انیمیشن های خنده دار و طعنه آمیز به مسائل اجتماعی

تصاویری که زندگی روزمره را به زبان طنز نمایش می دهند

انیمیشن های خنده دار و طعنه آمیز به مسائل اجتماعی

در این مطلب برایتان برخی از GIFهای جالب و خنده داری را انتخاب نموده ایم که توسط تصویرساز و انیماتور استرالیایی به نام «کریس فیلیپس» ساخته شده اند.

تمامی تصاویر متحرکی که در ادامه مشاهده خواهید نمود، موضوع اجتماعی داشته و برخی از آنها به ضرب المثل های انگلیسی اشاره دارند. هنرمند یاد شده با زبان شوخی مسائل گوناگون زندگی روزمره انسان را تصویرسازی نموده است. به طور مثال، می توان به انیمیشن «خودکشی نهنگ ها» که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید، اشاره کنیم که برخلاف نامش، در آن تعدادی نهنگ خیلی خوشحال و بی خیال، در ساحل دراز کشیده و حمام آفتاب می گیرند.

برای دیدن باقی تصاویر متحرک در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

آب رفته به جوی باز نمی گردد

انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که معنی لغوی آن این است که «برای شیر ریخته شده گریه نکن!» به این مفهوم که برای کار اشتباهی که دیگر توان تغییر آن را ندارید، غصه نخورید.

بر اساس همین عبارت، هنرمند یاد شده تصویر خنده داری از یک گاو سبز و صورتی را ترسیم نموده که در حالی که بی خیال در دنیای خود سیر کرده و علف هایش را نشخوار می کند، شیر از پستان هایش جاری شده و او را به گریه می اندازد.

گلو درد

امان از دردهای آزار دهنده گلو، هنگامی که آدم سرما می خورد! در اینگونه مواقع این طور به نظر می رسد که زبان، زبان کوچک را کیسه بوکس خود نموه و در حال تمرین برای یک مسابقه جدی و سرنوشت ساز است، بس که محکم به این عضو کوچک دهان ضربه می زند.

ایده دزدی

عبارت بالا به مفهوم دزدیدن ایده های دیگران بدون اجازه آنهاست و «کریس فیلیپس» برای نمایش این مفهوم، از مفاهیم لغوی واژه های موجود در مَثَل بهره گرفته و همان طور که می توانید ببینید، یک ابر خودخواه «رعد و برق» ابر کناری خود را «دزدیده» و برای خودش می گذارد.

جفت گیری

آدم ها عموما به دنبال یافتن جفت مناسب خود هستند و در این مسیر همه گزینه های ممکن را امتحان می کنند. این مساله مهم اجتماعی را می توان در تصویرسازی بسیار جالب فیلیپس دید؛ آخوندک ماده در گالری موبایل خود در حال تماشا و بررسی عکس مردهایی است که احتمالا به او پیشنهاد دوستی داده اند.

شیرهای گیاهخوار

دانشمندان اعلام کرده بودند که سیستم بدنی شیرها به گونه ای است که اگر گوشت نخورند، خیلی زود می میرند. اما گویا شیری به نام Tyke  به گیاهخواری روی آورده و نه تنها جان خود را از دست نداده، بلکه خیلی شیک و سالم هم به زندگی خود ادامه می دهد. همین موضوع، سوژه تصویر متحرکی است که برایتان انتخاب نموده ایم.

در این گیف می بینید که چند شیر، با استفاده از یک دستگاه ون، یک کافه متحرک راه انداخته و تاکوی سبزیجات می فروشند و خیلی هم سرخوش و سلامت هستند.

Meatlovers Pizza

در تصویر بالا به دوستداران پیتزای گوشت طعنه زده شده که در علاقه شان به این نوع فست فود زیاده روی می کنند و اینگونه تصویر شده که سرانجام روزی توسط همین خوشمزه های دوست داشتنی، بلعیده و سلامتی خود را از دست خواهند داد.

برای دیدن تصاویر بیشتر از هنرمند یاد شده می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

منبع: designtaxi
دیجیاتو
بدون نظر

ورود