چالش: با انتخاب یکی از گزینه‌های زیر شخصیت واقعی خود را کشف کنید

چالش: با انتخاب یکی از گزینه‌های زیر شخصیت واقعی خود را کشف کنید

در زندگی مسایل زیادی وجود دارد که می‌تواند حقایق جالبی در مورد شخصیت درونی ما برملا کند. از جمله می‌توان به عادت‌های روزانه یا زبان بدن اشاره کرد. حتی شاید جالب باشد بدانید که انتخاب برند موبایل هم نکته‌هایی در مورد شخصیت افراد در خود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

اغلب ما دوست داریم خودمان را بیشتر بشناسیم و ببینم آیا تصورات ذهنی ما با آنچه واقعا هستیم مطابقت دارد یا خیر! در همین راستا هم دنبال تست‌ها و شخصیت‌شناسی‌های گوناگون می‌گردیم. یکی از روش‌های سرگرم کننده در رابطه با شناخت خود، تست‌های تصویری و روانشناسی است. همانند نمونه‌ای که در زیر درج کرده‌ایم.

در موقعیت‌های مختلف ما اغلب انتخاب‌های درست یا غلط داریم. اما ما در این تست نمی‌خواهیم درست یا غلط بودن روش شما را مشخص کنیم، بلکه قرار است در مورد شخصیتتان حرف بزنیم.

به عکس زیر نگاه کنید، اولین کاری که انجام می‌دهید را انتخاب کنید. سپس توضیح هر شماره را بخوانید تا بیشتر با خودتان آشنا شوید.

چالش: با انتخاب یکی از گزینه‌های زیر شخصیت واقعی خود را کشف کنید

۱- خاموش کردن کتری در حال جوش

تست روانشناسی

اگر اولین کاری که در این موقعیت انجام می‌دهید خاموش کردن کتری در حال جوش است، یعنی شما انسان زودخشم و آتشی مزاج هستید. خیلی سریع تصمیم‌گیری می‌کنید و شکی هم به دلتان راه نمی‌دهید. هیچ چیز نمی‌تواند مانع دستیابی شما به خواسته‌هایتان بشود.

یکنواختی خیلی راحت حوصله‌تان را سر می‌برد. از سوپرایز خوشتان نمی‌آید و برای امنیت خود اهمیت بسیار زیادی قایل هستید.

شما عادت دارید برای کارهای خود برنامه‌ریزی کرده و فقط در همان مسیر حرکت کنید و هیچ‌گونه چرخش یا تغییر سیاستی هم در این راه نخواهید داشت.

۲- پاسخ دادن به تلفنی که زنگ می‌خورد

اگر اول از همه سراغ تلفن می‌روید، یعنی انسانی متمرکز و بسیار با سیاست هستید. وظیفه‌شناسی از ویژگی‌های بارز شماست و پذیرفتن اشتباهات دیگران برایتان آسان نیست. شما را می‌توان یک بیزینس‌منی که قادر است در آن واحد چندین کار را با هم انجام دهد، دانست.

رابطه اجتماعی بسیار خوبی با دیگران برقرار می‌کنید. از اینکه همیشه در مرکز توجه‌ها باشید لذت می‌برید.

۳- ساکت کردن کودکی که گریه می‌کند

تست روانشناسی

اگر در اولین قدم سراغ نوزاد می‌روید یعنی شخصیتی آرام و خوش ‌فکر دارید که می‌تواند تصمیمات مبتکرانه‌ای اتخاذ کند. شما همیشه در خدمت‌رسانی به بقیه داوطلب هستید و حتی ممکن است خودتان را برای سود و منفعت دیگران فدا کنید. انسان خانواده‌محوری هستید و رابطه‌های انسانی و سالم برایتان ارزش و اعتبار بسیاری زیادی دارند.

از تنهایی می‌ترسید و مهم است که همیشه فردی کنارتان باشد. البته، دورهمی‌های آرام با دوستان یا خانواده را به مهمان‌های شلوغ و پرسروصدا ترجیح می‌دهید.

۴- متوقف کردن سگی که در حال جویدن بالش است

چالش: با انتخاب یکی از گزینه‌های زیر شخصیت واقعی خود را کشف کنید

اگر اول به سراغ سگ می‌روید تا جلوی او را بگیرید که کوسن مبل را بیشتر از این پاره و خراب نکند، یعنی شما به هیچ عنوان نمی‌توانید شلختگی یا به‌هم‌ریختگی را تحمل کنید. این شامل خانه و زندگی شخصی‌تان می‌شود. برایتان مهم است که همیشه همه چیز تحت کنترلتان باشد.

تا زمانی که اوضاع بر وفق مرادتان نباشد، آرام و قرار نخواهید گرفت. به مسایل مادی و موقعیت اجتماعی افراد بیشتر از خودشان اهمیت می‌دهید. برای هر موضوعی حرفی برای گفتن دارید و همیشه پاسخ‌ها آماده در جیبتان هستند.

اگر تست را انجام داده‌اید، در بخش نظرات برای ما بنویسید که تا چه حد این توصیفات صحت داشتند و گویای شخصیت شما بودند.

دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • برازنده شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

    ۴

  • Soheil Tehrani شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

    ۴
    واقعا همینطورم ههه

  • محمد شهریور ۲۳, ۱۳۹۷

    من ۱ چون قطعا اول زیر کتری رو خاموش میکنم .

    یه توصیه هم بکنم به دوستان زیاد چنین چیز هایی رو جدی نگیرین همین یک عکس نمیتونه شخصیت شما رو توضیح بده .چون شما میتونین هیچکدوم از این ویژگی ها رو نداشته باشین یا مخلوطی از همه رو باهم داشته باشین.الان متن و عکس هارو به راحتی میشه جاشون با هم عوض کرد.در کل اعتقاد من اینه که انسان دارای همه ی ویژگی های رفتاری و اخلاقی هست ولی بسته به شرایط بعضی هاشون رو بیشتر نشون میده و سعی میکنه بعضی از اون ها هیچوقت در وجود او نمایان نشوند.در حالی که همین روال و شرایط میتونه تغییر کنه
    و ما رفتار های متفاوتی رو از خودمون بروز بدیم .

  • فرهاد شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

    ۴ البته من بهگفته اطرافیان بسیار شلخته ام

  • Maniya اسفند ۲۶, ۱۳۹۸

    ۳ چون واقعا انسان خودبینی نیستم و الان یه خواهر ۱ ساله دارم که نیاز به مراقبت هستش

  • رزا اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹

    من ۳ رو انتخاب کردم ولی از تنهایی نمیترسم و مهمونی های شلوغ ولی در جمع دوستان رو ترجیح میدم و از جمع های ساکت متنفرم

  • Hasti تیر ۳۰, ۱۳۹۹

    تست جالبی بود ? انتخاب منم ۲ بود? و توضیحات شم عینه شخصیته من بود?. مرسی تست قشنگی بود ♥??

  • سیدعلیرضا سیدی مرداد ۹, ۱۳۹۹

    سلام خیلی عالی است.

  • ناشناس بهمن ۲, ۱۳۹۹

    ۴