مردی که از لحظه مرگ خود فیلم برداری کرد [تماشا کنید]

پرواز با وینگ سوئیت که منجر به مرگ ورزشکار ایتالیایی شد

مردی که از لحظه مرگ خود فیلم برداری کرد [تماشا کنید]

چند روز پیش، یک ورزشکار وینگ سوئیت ایتالیایی به نام «آرمین اشمیدر»، از لحظه پرش خود از بالای کوه آلپ فیلم برداری نموده و به طور زنده در شبکه اجتماعی فیس بوک با دوستان خود به اشتراک گذاشت. او در پُست فیس بوکی خود نوشته بوده: «امروز با من پرواز کنید». اما متاسفانه، پرواز وی ناموفق بوده و به مرگش منجر گشت.

همان طور که در ویدئوی زیر می توانید مشاهده نمایید این فرد پیش از پریدن، وینگ سوئیت خود را آماده پرواز نموده و سپس موبایل را در جیبش قرار می دهد و بعد، همه چیز تاریک شده و در آخر، صدای اصابت به صخره به گوش می رسد.

به گزارش روزنامه Blick در زوریخ، افرادی که شاهد این فیلم زنده بوده اند، با وحشت فراوان پیگیر این بودند که ببینید آیا این فرد زنده مانده یا خیر. برای این منظور برای آرمین پیغام می گذارند اما متاسفانه هیچ پاسخی دریافت نمی کنند. تا اینکه پلیس منطقه از پیدا کردن پیکر بی جان یک جوان ۲۸ ساله ایتالیایی در نزدیکی Kandersteg در سایت پرش BASE خبر می دهد.

البته پلیس در روز شنبه هویت این مرد را تایید نکرده و اعلام داشت که علت مرگ وی در دست بررسی است.

به گزارش روزنامه Blick به نقل از دوستان اشمیدر، وی در Freiburg ساکن بوده و یک فرزند نیز داشته. به گفته آنان، متوفی در چتربازی تجربه زیادی داشته اما فقط یک سال بوده که با وینگ سوئیت پرواز می کرده.

این واقعه یکی دیگر از خبرهای ناراحت کننده در حوزه ورزش های هوایی محسوب می گردد. چندی پیش نیز ورزشکاری به نام «الکساندر پولی» یکی از موفق ترین و مشهورترین خلبان های پرواز با وینگ سوئیت، در یکی از پروازهایش در میان درختان سقوط نموده و جان خود را از دست داد.

این حادثه در منطقه کوهستانی Couloir de l’Ensa در Chamonix در کوه های آلپ فرانسه روی داد. Polli فقط ۳۱ سال سن داشته و پس از انتشار ویدئوی پرواز خود بر فراز کوه Roca Forada در اسپانیا به شهرت جهانی دست یافته بود.

ویدئوی یاد شده بیش از ۱۳ میلیون بار تماشا شده و نشان می دهد که این خلبان با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بر فراز کوه ها حرکت می نماید.

آخرین ویدئوی وی که بسیار تراژیک به پایان رسید، پرواز در ارتفاع ۱۵۰۰ متری بود که پس از گیر کردن در میان درختان جان خود را از دست داد. البته لازم به ذکر است که دوستان وی سریعا با پلیس تماس گرفته و تیم امداد برایش فرستاده می شود. هنگامی که آنها به Polli می رسند او همچنان هوشیار بوده است اما میزان جراحاتش به اندازه ای بوده که زنده نمانده و پیش از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود