از سورپرایز کریس رونالدو تا سلفی های اسطوره المپیک

از مسی تا کیم کارداشیان

از سورپرایز کریس رونالدو تا سلفی های اسطوره المپیک

طبق روال همیشه گزارش اینستاگردی  خبر اول را به فوق ستاره بارسلونا یعنی لیونل مسی اختصاص داده ایم.

 

لیونل مسی

 2

فوق ستاره باشگاه فوتبال بارسلونا یکی از پر بیننده ترین صفحات در اینستاگرام را در اختیار دارد و اخیرا شمار فالوور هایش به مرز ۵۰ میلیون فالوور رسیده است. او یکی از غایبان بزرگ در المپیک ۲۰۱۶ برزیل است که از این هفته آغاز به کار کرد. مسی، مدتیست که درگیر ماجرای دادگاه مالیاتیش در اسپانیا است و فرصت زیادی برای به روز رسانی اینستاگرامش ندارد. تصویری که در بالا می بینید، مربوط به ۵ هفته پیش بوده و در این مدت این صفحه به روز رسانی نشده است. فوق ستاره فوتبال جهان، اکنون در فهرست ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام قرار دارد.

نیمار

3

نیمار، هم تیمی مسی و مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا هست که یکی از سلفی باز ترین ستاره های اینستاگرام محسوب می شود و از وی می توان کیم کارداشیان سلفی باز ورزشی ها نام برد. نیمار بخشی از زندگی روزانه اش را در اینستا صرف می کند. این ستاره اینستا باز برزیلی، تا کنون سه هزار و چهارصد پست به اشتراک گذاشته و حدود ۵۶ میلیون طرفدار دارد. جدید ترین پستش مربوط به تتو جدید و یک عکس با خانواده الکساندر پیرز است.

آغاز فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ لالیگا اسپانیا که بزودی آغاز خواهد شد،

کریس رونالدو

 4

پر افتخار ترین بازیکن فوتبال جهان در چند سال اخیر، در اینستاگران فعالیت زیادی دارد. وی را باید یکی از معروف ترین چهره ها در سرزمین دیجیتالی اینستاگرام دانست. کریس رونالدو، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، امروز شصت میلیون مخاطب دارد و بیش از هزار و یک صد پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. قهرمانی در جام باشگاه های اروپا و جام ملت های اروپا (EUROP2016) سبب شده تا قهرمان ورزش در اینستاگرام کریس رونالدو باشد. رونالدو در جدید ترین تصویری که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او را سوار بر خودرویی سوپر لوکس با امکانات خاص می بینیم که ۲ میلیون لایک را برایش به همراه آورد.

رونالدو اخیرا در پستی، از سورپرایرزی در ۹ آگوست (سه شنبه ۱۹ مرداد) برای طرفدارانش در اینستاگرام خبر داد.

5

وی زیر این عکس نوشت: آیا آماده هستید که زمانی را با من صرف کنید؟ من خبر بزرگی برای شما دارم. با من همراه باشید. ۹ آگوست می آید . . .

در تیزری که پخش شد، خبر از اپلیکیشنی داده شده که بزودی در اپ استور به اشتراک گذاشته می شود.

مایکل فلپس

7

مایکل فلپس، اسطوره شنای المپیگ و دارنده ۲۲ مدال در این رقابت ها، در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و اخیرا به واسطه این که صاحب یک فرزند شده است، تصاویر زیادی از وی را منتشر می کند. دنیا منتظر است ببیند که آیا مایکل فلپس ۳۱ ساله، دوباره می تواند رکورد زنی های تاریخی خود را ادامه دهد یا خیر. مایکل اخیرا تصویر سلفی از خود منتشر کرد.

کندال جنر

8

کندال جنر را عاشقان مد و لباس به خوبی می شناسند. فردی که یکی از شخصیت های تلویزیونی آمریکا بوده و به عنوان مدل لباس، فعالیت زیادی در چند سال اخیر در کارنامه دارد. خانم جنر اخیرا لباس های متفاوتی را رونمایی کرده است. وی در اینستاگرام خیلی فعال است و و بیش از دو هزار و ششصد پست را به اشتراک گذارده است. این مدل معروف، قریب به ۶۳ میلیون فالور دارد. کندال اخیرا یک سلفی از خود منتشر کرد که بیش از ۱.۵ میلیون لایک به همراه داشت و گویا از جدایی از یکی از دوستان به نام Birdie خبر می دهد.

کندال را در https://www.instagram.com/kendalljenner دنبال  کنید.

مایلی سایروس

 9

نامی آشنا برای عاشقان موسیقی و هنر و به خصوص معتادان اینستاگردی. مایلی سایروس، خواننده و هنرپیشه و ترانه نویس آمریکایی بیست و شش ساله، سلبریتی معروف و عضو باشگاه سلبریتی های میلیونر زیر ۳۰ سال محسوب می شود. مایلی، یکی از پر پست نویس ترین سلبریتی های اینستاگرام است که بیش از پنچ هزار و پانصد پست در اینستاگرام منتشر کرده و قریب به چهل و نه میلیون مخاطب دارد.

 

جاستین تیمبرلیک

10

جاستین تیمبر لیک، یکی دیگر از سلبریتی های اینستاگرام هست که در زمینه خواننده گی و هنرپیشه گی فعالیت دارد. او بیش از ۴۶۴ پست منتشر کرده و ۳۳ میلیون فالور دارد. او فقط ۱ صفحه را فالو کرده است. در جدید ترین پست، او را با معرفی هشتگی به نام TEENCHOICE می بینیم که گویا خیلی طرفدار این روز ها پیدا کرده است.

جاستین با بیست و نه میلیون مخاطب را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/justintimberlake/ دنبال کنید.

گرت بیل

11

این بازیکن سر شناس رئال مادرید ، این روز ها به واسطه قهرمانی با تیم کهکشانی رئال در جام باشگاه های اروپا، بسیار خوشحال هست و در اینستاگرام نیز فعالیت زیادی دارد. وی اکنون بیش از ۲۱ میلیون فالوور کسب کرده است. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویری از فیلم کوتاه آماده گی گرت برای رقابت های فصل جدید لالیگا است.این بازیگن را در https://www.instagram.com/garethbale11/?hl=en دنبال کنید.

  ریحانا

12

ریحانا، خواننده سرشناس این روز های دنیای جذاب استیج  ها، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و اخیرا سفیر تبلیغاتی DIOR و محصولات عینک ان شده است. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، از کلکسیون طلا و جواهرات گردنی ریحانا بوده که روی مجله w منتشر شد و توسط استودیو استیون کلین عکس برداری شده است.

اینستاگرام خاص ریحانا را در نشانی https://www.instagram.com/badgalriri/?hl=en دنبال کنید. تصویری که با بیش از هفت هزار کامنت هم همراه شده است. ریحانا بیش از سه هزار و پانصد پست منتشر کرده و بیش از ۴۲ میلیون فالور دارد.

ابراهمیوویچ

 13

زلاتان ابراهیموویچ، معروف ترین بازیکن سوئدی در لیگ اروپا و از سلبریتی های ناکام یورو ۲۰۱۶؟، این روز ها

در حال سپری کردن تعطیلات است. در تصویر بالا او را با ماهی بزرگ شکار شده اش روی قایق شخصی ملاحظه می کنید. زلاتان اخیرا از برند ادکلن خود رونمایی کرده است و اطلاعات بیش تر در سایت A-Z.COM در دسترس خواهد بود. .

 جرارد پیکه

14

جرارد پیکه، بازیکن بارسلونا و از ناکامان رقابت های فوتبال یورو ۲۰۱۶ فرانسه، همسر شکیرا، خواننده معروف است که در جدید ترین پست خود در اینستاگرام، تصویری از جوراب نایک خود و پسرش را نشان داد.

مسعود اوزیل

15

مسعود اوزیل، بازیکن سرشناس تیم ملی آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۶، تصویر جدیدی از خود را در اینستاگرام ۹ میلیون فالووری خود به اشتراک گذاشت. در این تصویر، او را در حال موبایل بازی در داخل کابین هواپیمایی می بینیم که به سمت لندن در حرکت است. اوزیل امسال در لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت.

وین رونی

16

ستاره این روز های شیاطین سرخ (منچستر یونایتد) فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد. رونی اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی با حضور فرزندش شرکت کرده است و تصویری از آن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این گزارش با BTSPORT انجام شد. رونی بیش از ۷ میلیون فالوور دارد و.

جنیفر لوپز

 17

جینفر لوپز که در دنیای مد و لباس او را با برند JLO می شناسند، در اینستا فعالیت زیادی دارد و از سلبریتی های این عرصه به شمار می رود. جنیفر لوپز، این هفته مراسم تولد خود را برگزار کرد و تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به شاخه گل هایی است که در مراسم به ایشان هدیه داده شد . در این تصویر، کفشی نگین دار جذابی را نشان داده که گویا با لباس های خاص همیشگی اش به خوبی ست شده است.

لوپز اخیرا با هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ملاقات کرده و تصویری از این دیدار را نیز منتشر کرد. او بیش از ۴۳ میلیون فالوور دارد.

شکیرا

18

شکیرا، همسر جرارد پیکه کاپیتان آبی اناری پوشان بارسلونا اسپانیا، خواننده مطرح این روز های دنیای اسیتج هست که در جدید ترین تصویر خود در اینستاگرام، تصویری از اسب سواری کنار ساحل را به اشتراک گذاشته است.

تیلور سویفت

 19

تیلور سویفت، خواننده مطرح آمریکایی که عاشق اینستاگرام و سلفی بازی با ادا و شکلک های بسیار است، این روز ها فعالیت زیادی در اینستا دارد. تیلور بیش از ۸۳ میلیون فالوور دارد و یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام به ایشان اختصاص دارد. در جدید ترین تصویر، به مناسبت ۲۴ ساله شده سلنا گومز،‌خواننده جوان آمریکایی، تصویری از خود و او را که البته قدیمی هم هست، به اشتراک گذاشت و ۲.۵ میلیون لایک دریافت کرد.

 ادل

20

خواننده معروف این روز ها، ۱۵ میلیون فالورر دارد و هیچ صفحه ای هم در اینستاگرام فالو نکرده است. وی خیلی فعال نیست اما پست هایش با مخاطب زیادی مواجه می شود. تصویر جدیدش، به حضور ایشان در یکی از کنسرت ها و اجراهای جالبش اختصاص یافته است که در SAP CENTER گرفته است و خیلی خاص به نظر می رسد.

 بیانسه

21

بیانسه، خواننده و بازیگر سرشناس هالیوود که از طرفداران باراک اوباما، رییس جمهور وقت آمریکا نیز محسوب می شود، بیش از ۸۲ میلیون فالوور دارد. وی در جدید ترین پستش، تصویری از خود و یکی از دوستان سیاه پوست را به اشتراک گذاشت اما توضیحی درباره این عکس نداد! این عکس ۱ میلیون فالوور کسب کرد.

بیانسه را در https://www.instagram.com/beyonce/?hl=en دنبال کنید.

 سلنا گومز

22

سلنا گومز، خواننده جوان آمریکایی این روز ها در اینستاگرام حضور فعالی دارد و تینجیرهای اینستاگرام،مخاطب پر و پا قرص ایشان هستند. سلنا گومز، بیش از نود و سه میلیون فالور دارد و پست اخیرش را به لحظه دریافت لباس جدیدش برای شرکت در کنسرت روز های آینده در کشور چشم بادامی های شرق آسیا (ژاپن) داده است.

 جاستین بیبر

23

جاستین ببر ، خواننده جوان کانادایی که روزگاری از دوستان نزدیک سلنا گومز به شمار می رفت، یکی از فعال ترین صفحات سلبریتی ها در اینستاگرام را در اختیار دارد. جاستین که حدود ۷۷ میلیون فالور دارد، جدید ترین پست خود در اینستاگرام را به تصویر رودخانه گردی با توپی صورتی رنگ قو شگل اختصاص داده است.

 کیم کارداشیان

24

کیم کارداشیان، ملکه سلفی باز های اینستاگرام، اخیرا تصویری از  Balmain campaign منتشر کرد. وی ۷۹ میلیون فالوور دارد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود