رامبد جوان: مهران مدیری از دنیا حرص می‌خورد

رامبد جوان: مهران مدیری از دنیا حرص می‌خورد

«خندوانه» و « دورهمی» تنها برنامه های صدا و سیما هستند که تماشاگران با ذوق و علاقه به تماشای آن می نشینند و اعضای خانواده ها از تماشای این دو برنامه خوشحال و خوشنود هستند. هر دو برنامه مجری محورهستند و اساس هر دو برنامه بر توانایی بهترین «شومن» های ایران شکل گرفته است: رامبد جوان مهران مدیری.

رقابت بین این دو برنامه و طبعا مجریانش می‌تواند جزیی از جذابیت‌های این دو برنامه باشد اما رامبد جوان این‌طور فکر نمی‌کند و در گفتگویی که اخیراً با روزنامه شرق انجام داده است درباره مقایسه میان «خندوانه» و «دورهمی» صحبت می‌کند، رقابتی که اصلا به نظر او وجود ندارد اما در توضیح این موضوع به تفاوت‌های جالبی میان خودش و مهران مدیری اشاره می‌کند: «اصلا من و مهران مدیری خیلی با هم فرق داریم؛ هر دو کمدین، کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده و ایده‌پرداز هستیم ولی واقعا دو آدم مختلف هستیم. تنها نکات مشترک دلیل نمی‌شود که رقیب هم باشیم. مهران جور دیگری دنیا را نگاه می‌کند و من جور دیگری… . فردی که «دورهمی» را می‌بیند، چیزی نصیبش می‌شود و فردی که «خندوانه» می‌بیند از چیز دیگری لذت می‌برد. منظورم مفاهیمی است که در هر دو برنامه به آن پرداخته می‌شود. من با شوخ‌طبعی از مسائل پیرامونم صحبت می‌کنم اما مهران نگاه تلخ‌تری از من نسبت به دنیا دارد. اصولا من آدم امیدواری به زندگی و عاشق زندگی هستم. اما به نظرم مهران از دنیا حرص می‌خورد.»

جوان حرف‌هایش را با اشاره به نکته جالبی در این‌باره تمام می‌کند و می‌گوید: «باید بگویم که من در زندگی‌ام به‌هیچ‌وجه با کسی رقابت نکرده‌ام. این رقابت با خودم بوده است. همیشه به حرفه‌ام مثل یک اسباب‌بازی یا غذا درست‌کردن یا سفرکردن نگاه کرده‌ام. کاری که از آن لذت می‌برم و فکر می‌کنم هر کدام از پروژه‌هایم، یک تغییر در حرفه‌ام ایجاد کرده و این برای من لذت‌بخش است.»

جوان همچنین درباره روند کلی برنامه نیز اظهار نظر جالب توجهی می‌کند و می‌گوید: «ما با ماندنمان ثابت کردیم که نه قصد مطرح‌کردن حرف سیاسی و ضدنظام را داریم و نه می‌خواهیم علیه مردم حرف بزنیم. ما دشمن نیستیم، رفیقیم، با همه دوستیم و ثابت‌کردن آن زمان می‌برد. چراکه کافی است برنامه ابعادی پیدا کند که همه مخاطبش شوند. از مذهبی‌های خیلی سختگیر گرفته تا کسانی که برعکس گروه اول فکر می‌کنند، متوجه شدند که می‌توانند «خندوانه» را ببینند.»

مجری «خندوانه» با اشاره به کم‌رنگ‌شدن حضور میهمان بازیگر، درباره ایجاد محدودیت از سوی تلویزیون نیز می‌گوید : «فشارهایی روی ما بود که منجر به محدودیت برنامه می‌شد و دست‌وپای ما را بسته بود اما خدا را شکر درحال‌حاضر آرامشی بین ما، تلویزیون و مدیریت حاکم است که حال برنامه را هم در سه هفته گذشته بهتر کرده که تماشاچی هم شاهدش است.»

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود