مورینیو دست به میکروفون می‌شود؛ صداپیشه خاص

سرمربی منچستریونایتد در انیمیشنی به جای پاپ گویندگی می‌کند

مورینیو دست به میکروفون می‌شود؛ صداپیشه خاص

خوزه مورینیو ذاتا یک چهره ماجراجو است. یک ابرستاره خاص روی نیمکت که این خاص بودن و البته ماجراجویی از روی نیمکت و رفتارهای آقای سرمربی کاملا هویداست. ستاره ای که این ماجراجویی را حتی به زندگی شخصی اش نیز تعمیم داده و از تجربه های عجیب و البته جذاب به هیچ عنوان ابا ندارد. مورینیو عاشق تجربه های جدید و ماجراجویی های خاص است و همین او را مجاب کرده به حوزه های دیگر هم سر بزند؛ حتی حوزه نامتعارف هنر و البته صداپیشگی! سرمربی تیم منچستریونایتد در فیلمی انیمیشنی به جای پاپ فرانسیس گویندگی می کند.

خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد قرار است در فیلمی انیمیشنی درباره ظهور فاطیما به جای پاپ گویندگی کند. این فیلم که توسط شرکت فیلم سازی “ایمجین ویو” ساخته شده و “ایمان” نام دارد و در ماه می سال ۲۰۱۷ اکران می‌‌شود؛ به مناسبت صدمین سالگرد ظهور فاطیما قدیس ساخته شده است.

مورینیو در این فیلم گویندگی صدای پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را بر عهده خواهد داشت و صحبت‌های وی را به ۴ زبان، پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی خواهد گفت .

منشا این فیلم ماجرای دیده شدن فاطیما توسط سه کودک پرتغالی طی روزهای ۱۳ می تا ۱۳ اکتبر سال ۱۹۱۷ است. مورینیو حقوق دریافتی از این فیلم را به امور خیریه و برای کودکانی که مشکلات اجتماعی و اقتصادی دارند اختصاص خواهد داد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود