اینستاگردی با سلبریتی های ایرانی

اینستاگردی با سلبریتی های ایرانی

جمعه های با اینستاگردی سلبریتی ها، عنوان گزارشی است که در هفته های اخیر در سرویس چهره های روزیاتو ارائه می کنیم. این هفته در دنیای اینستاگرام ایرانیان شاهد دو خبر خیلی مهم بودیم. یکی جنبش بلاک کردن هتاکان در دنیای مجازی و دیگری واکنش اینستاگرامی گسترده هنرمندان به گزارشی که نشریه یالثارات درباره اهانت به این قشر منتشر کرد.

بهنوش با ۵ میلیون فالوور

2

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها دوران شلوغی را هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می برد. بهنوش این هفته نیز در اینستاگرام همچون روزهای پیش فعال بود. شمار پست های وی از مرز ۱۷۰۰ پست گذشت و مخاطبانش نیز از مرز ۵ میلیون فالوور. ارتش بهنوشی ها، هم چنان پر استقبال ترین صفحه اینستاگرام ایرانی ها را در اختیار ایشان قرار داده است. وی این هفته از پوستر فیلم سینمایی من رونمایی کرد.

وی در این باره گفت:

پوستر فیلم *من* به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی رونمایی شد….اکران از بیست و هفت مرداد در سینماهای تهران و شهرستانها….این فیلم تحسین منتقدان رو به همراه داره ..بازی شاهکارلیلا جان حاتمی رو باید ببینید…. بازیگران:لیلاحاتمی…مانی حقیقی…امیر جدیدی…بهنوش بختیاری…علیرضا استادی….علی منصور…سینا عطائیان…خلاصه داستان؛  man.film @man.film

پرویز خان پرستویی ۱ میلیون فالووری!

photo_2016-08-04_22-56-34

پرویز خان پرستویی، این روز ها در اینستاگرام، همان طور که در گزارشات هفته های پیش گفتیم، به ارائه دکلمه های دیجیتالی و بیان نقطه نظرات با نثری خاص عادت دارد. شاید کم تری سلبریتی هنرپیشه ایرانی در اینستاگرام سراغ داشته باشیم که به اندازه پرویز پرستویی، به وعظ گویی و بیان نکات روانشناسی و جامعه شناسی و آسیب شناسی فرهنگ عام بپردازد. به هر حال این هفته، پرویز خان شمار فالوور هایش از مرز ۱ میلیون نفر فرا تر رفت و این بازیگر نوستالژیک سینمای ایران، می تواند تا اخر سال رقم های بالاتری را تجربه کند.

پریوز پرستویی یک تفاوت عمده و البته ظریف دیگر نیز با دیگر سلبریتی های ایرانی اینستاگرام دارد و آن، انتشار تصاویر مختلف از پرتره خود با هر پست است. همان طور که در ۶ تصویر فوق الذکر هم می بینید، تصاویری از پرتره های مختلف پرویز خان ارائه شده است. او برای تامین لوازم تحریر ۱۲۰۰ دانش آموز نیازمند، فراخوان اینستاگرامی راه انداخته که امیدوار است مخاطبان زیادی به آن بپیوندند.

جدید ترین نوشته اینستاگرامی پرویز، جالب است:

تسلیم شدن ،یعنی نافرمانی نکردن وستیز نکردن وراضی به رضایت کسی بودن،ومطیع بودن. وقتی فرمان ونیتی را پاک وخیر یافتی وبه معرفت او ایمان آوردی ،معارف او را با دل وجان می پذیری،ایمان می آوری وبدون دخالت میل ونظر خودت وبدون مقابله خودت را در خواست او رها می کنی. رها ونرم و سبک عاشق میشوی؛در آن منظورِ خود ،وا می روی، تا جریان پیدا کنی، مانند آبی روان که ارام از بین سنگ های سخت عبور می کند؛آسیب نمی بیند وسنگ را نیز تغییر می دهد چون خود را به جریانی عظیم تر ونیرومند تر واگذار کرده است. پس هنگامی که تسلیم نیروی خداوند میشوی با نیروی او همسو می شوی وبزرگی آن را قبول می کنی،از بند وحصارِ خودت رها میشوی وبا اعتقاد به بزرگیِ او ملحق می شوی،در برابر رنج ها دست وپا نمیزنی وبه او اعتماد می کنی انگاه ارام وسبک از درون ومحدودیت های خودت بیرون می آیی وبه سمت مقصود ومرادت اوج می گیری وباشوری بزرگ به ارامشی شگرف وامنیتی والا می رسی. باید بیاموزی از قید خودخواهی ها وترس ها وبیم ها رها شوی وتسلیم درون خودت شوی پاک شوی تا بتوانی خود را به خداوند بسپاری . . .

علی لاریجانی و المپیک و اینستاگرام

4

تنها پست این هفته در صفحه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مربوط به حضور در کاروان اعزامی ایران به رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل بود. در این تصویر که در صفحه اینستاگرام آقای لاریجانی منتشر شده است، شماری از وزنه برداران حال و پیکسوت کشور در کنار وزیر ورزش دیده می شود. لاریجانی حدود ۴۹ هزار فالوور دارد.

بهرام رادان ۲ میلیونی

5

بهرام رادان که این روزها فیلم بارکد را روی پرده ها دارد، شمار فالوور هایش از مرز ۲ میلیون فرا تر رفت. وی بخش هایی از این فیلم را به صورت ویدئوهای کوتاه منتشر کرد. در جدید ترین پست نیز، تصاویری از ویلایی در کوهستان لوسان را که گویا در تابستان داغ تهران به آن جا پناه برده است، در اختیار مخاطبانش قرار داد.

بهرام خان، چندی پیش پستی را به اشتراک گذاشت که درباره محیط زیست بود و ما را به یاد اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو انداخت که در یکسال اخیر مرتب درباره محیط زیست و انقراض گونه های دریایی صحبت می کند. وی نوشت:

نیاز به وسایل خنک کننده در منزل و محل کار هر روز بیشتر میشود، از طرفى ظرفیت محدود نیروگاههاى تولید برق و سوخت فراوانى که در آنها مصرف میشود، لطمات جبران ناپذیرى به محیط زیست و اقتصاد کشور وارد می کند. این در حالیست که مصرف بیش از حد برق، امکان استفاده همگانى از این موهبت را سلب میکند. پس براى گذر آسان از این تابستان داغ، همکارى همه ما در صرفه جویى حداکثرى مصرف برق، خاموش کردن وسایل برقى در مواقع بى نیازى(حتى یک لامپ) و عدم استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اولیه شب، یک وظیفه ملى ست، وظیفه اى که ارتباط مستقیمى با وجدان تک تک ما دارد  .

پژمان بازغی

6

پژمان بازغی که این روزها فیلم بارکد را با فروش ۸ میلیاردی روی پرده سینما ها دارد، تصویری از دوران جوانی پدرش را به اشتراک گذاشت. وی ۷۵۰ هزار فالوور دارد و فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده است.

رامبد جوان ۳ میلیون فالووری

photo_2016-08-04_22-55-55

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا گرده ، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱ هزار پست را به اشتراک گذاشت که ۳.۴ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورد. او اخیرا عباس شیر خدا را به برنامه اش دعوت کرد و تصاویری از حضور این پیشگسوت هنرهای زورخانه ای را در اینستاگرام منتشر کرد. رامبد از عباس آقا به عنوان مرد اول ورزش زور خانه ای ایران توصیف کرد.

محمد رضا گلزار و گروه موسیقی Rezzar

8

این هفته محمد رضا گلزار که پروژه سینماییش با بزرگان بالیوود چند ماهی است که سر و صدای زیادی به پا کرده، از گروه موسیقی جدیدی رونمایی کرد .

9

هم چنین در این هفته، از آلبوم جدیدش به نام نگو نه پرده برداشت که شعرش توسط عاطفه حبیبی  و آهنگسازی آن را حامد برادران انجام داده است.

10

تصویر فوق در صفحه گروه موسیقی جدید محمد رضا گلزار، بازیگر سینمای ایران به اشتراک گذاشته است .

وی اوایل مرداد ماه، از اکران قریب الوقوع سلام بمبئی خبر داد که با استقبال مخاطبانش همراه گشت.

11

 کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم که خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی ۱.۲ میلیون فالووری

12

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیپشه پرسپولیس همراه می شود. او در جدید ترین پست هایی که این هفته به اشتراک گذاشت، از یک لباس جنجالی گفت. هم چنین عکسی جدید با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق سرخ پوش ها در دو سال اخیر را منتشر کرد و شعری از سهراب سپهری را به اشتراک گذاشت که می گفت: زندگی شاید آن لبخندی ست که دریغش کردیم . .

سلطان با ۳۷۲ هزار فالوور

13

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. علی پروین این هفته نیز در اینستاگرام فعال بود و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، به دیدن برخی از رفقا رفت. علی آقا عادت ندارد درباره بازی های لیگ، بحث اینستاگرامی بکند. علی آقا فقط ۱۲ نفر را فالو کرده است و بیش از ۴۶۰ پست را در ۲ سال اخیر به اشتراک گذاشت. صفحه او یکی از صفحات پر بیننده سرخ پوش ها در اینستاگرام به شمار می رود.

فرهاد مجیدی و شلوار کوتاه اینستاگرامی

14

فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق  آبی پوشان پایتخت، یکی از پر بیننده ترین صفحات را بین استقلالی ها دارد و شمار فالوور هایش این هفته به هفت صد و هشتاد و پنچ هزار نفر رسید. او فقط ۵ صفحه را فالوو کرده است. در تصویر بالا می بینید که فرهاد مجیدی، تصاویری با استایل خاص در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که با استقبال طرفداران آبی ها مواجه شدد. فرهاد مجیدی عادت ندارد زیر تصاویرش، به ارائه اطلاعات بپرداز برای همین نمی دانیم که این ۳ عکس را کجا گرفته. اما هر جا که است، آن سوی آب ها به نظر می رسد!

بهاره رهنما و نامزدی جدید!

15

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های بالای ۲ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. او اخیرا به خاطر کتاب نمایشنامه اش با عنوان تو دهنتو می بندی با من؟، نامزد بخش ادبیات نمایشی در جایزه ادبی پروین اعتصامی شد. او در پستی نوشت: از برگزار کنندگان جایزه ادبی پروین اعتصامی و داوران عزیز که من رو لایق چنین کاندیدا شدنی دانستند، در همین حد هم بودن اسمم کنار این اسامی خودش برای من در حکم برنده بودن و افتخاره:) پی نوشت : سال گذشته نمایشی به همین نام از روی این نمایشنامه من با بازی خودم و کمند امیر سلیمانی و به کارگردانی داوود بنی اردلان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت. مریم بحر العلومی هم فیلم کوتاهی از روی این اثر با بازی بهاران بنی احمدی ساخت که در جشنوراه فیلم های کوتاه تورنتو به نمایش در آمد.

سحر قریشی ۴ میلیونی

16

۴ میلیونی شدن اخیر سحر قریشی در اینستاگرام سبب شده تا وی عکس پروفایلش را با عدد آبی تغییر دهد. در تصویر بالا، جدید ترین پست خانم قریشی در این هفته نمایش داده است که گویا مربوط به تولد برادرش است و او  زیر آن نوشت:

وقتی خوش قلب و مهربون باشی همه دوست دارن و به یادت هستن  … سپاس فراوان از باشگاه ورزشى ستاره ى سهیل که این انرژى خوب و عالى رو به برادرم در روز تولدش هدیه دادند??? باشگاه ستاره ى سهیل #سپهر قریشى#سحر قریشى#تولدت_مبارک @sepehrghoreyshi

رضا عطاران و دراکولای دیجیتالی

17

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، اما در چند وقت اخیر، هر مطلبی که منتشر کرده مربوط به اکرام فیلم دراکولا در سینماهای کشور به شمار می رود. انتشار بخش هایی از این فیلم به صورت فایل های ویدویی در اینستاگرام رضا عطاران جالب توجه است.

شیلا خداداد ۴۹۰ هزار فالووری

18

شیلا خداداد این هفته به مرز نیم میلیون فالوور رسید. او این هفته در پستی که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید، از لباس جدیدش رونمایی کرد. نکته جالب آن بود که روی این تصویر، ۴ لینک نیز معرفی شده است که مربوط به سینما آزادی تهران به نظر می رسد.

19

 راستی این هفته مانتو های شیلا خداداد، بازتاب زیادی پیدا کرد و به همین خاطر او در پستی، خیاط و طراح آن را معرفی کرد.

الناز شاکردوست و رونمایی از یک فیلم جدید

20

این هفته الناز شاگردوست هنرپیشه سینمای ایران که به تازگی شمار فالوور هایش ار مرز ۴ میلیون نفر فرار تر رفته، از انیمیشنی خبر داد که در آن به ایفای نقش پرداخته است. او نوشت: انیمیشن “مبارک” در جشنواره مونترال کانادا ???? _اکران از ٢٧ مهرماه.

1

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود