رکورد جردن در المپیک شکست

رکورد جردن در المپیک شکست

کارملو آنتونی در پیروزی ۱۱۳ بر ۶۹ تیم ملی بسکتبال آمریکا مقابل ونزوئلا در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶، رهبر تیمش در میدان بود و رکوردی جدیدی را هم به نام خود به ثبت رساند. فوروارد نیویورک نیکز در این بازی ۱۴ امتیاز برای قهرمان دو دوره المپیک کسب کرد تا رکورد مایکل جردن را بشکند و جای وی را در جدول امتیازآورترین بسکتبالیست‌های تاریخ تیم المپیک آمریکا بگیرد.

کارملو که چهارمین المپیک خود را تجربه می‌کند، شانس بالایی دارد تا با کمک هم‌تیمی‌هایش سومین طلای المپیک را برای آمریکا به ارمغان بیاورد و حتی نام خود را به عنوان امتیازآورترین بسکتبالیست تاریخ تیم‌های المپیک آمریکا به ثبت برساند. آنتونی حالا با ۲۶۲ امتیاز در رده سوم امتیازآورترین بسکتبالیست‌های تاریخ تیم‌های المپیک آمریکاست و ۶ امتیاز بیشتر از مایکل جردن افسانه‌ای کسب کرده است. البته نباید فراموش کرد که جردن ۲۵۶ امتیاز را تنها در حضور در دو دوره المپیک به نام خود ثبت کرده است.

کارملو آنتونی بسکتبال

کارملو حالا تنها نیاز به ۱۲ امتیاز دارد تا به رکورد ۲۷۳ امتیاز لبران جیمز برسد و تبدیل به امتیازآورترین بسکتبالیست‌های تاریخ تیم المپیک آمریکا شود. همچنین در این فهرست دیوید رابینسون با ۲۷۰ امتیاز در مکان دوم جای دارد.

بازی بعدی تیم بسکتبال آمریکا مقابل استرالیا است و کارملو آنتونی احتمالاً در این بازی و یا در تقابل با صربستان نامش را در تاریخ بسکتبال این کشور جاودانه خواهد کرد.

منبع: تسنیم
بدون نظر

ورود