جنیفر لوپز :مادرخوانده کوکایین

جنیفر لوپز :مادرخوانده کوکایین

شبکه اچ بی او این روزها در تدارک تولید تله‌فیلمی با محوریت سرگذشت شخصیتی حقیقی به نام گریزلدا بلانکو است و جنیفر لوپز گزینه اصلی سازندگان برای ایفای این نقش است. بلانکو یکی از بدنام‌ترین روسای کارتل مواد مخدر در کلمبیا بود که در طول حیاتش به «مادرخوانده کوکایین» و «ملکه قاچاق مواد مخدر» نیز شهره بود.

به گزارش ددلاین، این فیلم زندگینامه‌ای بر ظهور و افول بلانکو متمرکز است؛ کسی که در طول دهه‌های ۱۹۷۰ و ۸۰ انقلابی عظیم در تجارت مواد مخدر ایالات متحده به راه انداخت و تبدیل به یکی از قدرتمندترین زنان عضو کارتل مواد مخدر در تمام دوران‌ها شد.

علاوه‌بر بازیگری، لوپز در مقام تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز فعالیت خواهد داشت. هنوز نامی از سایر بازیگران این پروژه برده نشده است. خواننده و بازیگر سرشناس امریکایی درباره حضور در این تله‌فیلم و همکاری با شبکه اچ بی او گفته: «سال‌هاست که مسحور زندگی این زن فاسد و پیچیده شده‌ام. ایده همکاری با اچ بی او به نظرم درنهایت، بهترین گزینه برای به تصویر کشیدن زندگی گریزلدا بود.»

لوپز مدتی است در مدیوم تلویزیون بسیار فعال شده و این روزها سریال «سایه‌های آبی» (Shades of Blue) با بازی او در نقش شخصیت اصلی داستان از شبکه ان بی سی روی آنتن می‌رود که به زودی وارد فصل دوم خود می‌شود.

این دومین پروژه‌ای است که اخیرا با دعوت اچ بی او از ستاره‌های سرشناس جلوی دوربین می‌رود. مدتی پیش، اپرا وینفری مجری مشهور امریکایی برای بازی در نقش ستاره اصلی تله‌فیلمی با عنوان «زندگی جاودانه هنریتا لاکس» با شبکه اچ بی او قرارداد امضا کرد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود