قدردانی عابدینی در اینستاگرام + عکس

قدردانی عابدینی در اینستاگرام + عکس

عابدینی در صفحه ی اینستاگرام خود آورده است: “تمام تلاشمو کردم تا بتونم شادی و لبخند و به مردمم و خانواده ام تقدیم کنم، خدا رو شاکرم که این توان رو به من داد تا هرچند کوتاه دل مردم کشورم رو شاد کنم و متاسفم که نتونستم این شادی رو به اوج برسونم.”

مجتبی عابدینی، شمشیرباز اسلحه سابر ایران در عین شایستگی از رسیدن به مدال در بازی های ۲۰۱۶ المپیک بازماند. شمشیرباز باتجربه ایران که با عملکرد درخشان در آستانه کسب مدال بود در دیدار رده بندی انگیزه لازم را نداشت و با قبول شکست مقابل حریفی از کره جنوبی به مقام چهارمی بسنده کرد. مجتبی عابدینی در دور نخست نایب قهرمان جهان از اوکراین را شکست داد و در دومین رقابت توانست « گو بون گیل» نفر سوم رده بندی جهان که مدال طلای تمامی رده های سنی جهان را در کارنامه دارد و قهرمان بلامنازع آسیا محسوب می شود را شکست داده و راهی یک چهارم نهایی شود.

مجتبی عابدینی

شمشیرباز اسلحه سابر ایران در این مرحله با «وینسنته آنستت» نفر پنجم جهان از فرانسه روبرو شد و با ارائه نمایشی خونسرد و هوشیارانه به پیروزی ۱۵ بر ۱۳ رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «هومر» نایب قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از آمریکا رفت و در دیداری تماشایی و با وجود تلاش فراوان با حساب ۱۵ بر ۱۴ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. این در حالی است که عابدینی سه ماه قبل و در رقابت های جهانی این شمشیرباز آمریکایی را شکست داده بود. عابدینی برای کسب مدال برنز به مصاف «کیم جونگ» از کره جنوبی رفت و با قبول شکست ۱۵ بر ۸ از رسیدن به مدال بازماند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود