عجیب ترین استخر هتل ها در گوشه و کنار جهان

لذت آب‌تنی در استخرهای خاص

عجیب ترین استخر هتل ها در گوشه و کنار جهان

دلایل انتخاب هتل برای افراد گوناگون، متفاوت است. برخی دوست دارند مکان اقامتشان در طول سفر یک هتل لوکس با امکانات ویژه باشد و برخی هم فقط به امکانات تفریحی آن همانند استخر فکر می کنند.

اگر جزو گروه دوم هستید، احتمالا این مطلب برایتان بسیار جذاب خواهد بود زیرا در آن به معرفی هتل هایی پرداخته شده که عجیب ترین و جالب ترین استخرها را دارند. از تونل کوسه ها در دبی گرفته تا استخر در غاز زیرزمینی یوتا.

La Purificadora

1-w900

این استخر در Puebla در مکزیک واقع شده و در گذشته کارخانه تصفیه آب بوده است. استخر شیشه ای مذکور تمام اطراف رستوران هتل را احاطه نموده و از طرفی دیگر نیز به مرکز شهر مشرف است. جالب است بدانید که این هتل و استخر آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده.

Grand Hotel Tremezzo

2-w900

هتل برزگ Tremezzo در ایتالیا نیز استخری شناور بر روی خلیج کومو دارد و مسافران می توانند میان شنا کردن درون آب استخر یا آب خلیج، هر کدام که باب میلشان بود را انتخاب نمایند.

Indigo

3-w900

استخر هتل Indigo در طبقه ۲۹ واقع شده و تماما شیشه ای است به طوری که می توانید هنگام شنا در این ارتفاع، حرکات انسان ها و ماشین ها را مشاهده نمایید.

Homestead

4-w900

مسافران می توانند در تفرجگاه Homestead در استخری که به سیستم گرمایش آب مجهز است شنا کنند. این استخر در یک غار زیرزمینی در پارک سیتی در یوتا واقع شده است.

Four Seasons Safari Lodge

6-w900

یکی از بهترین استخرهای هتل در دنیا به هتل سافاری چهار فصل در پارک ملی Serengeti در تانزانیا تعلق دارد که هنگام شنا می توانید فیل ها و زرافه هایی که از مقابل شما عبور می کنند را مشاهده نمایید.

Hanging Gardens Bali

7-w900

باغ های معلق بالی یکی از نفس‌گیرترین و جذاب ترین چشم اندازها را دارند و حالا تصور کنید بر فراز تمامی این زیبایی ها و درخت ها، یک استخر دو طبقه هم ساخته شده باشد! بدون شک شنا نمودن در چنین فضایی یکی از رویایی ترین تجربه های هر گردشگری محسوب خواهد شد.

Hotel Chocolat

the-black-quartz-infinity-pool-at-hotel-chocolat-on-the-island-of-st-lucia-provides-guests-with-quite-the-view-thanks-to-its-location-across-from-petit-piton-a-volcanic-mountain

استخر هتل شکلات در جزیره سنت لوسیا از کواترز مشکی ساخته شده و به کوه آتشفشان Petit Piton چشم انداز فوق‌العاده زیبایی دارد. لذت بردن از آب تنی در آب های تمیز این استخر و تماشای مناظر اطراف چیزی نیست که بتوانید در هر جایی آن را تجربه کنید.

Hotel Unique

9-w900

استخر مستقر در هتل یونیک در سائوپائولو در برزیل نیز جذابیت خاص خود را دارد، به این صورت که رنگ آن قرمز بوده و سیستم صوتی مخصوصی در زیر آب دارد.

W Miami

10-w900

استخر هتل W Miami حدود ۶۵ متر طول دارد و به این لحاظ اینگونه به نظر می رسد که گویا هرگز تمام نمی شود. در ضمن، چشم انداز زیبایی هم به خلیج رو به روی خود دارد.

Ma’In Hot Springs Hotel

the-pool-at-jordans-main-hot-springs-hotel-is-natural-the-pool-sits-at-the-base-of-a-waterfall-which-provides-plenty-of-hot-hyper-thermal-water-for-swimmers-to-enjoy

استخر این هتل که در اردن واقع شده در واقع استخر آب گرم طبیعی است و آب گرم از دل کوه به درون استخر ریخته و گردشگران می توانند لذت شنا در آن را تجربه کنند.

Oberoi Udaivilas Hotel

11-w900

این هتل زیبا و خوشرنگ در هند واقع شده و تمامی فضای اطراف آن را استخر احاطه نموده به طوری که مسافران می توانند مستقیما از اتاق های خود وارد آن شده و شنا نمایند. بعلاوه، از این استخر می توان رودخانه Pichola را نیز مشاهده کرد.

Standard Hotel Downtown LA

standard-downtown-pool

هتل Standard Hotel Downtown LA در لس آنجلس در پشت بام خود استخری دارد که از آنجا می توان شهر را تماشا نموده و از موسیقی زنده ای که در آن برگزار می شود، لذت برد.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود