عدالت برای CR7: ابعاد تازه‌ای از ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو به مهماندار هتلی در لاس وگاس

تعداد زنان مدعی مورد تجاوز قرار گرفتن از جانب کریستیانو رونالدو افزایش یافت

عدالت برای CR7: ابعاد تازه‌ای از ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو به مهماندار هتلی در لاس وگاس

شاید در چند هفته اخیر هیچ خبری در دنیای ورزش و فوتبال به اندازه شایعات مربوط به تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ به مهماندار هتلی در لاس وگاس به نام کاترین مایورگا مورد توجه قرار نگرفته باشد، ادعایی که کریستیانو رونالدو به شدت آن را تکذیب کرده است و در مقاله ای دیگر در روزیاتو به تفصیل به آن پرداختیم. این شایعات هر روز ابعاد تازه ای می گیرد به طوری که روز گذشته وکیل خانم مایورگا ادعا کرد که موکلش تنها قربانی تجاوز جنسی رونالدو نبوده و زنی دیگر در این مدت با وی تماس گرفته و ادعا کرده که او نیز توسط رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته است.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

این در حالی است که اطرافیان و طرفداران کریستیانو رونالدو و البته باشگاه یوونتوس از وی حمایت کرده و اتهامات وارده به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را توطئه و دروغین می دانند. تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که پرونده ای برای رسیدگی به این ماجرا در ایالت نوادا (محل وقوع جرم) باز شده و با توجه به این که خانم مایورگا بلافاصله بعد از تجاوز ادعایی خود به اداره پلیس لاس وگاس مراجعه کرده بود، این پرونده همچنان قابل دادرسی بوده و می تواند تا ۱۰ سال زندان را برای بازیکن کنونی رئال مادرید در پی داشته باشد. خانم مایورگا ادعا کرده که در سال ۲۰۰۹ در اتاق هتلی که رونالدو در آن اقامت داشت، علیرغم مخالفت هایش توسط کریستیانو رونالدو و بدون رعایت نکات بهداشتی مورد تجاوز قرار گرفته است.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

وی همچنین ادعا می کند که یک سال بعد طی توافقی با وکلای کریستیانو پذیرفته که در قبال دریافت مبلغ ۲۸۷.۰۰۰ پوند شکایت خود از او را پیگیری نکند. امروز خبر رسیده که رونالدو در متن قرارداد خود با خانم مایورگا بندهایی در مورد آزمایش های مربوط به بیماری های مقاربتی گنجانده که خانم مایورگا آن ها را امضا کرده است. این ادعا توسط خانواده رونالدو مطرح می شود که پس از هفته ها سکوت خود را شکسته و در رسانه های اجتماعی کمپینی را برای حمایت از این بازیکن شاخص دنیای فوتبال به راه انداخته اند. دولورس، مادر و کاتیا، خواهر کریستیانو رونالدو هر دو تصاویری از رونالدو را در لباس سوپرمن و با پیام هایی مشابه در حساب فیسبوک و اینستاگرام خود قرار داده و گفته اند که به دنبال اجرای عدالت در حق رونالدو هستند.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو
کاترین مایورگا

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو؛ حقایقی جالب در مورد زندگی شخصی مشهورترین فوتبالیست معاصر

خانم کاترین مایورگا که قبلاً مدل بوده اما تا همین اواخر به عنوان معلم در لاس وگاس کار می کرد ادعا کرده در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس توسط رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته و از آن زمان تاکنون با عوارض روانی ناشی از این اتفاق دست و پنجه نرم می کرده تا این که در نهایت تصمیم گرفته موضوع را علنی کند. کریستیانو رونالدو نیز بارها این ادعاها را رد کرده و آن ها را «خبرهای کذب» عنوان کرده است. خانم مایورگا در مصاحبه ای که با روزنامه اشپیگل آلمان داشته به تفصیل در مورد شب تجاوز سخن گفته و تاکید کرده که رابطه جنسی اش با رونالدو بدون رضایت و به اجبار بوده است.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

در اسنادی مربوط به توافق ادعایی طرفین که روزنامه اشپیگل منتشر کرده، بندی وجود دارد که نشان می دهد خانم مایورگا در آن زمان به بیماری های مقاربتی مبتلا بوده و رونالدو پذیرفته برای اطمینان از مبتلا نشدن به این بیماری در اثر آمیزش جنسی با خانم مایورگا، آزمایش انجام دهد. در این اسناد هیچ اشاره ای به این نشده که طرفین آزمایش مربوط به بیماری های مقاربتی را انجام داده اند یا خیر. خانواده رونالدو هدف از کمپینی که در روزهای اخیر در فضای مجازی راه انداخته اند را ترغیب کردن طرفداران این بازیکن به حمایت از او عنوان کرده اند.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

در پیامی که این مادر و دختر در کنار عکس رونالدو در رسانه های اجتماعی خود گذاشته اند چنین آمده است:« می خواهم بدانم چه کسی این شهامت را دارد که این عکس را برای یک هفته در پروفایل خود قرار دهم و زنجیره ای حمایتی برای او ترتیب دهد… برای پرتغال، برای او، برای ما و برای اتحاد مردممان، برای عدالت. او لیاقتش را دارد». این عکس کارتونی از رونالدو دو هشتگ به زبان پرتغالی در خود دارد. ترجمه یکی از آن ها «رونالدو، ما تا آخر با تو هستیم» و دیگری «عدالت برای CR7» است که اول اسم او و شماره پیراهنش اشاره دارد. پیام کاتیا در ساعت اول پس از منتشر شدن بیش از ۱۵.۰۰۰ لایک دریافت کرده و یکی از کامنت هایی که در پایین آن آمده بدین شرح است:«من از رونالدو حمایت می کنم. این مانند یک دام به نظر می رسد زیرا چیزهایی وجود دارند که با منطق جور در نمی آیند».

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

بیشتر بخوانید: هر آنچه که «کریستیانو رونالدو» برای صبحانه، ناهار و شام می‌خورد و می‌نوشد

در حالی که گفته می شود پلیس سه پرونده تجاوز دیگر را برای رونالدو باز کرده است طرفداران این بازیکن در فضای مجازی از او حمایت گسترده ای انجام داده اند. یکی از این زنان می گوید که پس از یک مهمانی توسط رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته و دیگری می گوید که رونالدو به او صدمه وارد کرده است و زن سوم نیز ادعا دارد که در سال ۲۰۰۹ قراردادی مخفی را با این بازیکن امضا کرده تا او دست از شکایت بردارد. معلوم نیست که دو ادعای اخیر شامل بدرفتاری جنسی هستند یا خیر. این ادعاها توسط خانم لزلی استووال، وکیل کاترین مایورگا مطرح می شود که می گوید با زنی به صورت تلفنی صحبت کرده و این زن ادعا کرده که رونالدو به او تجاوز کرده و بعدها همین زن در مورد دو زن دیگر که ادعاهای مشابهی داشته اند با او صحبت کرده است.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

خانم استووال گفته که در حال بررسی این ۳ ادعاست تا حقیقت داشتن یا نداشتن آن ها برایش مشخص شود. ستاره سابق باشگاه رئال مادرید که اکنون باید در دادگاه حاضر شده و به سوالات مقامات قضایی ایالت نوادا پاسخ دهد تمامی این ادعاها را رد کرده و چنین گفته است:«تجاوز یک جنایت بسیار زشت است که با هر آنچه که هستم و هر آنچه که به آن اعتقاد دارم در تضاد است. اگر چه توان این را دارم که نام خود را از این اتهامات پاک کنم اما از فراهم کردن خوراک رسانه ای برای نمایشی که این افراد در تلاش برای مطرح کردن خود به هزینه من به راه انداخته اند خودداری می کنم».

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

اولین پرونده تشکیل شده در سال ۲۰۰۹ برای موضوع تجاوز رونالدو به خانم مایورگا به دلیل پیگیری نشدن از سوی قربانی (ادعایی) نیمه کاره رها شد که اکنون خانم مایورگا ادعا می کند پس از دریافت مبلغ ۲۸۷.۰۰۰ پوند از رونالدو به توافق رسیدن با او تصمیم گرفته دیگر این پرونده را پیگیری نکند. واقعیت هر چه که باشد، رونالدو در شرایط کنونی دستکم باید در یک دادگاه در لاس وگاس حاضر شده و در مورد ادعاهای کاترین مایورگا مبنی بر تجاوز به او در سال ۲۰۰۹ پاسخگو باشد که در صورت مسجل شدن این ادعا، دوران شکوه و اعتبار مشهورترین بازیکن دنیای فوتبال به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: گشتی در خانه ۶/۶۵ میلیون دلاری کریس رونالدو فوتبالیست محبوب

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود