ویدیویی جدید که مخلوقی عجیب در طبیعت را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

باز هم موجودی شبیه به انسان دیده شده

ویدیویی جدید که مخلوقی عجیب در طبیعت را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

تحقیق درباره مخلوقات عجیب، موضوع جالبی به نظر می رسد. از نگاه برخی افراد، خبر پیدا شدن یک جمجمه متعلق به بیگانه ها در مریخ موضوع خنده داری بود. گاهی اوقات نیز پیدا شدن ردپایی غول پیکر از یک هیولا، جهانگردان را به وجد می آورد.

ظاهرا ویدیوی جدیدی منتشر شده که در آن، مخلوقی عجیب شبیه به انسان دیده می شود. این موجود که شباهت چندانی با هیولاهای معمول ندارد، بیشتر شبیه چوپاکابرای افسانه ای (حیوان عجیبی که به گوسفند ها حمله می کند و به آشامیدن خون حیوانات شهرت دارد) جلوه می کند. شاید در نگاه اول شبیه انسان به نظر برسد، اما بازوها، پاهای کشیده و خمیده راه رفتن آن باعث می شود تا به این موضوع شک کنیم.

در سایت هایی مانند یوتیوب، ویدیوهای بسیاری از این دست وجود دارد که منبع هیچ یک از آنها مشخص نیست. تمام آنها کیفیت بدی دارند و تار دیده می شوند؛ گویا فناوری ویدیو دهه هاست پیشرفت نکرده. در پایان این مخلوق عجیب پشت درختان ناپدید می شود. شاید هم کیفیت پایین دوربین باعث شده تا دیگر نتوانیم آن را ببینیم.

به نظر می رسد این ویدیوی سرگرم کننده در پرتغال تهیه شده، اما نمی توانیم با قاطعیت در این رابطه سخن بگوییم. می توان با اطمینان گفت که هیچ گونه چوپاکابرایی بر روی زمین زندگی نمی کند. شاید کسی خواسته با پوشیدن لباس های عجیب، افراد را دچار وحشت کند.

البته در طول هفته جاری، خبری دیگر نیز در همین رابطه منتشر شد. روزنامه دیلی میل (Dailymail) بریتانیا گزارش داده موجودی شبیه به سگ اما با ظاهری وحشتناک در جنگل اورِگون (Oregon) دیده شده. از ویدیو اینگونه بر می آید که یک کوه نورد لباسی عجیب بر تن کرده باشد. آخرین بار یک شرکت تولید کننده عینک های آفتابی، برای مشهور شدن چنین ویدیویی را منتشر نمود.

منبع: cnet
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود