پسر ماموریت ناتمام پدر را تکمیل کرد

پسر ماموریت ناتمام پدر را تکمیل کرد

برزیل در گنجینه افتخارات خود تنها مدال المپیک را کم داشت. پرافتخارترین تیم جهان تمامی افتخارات موجود در فوتبال جهان و جام‌های ریز و درشت را کسب کرده اما جای مدال طلای المپیک در کلکسیون آنها به شدت خالی بود که در نهایت با مدال طلای المپیک ریو این جای خالی پر شد.

رافینیا با کسب مدال طلای المپیک ریو در رشته فوتبال، توانست کار ناتمام پدر خود را به اتمام رساند. هافبک بارسلونا که فرزند مازینهو هافبک مهاجم سابق برزیل است، در حالی به این افتخار دست یافت که پدر او در المپیک سئول در یک قدمی کسب مدال طلا، شکست خورد تا حالا رافینیا این افتخار را برای برزیل و کشورش به ارمغان بیاورد.

هافبک چپ پای سلسائو که برادرش تیاگو در تیم ملی اسپانیا حضور دارد؛ آنقدر خوب هست که به زودی به ترکیب اصلی بارسا راه یافته و در آینده ای نزدیک چیزهای زیادی از او خواهیم شنید. رافینیا آلکانترا حالا افتخا مازینهو پدر است و مازینهو بشدت از رخ دادن این موضوع خوشحال است و بیشتر شادی او از این است که پسرش موفق شد دستاوردی که او به آن دست پیدا نکرد را کسب کند.

برزیل در کارنامه افتخارات فوتبالی خود به مدال طلای تمامی رشته‌ها رسیده بود اما این مدال را کم داشت که حالا در اولین میزبانی خود توانست این افتخار را به کارنامه دست نیافتنی خود اضافه کند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود