با ۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان آشنا شویم: از لوفت هانزا تا سنگاپور ایر لاین

با ۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان آشنا شویم: از لوفت هانزا تا سنگاپور ایر لاین

بسیاری از سایت های گردشگری معروف جهان از ایر بی ان بی گرفته تا بوکینگ و اکسپدیا و هتلز، تلاش می کنند تا در طول فصول مختلف سال، آفرهای هیجان انگیزی را در اختیار کوله پشتی گردها، گردشگران خودمانی، لاکچری گردها و تاجران و مسافران همیشگی قرار داده تا آنها بتوانند بر اساس برنامه ریزی بلند مدت، از اقامتگاه های لوکس با تخفیف قابل ملاحظه  استفاده کنند.

همچنین، رزرو بلیط شرکت های هواپیمایی معروف در خطوط پر ترافیک در سطح بیزینس کلاس نیز در ماه های خاصی از سال با تخفیف های خوبی همراه می  شود. مخصوصا اگر کثیر السفر بوده و عضو باشگاه پروازی شرکت هواپیمایی خاصی باشد. مثلا لوفت هانزا آلمان، اطلس جت ترکیه، قطر ایر لاین قطری ها و حتی الاتحاد و ترکیش ایرویز، در کارت های طلایی و نقره ای که در اختیار مسافران پر سفر خود قرار می دهند، تخفیف های خوبی در اختیار این افراد قرار داده تا نسبت به استفاده  از خدمات، ترغیب شوند.

شرکت های هوایی
رایان ایر ایرلندی ها یکی از ارزان ترین خطوط هوایی اروپا است. قیمت های پروازی آن را در مسیرهای مختلف چک کنید و با شرکت های بزرگ مقایسه کنید. حتما متعجب خواهید شد. شگفت انگیز تر از قیمت ها، نوع بیزینس و استراتژی رایان ایر است. به RYANAIR.COM بروید

اگر میخواهید لوکس سفر کنید و سفر شما ارزان هم  باشد، در زمان های آف سیزن سفر کرده و حتما پیش از رزرواسیون نهایی بلیط هواپیما یا مکان اقامتی، از طریق سایت های رقابتی و مقایسه ای داخلی و خارجی استفاده کنید. گاها مشاهده می شود که قیمت نهایی قابل رزرو بلیط هواپیما از مقصد مراکز استان های کشور  به نقاط مختلف جهان، از طریق سایت های مقایسه ای که امکان خرید اینترنتی با کارت های شتاب  را دارد، کمتر از نرخ اعلامی آژانس های گردشگری است. این قضیه در ایام High Season بیشتر به چشم میخورد.

ایزی جت

شرکت های هواپیمایی لوکس و معمولی مثل ایران ایر را می توان از مقدت ها قبل از پرواز رزرو کرد و هزینه کمتری پرداخت کرد. معمولا هزینه رزرو بلیط های رفت و برگشت با بازه بلند مدت، کمتر از بلیط های رفت یا با بازه کم است.  به همین خاطر همواره توصیه می شود که در خرید بلیط هواپیما، از مدت ها قبل از رفتن اقدام کنید. این موضوع برای رزرو بلیط هواپیما در داخل قاره اروپا قابل ملاحظه است. مخصوصا اگر بخواهید با ایزی جت یا رایان ایر سفر کنید که رزرو ۳ ماه جلوتر، بعضا تا ۷۰ درصد تخفیف را برای شما در مسیرهای داخلی قاره سبز برایتان به ارمغان خواهد آورد. البته این ۲ شرکت از شرکت های هواپیمایی ارزان جهان محسوب می شود.

به هر حال اگر میخواهید با ۸ شرکت برتر هواپیمایی دیگر جهان آشنا شوید،  لیست زیر میتواند کمک خوبی باشد. البته رتبه شرکت های هواپیمایی برتر جهان هرسال تغییر میکند و این لیست برای شرکت های برتر سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

هواپیمایی تایلند

معمولا همه ساله یکی از شرکت های هواپیمایی جنوب شرق آسیا در فهرست برترین شرکت های هواپیمایی جهان قرار می گیرد. تایلندی ها هم اگر چه در صنعت هواپیمایی مثل سنگاپوری ها خیلی پیشرفته نیستند، اما در سال های اخیر به مدد فناوری و تغیرات راهبردی در ارائه خدمات صنعت هوایی، رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کردند. هواپیمایی تایلند رهبر صنعت برای خدمات با کیفیت است، بنابراین جای تعجب نیست که شرکت ملی مسافربری تایلند را در بالای فهرست ببینیم. اگرچه بیشتر محصولات یاد شده آن در خدمات کلاس بیزینس و فرست کلاس آن است، اما مسافرین براین باورند که جایگاه‌های کلاس اکونومی نیز به همان خوبی است. مسافرین کلاس اکونومی در skytrax همچنین به طرز برخورد دوستانه و گزینه‌های لذیذ غذا اشاره کردند.

گارودا ایندونزیا

بزرگ ترین کشور جهان اسلام، یکی از مقصدهای گردشگری جذاب شرق آسیا است که شرکت هواپیمایی آن نیز در رونق گردشگری آن بی تاثیر نبوده است. برای ما ایرانی ها Garuda Indonesia  نام شناخته شده ای نیست. هواپیمایی اندونزی، اقدامات تجدید وسیع کردن هواپیماها و بهبود خدمات را برای جلب اعتماد هردو مشتریان و تنظیم کنندگان ایمنی انجام داده است. مسافران کلاس اکونومی در رابطه با جایگاه‌های راحت هواپیمایی و انتخاب غذاهای جنوب شرق آسیایی سخن می‌گفتند. جالب است که بدانید، در سال ۲۰۱۸، مهمانداران گارودا برای سومین سال پیاپی جایزه بهترین خدمه پرواز جهان را به خانه بردند.

هاینان ایرلاین

همچون گارودا، هاینان ایرلاین که خط هوایی چینی است، خط هواپیمایی مطرحی برای مسافران لاکچری گرد ایرانی محسوب نمی شود. همچنین خط هوای خیلی معروفی لااقل در آسیا نیز به شمار نمی آید. های نان در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است و تنها شرکت هواپیمایی چینی است که رتبه پنج ستاره skytrax را نگه داشته است. در چهار سال کوتاه، شرکت هواپیمایی از جایگاه بیست و دوم خود را به ده رتبه برتر رساند. با یک ناوگان جدید با بیش از ۱۶۰ هواپیما بویینگ و ایر باس، های نان به سرعت در حال گسترش در آسیا، اروپا و استرالیا به شمار می  آید. اگر قصد سفر داخل آسیا دارید، بد نیست از این شرکت استفاده کنید.

هواپیمایی لوفت هانزا

۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان

همچون آدیداس و BMW، افتخار صنعت آلمان است.  شرکت لوفت هانزا، همواره در فهرست برترین شرکت های هواپیمایی جهان قرار داشته و این مقام را در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز حفظ کرد. اگر چه به نسبت گران است، اما بررسی های انجام شده در تریپ ادوایزر نشان میدهد که میزان شکایت ها و نارضایتی مسافران از برخورد خدمه و خدمات کابین به مسافران، کم است. برزگترین هواپیمایی اروپا در طول چند سال اخیر توانسته است به ده رتبه برتر صعود کند. مشتریان، لوفت هانزا را بدلیل خدمات استثنایی و به طور کل کیفیت محصول تحسین می‌کنند. در اغلب موارد، خدمات طولانی مدت لوفت هانزا خوب است، اما برای بهترین نتیجه، عاقلانه است که به سوپرجامبو های A380 جدیدتر و جامبو جت‌های بین المللی ۸-۷۴۸ ناوگان اشاره کنیم.

کاتای پسفیک هنگ کنگی ها

هنگ کنگ همچون دوبی، نیویورک کوچک آسیا است و همچون سنگاپور، یکی از مقصدهای دانش بنیان جذاب برای گردشگری محسوب می شود. خط هوایی آنها نیز در سالهای اخیر همواره در فهرست برترین های آسیا و جهان بوده است. با وجود اینکه مرکز هواپیمایی کاتای پسیفیک در هنک کنگ واقع شده است، با سقوط یک پله‌ای نسبت به سال گذشته، هواپیمایی همچنان یکی از مورد احترام‌ترین هواپیمایی‌های کرانه اقیانوس آرام محسوب می‌شود. با ناوگانی از هواپیماهای بویینگ با قابلیت پرواز طولانی مدت ۷۷۷-۳۰۰ER و یک استراتژی تجارتی که براساس پروازهای با فرکانس بالا است، کاتای یکی از بهترین تجربه‌های پرواز را در آسیا ایجاد می‌کند.

هواپیمایی امارات

شرکتی که شمار زیادی از لاکچری گردهای ایرانی و هم چنین مسافرانی که پروازهای طولانی مثل سفر به قاره اقیانوسیه و قاره آمریکا را در دستور کار دارند، از آن استفاده کرده اند. در طی سی سال گذشته، هواپیمایی امارات دوبی به یکی از برترین شرکت هواپیمایی مسافرت‌های طولانی مدت جهان تبدیل شده است. در حالی‌که این هواپیمایی تقریبا به طور انحصاری از طریق مرکز مجلل خود در فرودگاه بین المللی دوبی اداره می‌شود، شرکت هواپیمایی مدعی داشتن عظیم‌ ترین ناوگان هواپیماهای سوپرجامبو A380 و بویینگ ۷۷۷ عظیم الجثه است. سیستم سرگرمی در حال پرواز ملت هنر امارات، شامل یک مجموعه گسترده از گزینه‌های ویدئو و آهنگ در اختیار است و حتی در هواپیماهایی که دارای سیستم سرگرمی آیس است.

هواپیمایی آل نیپون

۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان

دلیل عالی بودن آن: هواپیمایی آل نیپون به روند صعودی خود به بالاترین رتبه‌ها ادامه می‌دهد. هواپیمایی آل نیپون بزرگترین شرکت مسافربری بین المللی و جز هواپیمایی برتر ژاپن است و مرکز یکی از عظیم‌ترین ناوگان‌های بویینگ ۷۸۷ دریم لاینر است. هواپیمایی آل نیپون تحسین فراوان داوران SKYTRAX را در ضمینه پاکیزگی، خدمات و ایمنی، برانگیخت. بسیاری از این هواپیمها دارای صندلی‌هایی هستند که به راحتی به سمت جلو حرکت می‌کند که حفظ حریم خصوصی را به طور کلی افزایش می‌دهد و همچنین درگاه‌های شارژ و USB که حتی در کلاس اکونومی نیز تعبیه شده است.

هواپیمایی قطر ایر لاین

یکی از برترین شرکت های هوایی جهان که با خدمه بعضا فیلیپینی خوش برخورد، خدمات تاپ به نسبت ارزان را در فصول  مختلف سال در اختیار مشتریان قرار می دهد. این هواپیمایی که مرکز آن در دوحه قرار دارد از جانب داوران به دلیل راحتی جایگاه‌ها و سرگرمی‌های در حین پرواز مورد ستایش قرار گرفته است. در واقع، مدعی داشتن دومین سیستم سرگرمی در حین پرواز و ارائه کلاس اکونومی در جهان است. این هواپیمایی بیش از ۱۵۰ مقصد را در سراسر جهان پیوند می‌دهد و در حال گسترش ناوگان خود است تا شامل آخرین نسل هواپیماهای با توانایی پرواز طولانی مدت همچون بویینگ ۷۸۷ دریم لاینر و ایرباس A350 شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حتما باعث افزایش سودآوری شرکت خواهد شد.

هواپیمایی سنگاپور

۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان
استایل مد و لباس خدمه پروازی سنگاپور ایر لاین

اگر شرکت های هواپیمایی سنگاپور را مستثنی کنیم، هواپیمایی سنگاپور را باید یکی از برترین های جهان دانست. دلیل عالی بودن آن: سرویس برجسته سنگاپور باعث می‌شود که سفری محبوب و لذت بخشی داشته باشید که در طول آن مهمانداران آموزش دیده‌اند تا با نهایت احترام و اهمیت با مسافرین برخورد کنند. تلویزیون‌های شخصی با گزینه‌های متنوع سرگرمی و حوله‌های گرمی که قبل از شروع به حرکت پرواز ارائه می‌شود فقط برخی از مزایای کلاس اکونومی است.

تجارب خود را از خرید ارزان بلیط های هواپیمایی لوکس و همچنین سفر هوایی در اختیار روزیاتو قرار دهید

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود