از گالری های هنری تهران چه خبر ؟

از زمستان خیال تا نگارخانه بهار

از گالری های هنری تهران چه خبر ؟

زمستان خیال در فرهنگسرای نیاوران

2-w900-h600

نگارخانه فرهنگسرای نیاوران این روز ها میزبان نمایشگاهی با عنوان زمستان خیال است و تابلو های نقاشی آرش مهرآف را تا ۳۱ مرداد دردید عاشقان هنر نقاشی آبرنگ قرار می دهد. مجموعه حاضر، حاصل تجربیات هنرمند در زمینه نقاشی از طبیعت است. این برداشت ها ، بصورت تلفیقی از عینیت گرایی و ناتورالیسم طبیعت گرا همراه با رگه هایی از امپرسیونیسم است که در کارهای او خودنمایی می کند. برای دیدار با زمستان در تابستان داغ ۹۵، این  تابلو های نقاشی را ببینید . فرهنگسرای نیاوران در نشانی http://www.fniavaran.ir در دسترس است.

گالری آریا و رویدادی نادر در عکاسی تبلیغاتی

3-w900-h600

گالری آریا  تا اول شهریور  میزبان یک رویداد نادر در عکاسی تبلیغاتی با عنوان طعم عکس ۲ است.

عکاسی تبلیغاتی مفهومی، نگاه تازه و خلاقانه ای به ثبت یک محصول ورای نگام عام و متداول دارد . نگرشی عمیق که بیننده را به تامل و تفکر وا خواهد داشت . گویی در پس یک عکس داستان و پیامی نانوشته پنهان مانده که کشف این رازو بازیافتن کلید معمای آن تنها به عهده مخاطب است .

پس از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه گروهی عکس های تبلیغاتی ” طعم عکس ” با موضوعیت مواد غذایی در شهریور ۱۳۹۴ به میزبانی گالری آریا و استقبال چشمگیر علاقمندان – گروهی از هنرمندان جوان کشور به سرپرستی یداله ولیزاده رِئیس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و الهه مقدم – بر آن شدند این نگاه خلاقانه و متفاوت خود را پیرامون موضوع ” نوشیدنی ها ” با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

از شنبه ۲۳ مرداد لغایت یک شنبه ۳۱ مرداد ۹۵، ۱۷ نمایشگاه موضوعی تبلیغات از مواد غذایی تا مبلمان، از بیست و پنج عکاس جوان کشورمان در این نگارخانه برگزار می شود که تماشای این آثار جالب را به گالری گرد ها توصیه می کنیم.

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » به این ترتیب معرفی شده است: سعیده ابراهیمی، عباس براتی، مریم بنی اسدی، سیاوش جهان بین، لیلا حیدری فرد، سحر خسروجردی، مازیار خلیقی، ملیحه دهقان، جعفر رستگارجم، علیرضا رفایی، رضا سلطانی، آلاله سلیمانی، میلاد صائمی، پدرام صفرزاده، حمید عطائی منزه، مجتبی غلامی، سارا غلامیانی، حامد فخاران، حامد فضل الهی، مهدی کاشی زاد، مرتضی محمودی، سارا منوچهریان، پریسا نارنجی، بهمن نجفی، اشکان یدالهی

گالری آریا در نشانی : تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از سه راه شهید دکتر بهشتی – کوچه زرین – پلاک ۱۰ قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر به نشانی http://ariagallery-artclasses.com مراجعه کنید.

گالری نگر با بی عنوان

4-w900-h600

گالری نگر این روز ها مشغول نمایش آثار جالبی از هنرمند جوان کشورمان ابرین باقری است که  با نام بی عنوان تا اول شهریور ماه پذیرای بازدید علاقمندان خواهد بود. گالری نگر در آدرس قیطریه، ضلع جنوبی پارک،‌خیابان روشنایی،‌کی دلارام واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به  http://www.negarartgallery.com مراجعه کنید.

گالری ۲۶ با گمشده آمد

5-w900-h600

نمایشگاه نقاشی آثار لیندا آهنی  با عنوان گمشده، از امروز تا ۲ شهریور ماه در نگارخانه ۲۶ در ید علاقمندان به نقاشی طبیعت قرار گرفته است. برای مشاهده آثار این هنرمند جوان تهرانی به آدرس فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر،شماره ۲۶،واحد ۳ مراجعه کنید. پرتال نگارخانه ۲۶ نیز:‌gallery-26.com  است.

گالری شنگرف با نگاهی نو آمد

6-w900-h600

گالری شنگرف تا ۲۷ مرداد، میزبان نمایشگاه عکس زهره جواد زاده است که تلاش دارد، نوع نگاه خاص خود را به پیرامون، از طریق تصاویری که شکار کرده است، در معرض دید علاقمندان به هنر جذاب عکاسی قرار دهد. این نمایشگاه را در خیابان شریعتی، فرهنگسرای ارسباران مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیش  تر به http://www.shangarf-art.com مراجعه نمایید.

نگارخانه کبیری با نقشینه

7-w900-h600

نمایشگاه نقاشی های جذاب مولود لوایی با عنوان نقشینه در نگارخانه کبیری تهران تا ۲۷ مرداد ماه برپاست . این نگارخانه در خیابان دیباجی جنوبی، بالای پارک ارغوان، شماره ۶۰ واقع شده   و پرتال آن نیز: kabiriartgallery.com است.

گالری دنا با لبخند ژکوند

8-w900-h600

گالری دنا این روز ها میزان نمایشگاه جالبی از هنرمندان جوان کشورمان با عنوان لبخند ژکوند، استند آپ هنر های پلاک ۴ است. در این نمایشگاه گروهی، آثاری در رشته های طراحی، حجم، عکس، ویدئو و چیدمان، در معرض دید علاقمندان به رشته های تلفیقی هنر معاصر درآمده است. کلمه ی استند آپ هنری ، عنوان ابداعی که در این مجموعه به کار رفته است، از کمدی جدا شده و با این رویکرد به کار رفته که برخی از آثاری که هنرمندان خلق می کنند می تواند نوعی استندآپ باشد و گاهی بیننده هم به واسطه ی این حرکت و جنبش می تواند در تولید یک اثر هنری نقش آفرینی کندو بدین گونه از شکل سنتی تماشاگری که از دوران قاجار روبروی یک تابلوی ثابت با چشمهای خیره وگشاد، بدون درکی از مفهوم، فقط زل می زد، فاصله بگیرد.

برای مشاهده این آثار جالب به نشانی گالری دنا: خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک۴ مراجعه کنید.

منفی ۴۰ درجه در مثبت ۴۰ درجه

نمایشگاه تصاویر جذاب و جالب مسلم ایران نژاد، مستند ساز و طبیعت گرد بین الملل9-w900-h600ی ایران از ۲۳ مرداد لغایت ۲۸ مرداد در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران در معرض دید علاقمندان به عکاسی طبیعت قرار گرفته است. در این نمایشگاه، سفر ۲۰۰ روزه عکاس به کشور مغولستان و شکار تصاویر فوق العاده در سرمای منفی ۴۰ درجه این کشور، مستند سازی شده تا بیننده را با ظرفیت های طبیعی این کشور آسیایی آشنا کند.

برای دیدن  این تصاویر جذاب به نشانی  خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر،خانه‌ی هنرمندان ایران مراجعه کنید.

گالری شلمان با حصار سرد

حصار سرد، عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس نجمه متقی و مرضیه نمازی بوده که تا ۲۷ مرداد در نگارخانه شلمان تهران دایر است . گالری شلمان در نشانی  میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ واقع شده و در نشانی shalmanartgallery.com در دسترس علاقمندان به این آثار هنری در فضای مجازی خواهد بود.

نگارخانه مریم با آثاری عجیب

10-w900-h600

نگارخانه مریم تهران تا ۷ شهریور  ماه،‌میزبان نمایشگاه گروهی شماری از هنرمندان جوان تهرانی با نام آرکی تایپ  (کهن الگوها) است. .آرکی تایپ تصاویر و رسوباتی است که بر اثر تجربه های مکرر پدران باستانی به ناخودآگاه بشر راه یافته است .در واقع آرکی تایپ محتویات ناخودآگاه جمعی است که در همه ی انسانها مشابه هستند. برای فهم بهتر این توضیحات فلسفی عجیب، توصیه می کنیم به تماشای این آثار در نگارخانه مریم به نشانی  خیابان کریمخان‌‌زند، نبش خیابان نجات‌اللهی شمالی،بوستان حضرت مریم(س) مراجعه کنید.

گالری دلگشا با خاکستری ها

نمایشگاه گروهی عکس هنرمندانی از سراسر کشور در نگارخانه دلشگا با عنوان خاکستری ها تا ۸ شهریور ماه دایر شده است. برای مشاهده این تصاویر به آدرس  تهران. خیابان کریمخان. خیابان ایرانشهر. کوچه مهاجر. پلاک ۳۰ مراجعه کنید.

گالری سیم با آسیب

11-w900-h600

کافه گالری سیم تا ۴ شهریور  میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی سودابه جعفری با نام آسیب است که در نشانی تهران، بلوار کشاورز، برج تجاری سامان، پ۸،  قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر به نشانی اینترنتی به آدرس seemcafe.gallery مراجعه کنید.

گالری طراحان آزاد با حریم دوار

12-w900-h600

گالری طراحان آزاد تا ۲۷ مرداد، میزبان آثار هنری مهدیه ابوالحسن است  که با عنوان حریم دوار عرضه شده است. این آثار را در نشانی  خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس،پلاک۵ دنبال کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر به پرتال اینترنتی به آدرس http://www.azadartgallery.com مراجعه کنید.

نگارخانه لاجوردی و کرنش به حافظ

نگارخانه لاجوردی منتخبی از آثار چاپی گونتر اوکر، هنرمند معاصر آلمانی را به نمایش گذاشته است. در این رویداد، ۵۰ اثر از مجموعه‌ی چاپ‌های اوکر نمایش داده شده، که بخشی از این آثار از مجموعه «کرنش به حافظ» انتخاب شده است. این مجموعه آثار با استفاده از تکنیک‌های مختلف چاپ‌ شامل لیتوگرافی، سیلک اسکرین، حکاکی روی چوب و چاپ نقش برجسته خلق شده است. مجموعه «کرنش به حافظ» آثاری را در برمی‌گیرد که اوکر با الهام از غزلیات حافظ خلق کرده است. اهمیت کار اوکر در استقبال از میراث ادبی ایران و پذیرندگی فرهنگی دیگر است. بنیاد لاجوردی نیز با برپایی این نمایشگاه از این رویداد فرهنگی حمایت کرده است.

این نمایشگاه، ۳۱ مرداد ماه به کار خود پایان خواهد داد. این آثار را در نشانی  خیابان کریمخان، خیابان نجات‌الهی‌(ویلا)،خیابان سپند‌شرقی، پلاک‌۲۰، ساختمان ۳۲ دنبال کنید.

نگارخانه بهار و نمایشگاه نقاشی

13-w900-h600

نگارخانه بهار مشهد، این روز ها میزبان نمایش آثار هنرمند مشهدی: عبداله محمودی است. برای مشاهده هنر آبرنگ این نقاش طبیعت گرا، به نشانی خیابان کوه سنگی مشهد، ابتدای حکیم نظامی ۱۰ مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، سایت اینترنتی https://www.facebook.com/NegarkhaneBahar نیز در دسترس علاقمندان است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود