چگونه لئو، «رومئو» شد

لئوناردو دی کاپریو با بازی در فیلم «رومئو و ژولیت» راه موفقیت و شهرت را به سرعت طی کرد

چگونه لئو، «رومئو» شد

به گزارشتایم، شاید لئوناردو دی کاپریو امروز یکی از مشهورترین و تحسین شده‌ترین بازیگران هالیوودی در سطح جهان باشد، اما این بازیگر که جایزه اسکار را برای فیلم «بازگشته» نیز به جمیع افتخاراتش اضافه کرده، زمانی باید توانایی خود را اثبات می‌کرد.

لئوی جوان در واقع با بازی در فیلم باز لورمان در نسخه اقتباسی «رومئو و ژولیت» اثر شکسیپر توانست خود را به جهان معرفی کند. این فیلم سال ۱۹۹۶ ساخته شد و دی کاپریو در آن زمان تنها ۲۲ سال داشت.

اما باز لورمان کارگردان استرالیایی که این فیلم را ساخته می‌گوید در آن زمان اصلا نمی‌دانست او کیست.

این کارگردان می‌گوید: وقتی او را دیدم، گفتم خب قیافه‌اش خوب است، اما آیا می‌تواند بازی کند؟

باز لورمان که به تازگی در یک مصاحبه رادیویی شرکت کرده و در این باره صحبت کرده است، افزود: اما بعد فهمیدم که او یک بازیگر جوان برجسته است.

لورمان تصدیق می کند که انتخاب دی‌کاپریو برای ایفای این نقش تصمیم بسیار درستی بود. وی گفت دی کاپریو بعدا برای معرفی خودش به استرالیا آمد و همه دوستانش را با خودش آورد و ما فیلمی از او و دیگر بازیگران جوان آن دوره داریم که خیلی جالب است.

لورمان افزود: من همان موقع فهمیدم که این فیلم را بدون حضور او نمی‌توانم بسازم.

دی‌کاپریو که پیش از بازی در رومئو و ژولیت در ۸ فیلم بازی کرده بود که مهم‌ترین‌شان «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» در سال ۱۹۹۳ بود، سال ۱۹۹۶ با فیلم «رومئو و ژولیت» و «اتاق ماروین» بیشتر از همیشه دیده شد و بعد در سال ۱۹۹۷ در برابر دوربین جیمز کامرون در فیلم «تایتانیک» نقش آفرینی کرد تا مسیر جدیدی را برابر خود ببیند.

باز لورمان سال ۲۰۱۳ یک بار دیگر دی کاپریو را به عنوان بازیگر اصلی فیلمش انتخاب کرد و فیلم «گتسبی بزرگ» را با حضور او در نقش گتسبی ساخت.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود