احیای کمپینی که نشان می دهد تصاویر اینستاگرام با واقعیت فاصله بسیاری دارند

احیای کمپینی که نشان می دهد تصاویر اینستاگرام با واقعیت فاصله بسیاری دارند

خرده فروش و طراحی انگلیسی به نام «wren kitchens» در اقدامی خلاقانه با استفاده از ۵ بلاگر فعال در حوزه فرزند پروری (وبلاگ هایی که به موضوع پرورش فرزندان می پردازند)، کمپینی به راه انداخته که در آن بهم ریختگی پشت پرده تصاویر خوراکی اینستاگرامی نشان داده می شود.

صرف نظر نمودن از ظاهر مناسب و آراسته افراد در شبکه های اجتماعی مسئله ای قابل درک است. تصاویر منتشر شده توسط این کمپین، پشت پرده ترسناک تصاویر خوشمزه اینستاگرام را به خوبی نمایان می سازد. به طور حتم نمی توان این واقعیات را در اندازه ۱۰۸۰×۱۰۸۰ این شبکه اجتماعی به تصویر کشید.

«wren kitchens» همراه با این کمپین پیغامی ارسال نموده که در ادامه آن را با یکدیگر می خوانیم: “بلاگر های فرزند پروری همواره تلاش می کنند رفتار های درست مربوط به والدین، زندگی ایده آل و آشپزخانه ای مناسب را در وبلاگ های خود به نمایش بگذارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از آن ها برای روشن ساختن واقعیت پنهان شده در تصاویر اینستاگرامی کمک بگیریم.

۵ وبلاگ مختلف تصاویر را بر روی اینترنت قرار داده و آن ها را با واقعیت مقایسه نموده اند:

Screenshot (40)-w600

Screenshot (41)-w600

Screenshot (42)-w600

Screenshot (43)-w600

Screenshot (44)-w600

شما می توانید در اینجا داستان مربوط به هر عکس را مطالعه نمایید، اما با توجه به تصاویر می توان گفت که زحمت زیادی برای ساخت آن ها کشیده شده. تصاویر خوراکی در اینستاگرام تنها برشی از واقعیت هستند و پشت پرده آن ها را نشان نمی دهند.

منبع: petapixel
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود