تصاویر کمتر دیده‌شده از «دیوید بوئی»

عکس هایی از خواننده مشهور سبک عامه‌پسند

تصاویر کمتر دیده‌شده از «دیوید بوئی»

«دیوید رابرت جونز» که به «دیوید بوئی» شناخته می‌شود، ازجمله مشهورترین خواننده‌های موسیقی عامه‌پسند بود که در زمستان سال گذشته پس از ماه‌ها مبارزه با سرطان در خانه شخصی خود در نیویورک جان سپرد.

با مرگ وی گویا گفته می‌شد که دنیا یکی از هنرمندان افسانه‌ای خود را ازدست‌داده است. در همین راستا عکاس او موسوم به «مارکوس کلینکو»، به‌منظور ادای احترام به این هنرمند، تصاویر جدیدی از بوئی را تاکنون دیده نشده بودند را در نمایشگاهی با عنوان «نادیده‌های بویی» به معرض نمایش گذاشت.

Bowie و Klinko نخستین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی به‌منظور عکاسی از جلد کتاب همسر بویی به نام «ایمان» یکدیگر را ملاقات نموده بودند. بویی از کار عکاس خوشش آمده و از وی درخواست نمود تا برای عکاسی از کاور آلبوم Heathen نیز با وی همکاری نماید و همین مساله موجب دوستی و همکاری آن‌ها در طول ۱۵ سال بعدی شد.

Klinko در مورد بوئی گفته که وی یکی از فتوژنیک‌ترین هنرمندان در طول تاریخ بوده است. او همچنین بیان داشته دانش بسیار زیاد بوئی در رابطه با عکاسی، هنر و تولید آثار هنری موجب می‌شد که همکاری با وی بسیار لذت‌بخش بوده و هرگز فراموش نشود.

پیرو همین علاقه این عکاس تصاویری از بوئی منتشر نموده که تا پیش از آن نمایش داده نشده بودند. برای تماشای آن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود