن و بعدم همه چی رو اجباری میکنن
    یا خدا اشتباه کرده یا ما اشتباه میکنیم
    همشونم یکی ان
    اونیکه ریش میزاشت تو تلویززیون میومد ما رو نصیحت میکرد عکسای ترکیه اش پخش شد همه دیدیم.
    اونیکه چادر میپوشید میومد تلویزیون ما رو نصیحت میکرد رفت سوئیس باد زد چادرش افتاد و دوباره باد زدیه ابجو داد دستش و عکساشم پخش شدو دیدیم
    اخه تا کی این کارا ؟تا کی این همه هزینه برا این کارا؟
    سفیر ایران گرونترین خونه رو تو نروژ که یه کشور گرون برا زندگی هست میخره
    اینم سفیر تو دانمارک
    اونم از افشای ثروت تک تک مسعولین به دست امریکا.
    وقتی مسعولین و خانواده هاشون چه اصلاح طلب چه اصولگرا تو امریکا ۱۵۰ میلیارد دلار تو حسابشون پول دارن چرا ما نباید سوال کنیم این پول از کجا اومده؟ چطور پولدار شدن؟ چرا اصلا تو امریکا ؟

    چرا هرکی عروس و داماد مسعولین میشه همشون پولدارن و کلی ثروت دارن شرکت دارن اونم تو کشورای خارجی و شرکتاشونم همشون ضرر میدن ولی بازم بسته نمیشه؟
    ایا وقتش نیست یکم فکر کنیم و این سلولهای خاکستری رو به جریان بندازیم؟
    چرا خانواده ی خود ایت الله العظمی خیمینی مرحوم همشون ساکن کانادا و امریکا شدن؟ همشونم ثروتمند شدن چرا؟ بعدم میگن ثروت ابا اجدادیمونه. چرا هر مسعولی به ثروت میرسه یهو میگه ارث بوده از اباو اجدادمون رسیده؟
    چرا ما باور میکنیم حرف مسعولینو؟

    • Abolfazl Janbakhsh مرداد ۶, ۱۳۹۷

      مسئولین اینجوری نوشته میشه

      • محسن مرداد ۷, ۱۳۹۷

        میخوانیم فاتحه ایی برای …
        بسم الله الرحمن الرحیم …
        خدا بیامرزتشون، یهویی یادشون رفت برای چی انقلاب کردن … که بعدش لیز خوردن و … تمام.

      • نیما مرداد ۷, ۱۳۹۷

        جناب پروفسور زبان و ادب فارسی
        لطفا به متن توجه فرمایید. نه حاشیه آن.
        پ.ن : زبان فارسی ۳۲ حرف دارد و همزه جزو آن ها نیست. در نتیجه من هم همواره همزه ها را با «ع» می نویسم.

  • P مرداد ۶, ۱۳۹۷

    Wooow, awlie

  • Abolfazl Mandi مرداد ۶, ۱۳۹۷

    با همین چرندیات ذهنتون رو از مسائل اصلی کشور و اختلاسهایی که میکنن منحرف میکن
    اینام با پول ملت و افراد ساده ای مثه منو شما به اینجا رسیدن
    و دزدای کثیفی بیشتر نیستن…

  • ایرانیم مرداد ۷, ۱۳۹۷

    خدایی از شما بعیده چرا در مورد هر بی سر و پایی پست میزارید؟
    پول گرفتید تبلیغ کنید؟
    این یارو اصلا هیچیش به یه ایرانی نمیخوره. وقتی نگاش میکنم چیزی بجز فرهنگ تمام و کمال عربی نمی بینم!

    • علی زمانی مرداد ۷, ۱۳۹۷

      برای چی هر چی به دهنتون میاد میگید؟ چرا فکر میکنی این یارو بی سر و پا هست؟!؟! اصلا خوندی چی نوشتیم؟ چیش به ایرانی ها نمیخوره؟ حجابش؟ عمل بینی اش؟ آقازاده بودنش؟ پول در آوردنش؟ زیارت کردنش؟ چیش به ایرانی های امروز نمیخور؟ مصداقی لطفا صحبت کنید. ما نگاه تبلیغی به شخصی نداریم و تحلیلگر ترندها و برندها و اصول کسب و کار مجازی هستیم. انشاله منطقی حرف بزنیم. ممنون از نظر شما

      • امیر حبیبی مرداد ۷, ۱۳۹۷

        از سر تا پای متن تبلیغ میباره،چون این روزا هجمه علیه شون بوده خواستن بوسیله رسانه‌هایی همچون… آب رفته رو به جوی برگردونن، آخه آقازاده بوده باید ازش دفاع بشه

    • ابراهیم مرداد ۷, ۱۳۹۷

      درود بر شما “ایرانیم”
      کاملا حق با شماست این یارو هیچ چیزیش به ایرانی ها نمیخوره و دیدنش یاد اور فرهنگ عربیه نه ایرانی. انگار یه گروهی جمع شدن فقط اشاعه فرهنگ عربی رو بدن تو ایران ….

  • آقای عارف مرداد ۷, ۱۳۹۷

    عاشق اون پیام تلگرامی کمک به مردم جنوبم …. با همین حرکت ها مردمو خر کردن که اینه عاقبتش

  • هادی مرداد ۷, ۱۳۹۷

    اخه اینا معرفی ندارن…اینهمه ادم مفید و بزرگ! این چه مطلبیه

    • علی زمانی مرداد ۷, ۱۳۹۷

      اگر درس هایی که از آناشید حسینی نوشتیم رو در نظر بگیرید، متوجه میشیم که این مطلب خیلی غیر مفید نیست. باید کمی تعصب و خودخواهی و حسودی و نگاه تک بعدی رو کنار بزاریم و واقعیت های دنیای مجازی و کسب و کار های دیجیتالی و فشن را در نظر بگیریم.

      • ع ع ب مرداد ۸, ۱۳۹۷

        این همه آدم مفید !! یعنی از این به درد بخورتر پیدا نکردین که ازش درس بگیرین ؟؟ بخث حسادت نیست ، بحث یه جامعه ناسالمه که یه عده زالو صفت و رانتخوار تو این شرایط مانور تجمل راه انداختن … آقای زمانی ، از نوشته اتون شرم آور تر این کامنتیه که گذاشتی و داری توجیه می کنی! در نهایت هم می خواستین از این درس بزارید برای مردم، الان وقتش نبود !!! کلا سواد رسانه ایتون در حد جلبکه گویا !

        • علی زمانی مرداد ۸, ۱۳۹۷

          ممنون از توجیهات بند تنبانی شما.
          دوباره توضیحات بنده را مطالعه بفرمایید. نیازی نیست شما مطالب غیر مفید را اینقدر براش حساس باشی
          مرسی

  • ارسلان مرداد ۷, ۱۳۹۷

    و ماهم هروز به قیمت دلار و سکه نگاه میکنیم …

  • ممد مرداد ۸, ۱۳۹۷

    ممد کجایی ببییییینی؟

  • Simin مرداد ۸, ۱۳۹۷

    صبح بخیر. توضیحات شما درباره آناشید حسینی و روش های بیزینس او جالب و ظریف بود. کلا ایرانی ها همه چیز را سیاه یا سفید می بینند. آقازاده بودن این فرد باعث شده به هیچ استعداد و توانایی وی توجه نشود. مرسی از نکته سنجی شما. درباره اینفلوئنسرها بیشتر بگید. همیشه میخوانم . موفق باشید

  • Parisa مرداد ۸, ۱۳۹۷

    کلا ما ایرانی ها حسودیم 🙂 ازاین شاخ تر هم هست. مردم گیر دادن به این بنده خدا

  • مریم مرداد ۸, ۱۳۹۷

    چرا همه از مائده دفاع کردن و این یکی رو میکوبن. این خانم ذاتا زیباست چشم ندارید ببینید برید مقایسه ش کنید با اون مانکنهای سر تا پا عمل و لنز و ارایش. مائده هم یه بچه بود الکی بزرگش کردن این هم یک دختر ایرانی هست اگر اون خوبه پس این یکی که نه رقصیده و نه مثل عقده ایها آرایش کرده چی؟؟ حالا چون ایشون با حجاب هستند همه باید بریزن سرشون. من که میگم خیلی نازه قیافه ش بیسته همه چیزش عالی. حالا این همه پولدارهای تهران چه خرجهایی میکنن. بعد هم ایشون که پول کسی رو نخورده داره از ظاهر و زیباییش بدون خودنمایی و عقده گشایی استفاده میکنه. شما همونهایی هستید که خودتون رو برای گلشیفته هلاک میکنید. برید با گلشیفته جونتون

    • س مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

      تا عوام امی ای مثل شما ها هستند باید اینها ازین شگردهای برای تطمیع خود بهره ببرند جوریکه که نه سیخ بسوزه و نه کباب…اینهمه تاکید شما بر زیبایی ذاتی و خدادای و عمل جراحی و عقده ای و ارایش و غیره اینقدر مسخره و احمقانه بود که لازم دیدم ایکیوی پائین شما رو بهتون یاداوری کنم که ایشون بینیشون جراحی شده و قد یه پسته کردن بینی چقدر میتونه چهره رو عروسکی و تغییر دهد و لبهایشان تزریق شده و با این پولهایی که برای یک کیف خرج میکند معلومه برای جراحی زیبایی صورت چقدر پول داده که جای بخیه ها روی صورت نماند, صورت بدون عمل ایشون هم کلیتی مشابه بسیاری از دخترانی ایرانی بوده که با توجه به بور بودنش و عملهای جراحیش تبدیل به صورتی سوپر لاکچری شده و اینهمه حظ و لذت در شما بخاطر صورت مصنوعی ایشون احمقانه است که حتی زیبایی خدادای که نشانی از جمال و قدرت خداوندی هست و ممکنه انسان را به وجد بیاره اینهمه کمالات محسوب نمیشود نسبت به باطن زیبا و معنوی که شما چهره به خوبی دستکاری شده ایشون رو اینقدر میستایید. مورد خنده دار تر صحبتهای شما تاکید بر اینکه ایشون بدون خودنمایی دارند از زیباییشون بهره میبرند, گفتم در کشوری زندگی میکنیم که ۴۰ ساله مفاهیم اینقدر به پائین ترین سطح نازل پیدا کرده که امثال این مریم خانم حتی مفهوم حجاب و خودنمایی رو هم نمیدونند , کلمه بهره برداری که دقیقا ضدیت کلمه خودنمایی و بهره نفسانی بردن هست رو با هم استفاده میکند !!! وااسفا از میزان سواد جامعه ما!!! و خود اینهم باعث شده چنین افراد نون به نرخ روز خور متضاهری پیدا شوند و در لباس دیانت و معنویت و ایمان تمام رذایل را رنگو لعاب توجیه و اعتبار ببخشند… برو خانم کمی درباره مفهوم و فلسفه حجاب مطالعه کن.کمی درباره مفهوم خودنمایی البته اگر در این کشور کتاب مناسبی که جلوی نشرش گرفته نشده باشه پیدا کنی… ضمن اینکه اون خانمهایی که شما نام بردید از جمله گلشیفته و مائده هژبری هرچه که بودند و هستند حداقل خودشان هستند و بیرونشان و کلامشان و درونشان یکیست و صداقت دارند و مدعی چیزی که ندارند نیستند .چقدر ادمای نادان و کسایی که از نادانی این افراد با ابزار تظاهر بهره میبردند برای تطمیع خود مشمئز کننده هستند. این حکومت باعث شده دین بشه ابزار مورد ادعای این نوع افراد مشمئز کننده…

  • اتیه مرداد ۹, ۱۳۹۷

    آناشید حسینی یک واقعیته. یک طراح لباس خلاق هست. از هر کسی میتوان چیزی یاد گرفت. چه یک دختر جوان معروف و چه یک عالم وارسته. ایران امروز و حتی جهان، آناشید های حسینی زیادی به خود دیده و خواهد دید. انرژی مثبت باشیم

    • علی زمانی مرداد ۹, ۱۳۹۷

      اظهارات غیر متعصبانه و زیبای شما مخاطب گرامی مایه مباهات است
      باتشکر