آنتونی علیه آمریکا

انتقادات بی محابای ستاره سياه از دولت

آنتونی علیه آمریکا

برخی از مردم این کشور است و مردم ساکن ایالات متحده به سیاست های دولت انتقاد جدی دارند. در راس منتقدان رنگین پوست ها و مسلمانان قرار دارند که از شرایط حاکم بر آمریکا و محدودیت های موجود نگران و ناراحت هستند. بعد از ابتهاج محمد نخستین بانوی ورزشکار محجبه تاریخ آمرسیکا که به سختی از سیاست های دولت آمریکا درباره محدودیت های موجود برای زندگی و البته ورزش یک زن مسلمان در آمریکا انتقاد کرد این بار نوبت به کارملو آنتونی بسکتبالیست سیاهپوست تیم ملی بسکتبال امریکا رسیده که سیاست های دولت آمریکا را زیر سئوال ببرد. کارملو آنتونی که همراه با تیم بسکتبال آمریکا در رقابت‌‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ حضور یافته، از وضعیت بحث‌انگیز سیاسی و اجتماعی کشورش انتقاد کرد.

وی در حاشیه تمرینات تیمش اظهارداشت: سیستم کشور ما خراب است. مشکل ما هم چیز جدیدی نیست. زور و قدرت که آنجا اعمال می‌شود، ‌نیز اتفاقی تازه نیست. درگیری و مناقشه بین سفید‌پوستان و سیاه‌پوستان نیز عجیب و غریب نیست. سال‌ها است که این اتفاقات متاسفانه می‌می‌افتد.

این بازیکن ۳۲ ساله و پرسابقه در لیگ NBA افزود: با این حال باید اعتراف کرد که ما،‌ چهره آمریکا هستیم. در این اوضاع و احوالی که در کشورمان اتفاقات متفاوتی می‌افتد، چاره‌ای نداریم جز این که در تیم خود، متحد بمانیم و برای هدف کسب مدال نبرد کنیم.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود