آخرین خبر ها از فعالیت گروه گردشگری مجازی “در ایران می بینمت ” 

آخرین خبر ها از فعالیت گروه گردشگری مجازی “در ایران می بینمت ” 

گروه “در ایران می بینمت” یا “SEEYOUINIRAN” که در چند سال اخیر نقش زیادی در معرفی جذابیت های گردشگری در سراسر ایران و هم چنین انتشار تجربیات گردشگران خارجی در سفر به مناطق مختلف کشور داشته است، در فراخوانی از کاربران ایرانی و بین المللی خود که در تهران حضور دارند خواست تا در گردهمایی روز ۵ شنبه این هفته شرکت کنند.

این گردهمایی به منظور تبادل نظر و اطلاعات میان گردشگران خارجی حاضر در تهران با علاقمندان به گردشگری و کاربران عضو این صفحه مجازی در فیس بوک تشکیل شده و مکان آن، عمارت تاریخی و گردشگری مسعودیه تهران عنوان شد.

گروه SEEYOUINIRAN از جمله صفحات فعال ایرانیان در فیس بوک است که ظرف ۳ سال اخیر، تجربیات هزاران گردشگر خارجی را که به ایران سفر کرده اند، منتشر کرده و بستری برای تبادل نظر علاقمندان به سفر به ایران و هم چنین محیطی برای انتشار تجربیات گردشگران خارجی در ایران عزیز را فراهم نمود. فعالیت های این گروه گردشگری مجازی، بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است و اخبار فعالیت های آن، در برخی از نشریات و سایت های فعال در عرصه گردشگری داخلی و خارجی بازتاب یافت.

4-w900-h600

(بازتاب فعالیت گروه گردشگری SEEYOUINIRAN در مجله گاردین)

5-w900-h600

(تصویر صفحه SEEYOUINIRAN در فیس بوک که بیش از ۶۷ هزار کاربر در اختیار دارد و روزانه ده ها تصویر از ایران توسط گردشگران خارجی که به ایران آمده یا خواهند آمد در آن به اشتراک گذاشته می شود)

یکی از قابلیت های این صفحه در فیس بوک این است که کاربران خارجی که به ایران سفر می کنند،‌ تصاویر غذاهایی که خورده اند، جاهایی که بازدید کرده و تجاربی که کسب کرده اند را به زبان انگلیسی در این صفحه به اشتراک می گذارد تا نظرات دیگر کاربران را دریافت کنند. برخی از کسانی نیز که قصد سفر به شهر های مختلف ایران در روز ها یا ماه های آینده را دارند نیز، سوالات خود را در این صفحه مطرح می کنند تا نظرات مختلف کاربران ایرانی یا گردشگرانی که قبلا به ایران سفر کرده اند را دریافت کنند.

6-w900-h600

(تصویر نمونه ای پیام های کاربران در صفحه SEEYOUINIRAN- در این پیام، کاربری به نام SASHA، تصویر پیتزای ایتالیایی که در یکی از رستوران های شمال تهران اخیرا خورده است را به اشتراک گذاشته و با استقبال ۱۶۵ تن از کاربران صفحه مواجه شده است)

اگر علاقمند هستید تا با گردشگرانی که این هفته به تهران سفر می کنند یا در تهران حضور دارند آشنا شده و تبادل اطلاعات کنید، از شما دعوت می کنیم تا به عمارت فرهنگی و گردشگری مسعودیه در میدان بهارستان تهران مراجعه کنید. هشتگ seeyouiniran هزاران بار در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

از کاربران صفحه SEEYOUINIRAN در فیس بوک می خواهیم تا به عضویت صفحه فیس بوک و اینستاگرام روزیاتو بپیوندیند و مطالب خود را در عرصه های گردشگری به اشتراک بگذارند.

مدیر این صفحه را نوید یوسفیان بر عهده دارد که از جمله دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور است.

امیدواریم چنین صفحاتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و انتشار اطلاعات مربوط به مقصد های گردشگری کشور ۴ فصل ما در فضای مجازی، همه کاربران و گروه های ایرانی در فیس بوک و شبکه های دیگر تلاش کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود