با «کپسول ناخن گیر» از گم شدن ناخن های کوتاه شده خلاص می شوید

محفظه ای برای جمع آوری ناخن های گرفته شده

با «کپسول ناخن گیر» از گم شدن ناخن های کوتاه شده خلاص می شوید

وب سایت جمع سپاری کیک استارتر مملو از انواع ایده های جالب و خلاقانه است و گاهی برخی از آنها بیشتر خنده دار به نظر می رسند تا کاربردی.

در این سایت کمپین های متنوعی توسط مبتکران در حوزه های مختلف تشکیل شده و با ارائه طرح اولیه محصولات خود، از علاقه مندان حمایت مالی درخواست می کنند. بعضی از ایده ها آینده روشنی در پیش دارند، اما مثلا در حال حاضر نزدیک به یکهزار کمپین در این پایگاه وجود دارد که به موفقیت آنها امیدی نیست.

اما فارغ از این حرف ها، به تازگی محصولی در کیک استارتر معرفی گشته که تا اندازه ای عجیب به نظر می رسد اما بد هم نیست؛ «کپسول ناخن گیر».

حتما برایتان پیش آمده که هنگام کوتاه نمودن ناخن های بلند، برخی از آنها به اطراف پرت شده و نتوانسته اید آن را پیدا کنید. یکی از مصائب گرفتن ناخن دقیقا همین است، زیرا پس از آن باید به شعاع یک متر اطراف محلی که این کار را انجام داده اید را بگردیم تا بلکه ناخن اضافه را یافته و در سطل آشغال بیندازیم.

پیرو همین مساله، فردی به نام Gerard O’Leary کپسولی طراحی نموده که یک طرف آن ناخن گیر تعبیه گشته و سمت دیگر آن برای ورود انگشتان دست باز است.

شاید بتوان این وسیله را به مدادتراش های محفظه دار تشبیه نمود که بُراده های مداد را در خود جمع کرده و پس از پر شدن می توانید آن را خالی نمایید.

این طرح با قیمت ۸ دلار در سایت کیک استارتر موجود است و با پیش خرید آن می توانید، شانس رسیدن به تولید انبوه این وسیله را افزایش دهید. هدف نهایی این کمپین جمع آوری ۳۷۰۰ دلار است و در حال حاضر ۹۳ نفر این طرح را حمایت نموده اند.

1

2

3

4

منبع: gizmodo
بدون نظر

ورود