رهبر کره شمالی اکنون مخالفانش را با اسلحه ضد هوایی اعدام می کند

مرگی دردناک برای کسانی که با کیم جونگ اون مخالفند

رهبر کره شمالی اکنون مخالفانش را با اسلحه ضد هوایی اعدام می کند

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی از یک اسلحه ضد هوایی برای اعدام یکی از مقامات رسمی استفاده نموده. ظاهرا این فرد نگون بخت هنگام ملاقات با وی خوابش برده است. وی وزیر کشاورزی اش را نیز به اتهام به چالش کشیدن قدرت وی، با همین اسلحه اعدام کرده بود.

اسلحه های ضد هوایی همانطور که از نامشان پیداست، نوعی توپ جنگی زمین به هوا هستند که می توانند با گلوله های خاص خود هواپیماهای دشمن را هدف قرار دهند. استفاده از چنین وسیله ای برای کشتن یک نفر مانند آن است که از یک پتک برای شکستن گردو استفاده کنید. بر اساس یک گزارش،  «ری یونگ-جین» (Ri Yong-Jin) یکی از کارمندان دپارتمان آموزش نیز هنگام ملاقات با رهبر کره شمالی خوابش برده.

GettyImages-565824269-w600

روزنامه «جومگامگ ایلبو» (JoongAng Ilbo) کره شمالی در این زمینه اخبار تازه ای به دست آورده. بر اساس اطلاعات جدید، آقای یونگ-جین دستگیر شده و به وسیله وزارت امنیت این کشور مورد بازجویی قرار گرفته بود. وی بعد از بازجویی و مشخص شدن جرایمی دیگر مانند فساد، اعدام شد.

یک منبع اظهار داشته: “«هوانگ مین» طرح های سیاسی را دنبال می نمود که کاهش قدرت رهبر کره شمالی را در پی داشت. بنابراین «کیم جونگ اون» تصمیم گرفت وی را اعدام کند.”

هر دو اعدام اوایل همین ماه در دولت مخفی کمونیستی و به دستور مستقیم رهبر کره شمالی انجام گرفته.

Screenshot (27)-w600

«کیم جونگ اون» در سال ۲۰۱۱ میلادی و بعد از مرگ پدرش «کیم جونگ دوم» (Kim Jong-II) به مقام رهبری کره شمالی رسید و از آن موقع اعدام های این چنینی را برای حفظ قدرتش در دستور کار قرار داده.

گزارش مستقل دیگری از این اعدام ها وجود نداشته و کره شمالی نیز به ندرت در این رابطه اظهار نظر می نماید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • sepehr شهریور ۹, ۱۳۹۵

    به به

  • آرش فروردین ۳, ۱۳۹۶

    مردک دیوانه، پدر و پدر بزرگش هم همینطور بودن