قهوه ای که می تواند شما را ۱۸ ساعت بیدار نگه دارد

قهوه ای که می تواند شما را ۱۸ ساعت بیدار نگه دارد

این نوشیدنی که حاصل تفکر یک مشتری و «استیو بِنینگتون» (Steve Benington) صاحب یک کافه است، ۸۰ برابر قدرت مند تر از اسپرسو بوده و می تواند افراد را تا ۱۸ ساعت بیدار نگه دارد، به همین دلیل کافه قبل از سرو آن به مشتریانش هشدار می دهد. آقای بِنینگتون می گوید نخستین بار این قهوه را برای پرستار اورژانسی که حال مساعدی نداشته تهیه نموده.

بر اساس گفته های صاحب کافه، پرستار بعد از آن که دو بار این قهوه را مصرف نموده تا ۳ روز نتوانسته بخوابد و به همین دلیل وی تصمیم گرفته تغییراتی در آن اعمال نماید. مصرف چنین نوشیدنی برای افراد دارای بیماری های قلبی و کسانی که به فشار خون مبتلا هستند توصیه نمی گردد.

Viscous-Coffee-w600

آقای بِنینگتون در ادامه صحبت های خود اضافه کرده: “من به دقت با کسانی که می خواهند قهوه را سفارش دهند صحبت می کنم و اگر بتوانم آن ها را منصرف می نمایم.”

قهوه اسپرسو به طور میانگین ۷۷ میلی گرم کافئین دارد (در ۴۴ میلی لیتر). افراد بزرگسال می توانند در طول روز تقریبا ۴۰۰ میلی گرم کافئین مصرف کنند. نوشیدن بیش از حد قهوه می تواند منجر به وحشت زدگی، بی قراری و اضطراب شود و گاهی اوقات تپش قلب ایجاد نماید. بی خوابی نیز از دیگر عوارض مصرف زیاد کافئین به شمار می رود.

Espresso-coffee-on-coffee-beans-w600

اگر شما طبق دستور العمل ها و توصیه ها عمل نمایید، به طور حتم مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد. برای نوشیدن ۴۵۴ میلی لیتر از قهوه قدرت مندی که درباره آن صحبت کردیم باید تقریبا ۱۲ یورو هزینه پرداخت نمایید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود