گربه ای که موجب نجات جان یک گردشگر در کوهستان های آلپ شد

فرار از سرمای کوهستان به لطف یک گربه

گربه ای که موجب نجات جان یک گردشگر در کوهستان های آلپ شد

بسیاری از آدم ها اعتقاد دارند که گربه ها موجودات بی خاصیت و بی چشم و روئی هستند که نمی توان به آنها اعتماد نمود. اما واقعیت اینگونه نیست و یک کوهنورد مجارستانی نیز با ویدئوی جالبی که در یوتوب منتشر نموده، این ادعا را ثابت می کند.

داستان از این قرار است که گردشگر یاد شد در بلندی های Bernese در حال گشت و گذار بوده که قوزک پایش پیچ خورده و مسیر بازگشت به تفرجگاه محل اقامت خود را گم می کند. در همین اثنا یک گربه سیاه و سفید که دست بر قضا در همان حوالی حضور داشته، این توریست آسیب دیده را به سمت آبادی هدایت نموده و او را از گرفتار شدن در سرمای کوهستان نجات می دهد.

مسافر موردبحث ماجرا را اینگونه تعریف کرده که: «گربه در آنجا سرگردان بود تا اینکه من را که در حال استراحت بودم، پیدا کرد. سپس شروع کرد به حرکت نمودن و مدام نیز مرا نگاه می کرد تا مطمئن شود که همراهی اش می کنم و در نتیجه این دنبال کردن، ما به جاده اصلی که به روستای محل اقامتم منتهی می گشت، رسیدیم.»

بد نیست بدانید که این فرد از رویداد یاد شده فیلم برداری و آن را در شبکه اجتماعی یوتوب منتشر نموده و با زیرنویس انگلیسی توضیح داده که چگونه یک گربه توانسته وی را از گرفتار شدن در سرمای شبانه کوه های آلپ در سوئیس نجات دهد.

gimmelwald-AP26558112-large

جالب اینجاست که پس از رسیدن به روستا، گربه از این مرد جدا شده و به راه خود رفته. بر اساس ویدئوی منتشره، مشخص شده که گربه نجات بخش به صاحبان یکی از مسافرخانه های آن منطقه تعلق داشته است.

در آخر هم بد نیست اشاره نماییم که منطقه Gimmelwald در سوئیس یکی از زیباترین منلطق گردشگری دنیا محسوب می گردد و در نزدیکی یکی از سایت های میراث جهانی یونسکو به نام Jungfrau-Aletsch واقع شده.

در ادامه می توانید ویدئوی یاد شده را مشاهده نمایید.

منبع: telegraph
بدون نظر

ورود