۱۰ دلیل مناسب نبودن ابر ماشین ها برای استفاده روزانه

این خودروها علی رغم جذاب بودن، مشکلاتی را نیز برای شما به وجود می آورند

۱۰ دلیل مناسب نبودن ابر ماشین ها برای استفاده روزانه

لذت رانندگی با یک ابر ماشین را کمتر می توان با کار دیگری مقایسه نمود. تمام علاقه مندان دوست دارند برای یک بار هم که شده رانندگی با چنین ماشین هایی را تجربه نمایند. ابر ماشین ها رویای هر کسی به شمار می روند.

اما این وسایل نقلیه گران قیمت، خارج از جاده های با کیفیت عملا بدون استفاده هستند. با وجود خارق العاده بودن آن ها، سر و صدای زیاد و قدرت شگفت انگیز موتور ابر ماشین ها باعث می شود که نتوان برای استفاده روزانه از چنین خودروهایی بهره گرفت.

« آئودی R8 V-10» یکی از این ابر ماشین هاست؛ شرکت آلمانی به گونه ای آن را طراحی نموده که بتوان برای استفاده روزانه هم روی آن حساب کرد. این مقاله چگونگی استفاده از چنین ماشینی در محیط شهری تشریح می نماید. در ادامه ۱۰ دلیل چرایی مناسب نبودن ابر ماشین ها برای استفاده روزانه را بیان می نماییم.

 

۱- جای پارک: یکی از مشکلاتی که لذت داشتن این گونه ماشین ها را کمرنگ می کند، نگرانی بابت جای پارک است. در شهر های شلوغ احتمالا با چنین مشکلی مواجه خواهید شد.

PIC 30-w600

 

هنگامی که خودروی شما چرخ هایی به قطر ۵۰ سانتیمتر داشته باشد، حتما به دقت از آن مراقبت می نمایید تا آسیبی به آن ها نرسد.

PIC 31-w600

 

۲- صندلی ها چندان راحت نیستند: تمام قطعات «آئودی R8» با ماشین های معمولی تفاوت دارد. صندلی ها به اندازه کافی محکم هستند اما اگر در دست انداز بیفتید دچار مشکل خواهید شد.

PIC 32-w600

 

طراحی داخلی R8 مانند دیگر خودروهای آئودی است. نمایشگری دیجیتالی نیز در بخش ابزارها دیده می شود. دکمه های کم در قسمت مرکزی و کنترل های چرخشی زیاد، از دیگر ویژگی های این طراحی با شمار می روند.

PIC 34-w600

 

بعد از بررسی طراحی داخلی، وقت آن رسیده که رانندگی با این ماشین مورد ارزیابی قرار گیرد.

PIC35-w600

۳- موتور این خودرو بیش از حد قدرت مند است: «آئودی R8» از موتور ۵.۲ لیتری V-10 بهره می برد که قدرت آن به ۶۱۰ اسب بخار می رسد. در محیط شهری هیچگاه نمی توان از نهایت قدرت این موتور استفاده نمود.

PIC 36-w600

 

ویدیوی زیر قدرت موتور را به خوبی نمایان می سازد.

 

آئودی برای بهتر شناخته شدن این ماشین، لوگوی V-10 را بر روی بدنه آن نصب نموده.

PIC 37-w600

 

ابعاد R8 کمی پهن به نظر می رسد، بنابراین باید هنگام رانندگی در خیابان های تنگ حسابی حواس خود را جمع کنید.

PIC 38-w600

 

فاصله سپر جلوی ماشین با زمین بسیار کم است. بنابراین هنگام مواجهه با سرعت گیر ها و دیگر موانع دقت کافی را داشته باشید.

tight, circuitous-w600

 

۵- مکان های کمی برای استفاده از این وسیله وجود دارد: به غیر از پیست مسابقات، جاده های کمی برای استفاده صحیح از این خودرو یافت می شوند.

PIC 40-w600

 

آئودی V8 نظر هر رهگذری را به خود جلب می نماید.

-and-people-who-stopped-to-take-pictures-of-the-car-w600

 

۶- ابر ماشین ها زیادی در چشم هستند: به هیچ وجه نمی توان آن ها را پنهان نمود.

6-conspicuous-consumption-you-cant-hide-this-car-anywhere-w600

 

۷- با در اختیار داشتن چنین خودرویی توجه همه به شما جلب خواهد شد و هر کسی دوست دارد با ماشینتان عکس بیاندازد.

7-nobody-leaves-you-alone-other-drivers-and-passersby-will-try-to-get-your-attention-more-than-a-few-drivers-pulled-up-next-to-me-to-honk-their-horns-and-wave-w600

 

۸- مصرف سوخت: این مسئله چندان برای صاحبان چنین خودروهایی حائز اهمیت نیست. با این حال مصرف سوخت آئودی V8 بهینه به نظر می رسد. با یک بار سوخت گیری کامل می توان ۴۸۲ کیلومتر مسافت را به وسیله این ماشین طی نمود.

PIC 41-w600

 

۹- فضای کوچک صندوق: برای قرار دادن وسایل در این ماشین باید کمی خلاقیت به خرج داد. تنها دو بسته کوچک در فضای تعبیه شده جا می شود.

PIC 42-w600

 

۱۰- باز هم معضل پارکینگ: پارک نمودن آئودی V8 در فضاهای کوچک می تواند به چالشی اساسی تبدیل شود. طول این خودرو ۴۵۷۲ میلیمتر عنوان شده.

PIC 45-w600

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود