اتحاد پروفسور و پول؛ پرسپولیس در مدار بیقراری

اتحاد پروفسور و پول؛ پرسپولیس در مدار بیقراری

پرسپولیس در مدار بیقراری حرکت می‌کند. رویه‌ای کاملا متفاوت از فصل گذشته. فصل هیجان انگیز و دلنشین. یک سال پرهیجان و بی‌حاشیه، پرسپولیس فصل پیش را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ایران کرده بود. تیمی که مدیرش کمتر مصاحبه می‌کرد و سرمربی آن، کمتر جایی خارج از تمرین و زمین بازی دیده می‌شد. این فصل پرسپولیس بدون تغییر مدیر و سرمربی، تغییر رویه داده و حاشیه‌هایش هر روز روی جلد روزنامه‌های مختلف دیده می‌شود. طاهری و برانکو بعد از ماجرای ورود بازیکنان اوکراینی، حالا درگیر نمایش بزرگ برند جیووا شده‌اند.

در نخستین برنامه نود در فصل جدید، موضوع برند جیووا حسابی مورد توجه قرار گرفت. برندی که به اسم جنس ایتالیایی به تیم‌ها فروخته می‌شد اما لباس‌های آن در کارگاه‌های وطنی تولید می‌شوند. یک هفته بعد، حاشیه‌های دو خرید جنجالی پرسپولیس از اوکراین مورد توجه قرار گرفتند. حالا سوژه‌های دو هفته ابتدایی نود، با هم متحد شده‌اند و طاهری و برانکو، در نمایش بزرگ جیووا شرکت کردند.

جیووا که این فصل لباس‌های پرسپولیس را تولید می‌کند، سر و صدای زیادی داشته و حتی بر اساس فیلمی که در برنامه نود منتشر شد، بازیکنان تیم هم به این پیراهن‌ها معترض هستند. واکنش مدیران و مربیان پرسپولیس به کیفیت پیراهن جیووا هم، شرکت در مراسم افتتاحیه آنها در شیراز و پاره کردن روبان برای آنها بوده است. مدیر آرام و پروفسور سرخ و جذاب فصل پیش، این فصل بیشتر زمان‌ و تمرکزشان را خرج منافعی غیر از تیم پرطرفدارشان می‌کنند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود