رویای بنفش؛ چشم اندازی زیبا از گل های جاروب در آمستردام

تصاویر رویایی از زیبایی های پایان ماهِ شهریور در هلند

رویای بنفش؛ چشم اندازی زیبا از گل های جاروب در آمستردام

کشور هلند همیشه برای گل های لاله و جشنواره های گلی که در آن برگزار می شوند، شهرت جهانی داشته. اما اینها همه زیبایی کشور یاد شده را تشکیل نداده اند و به طور مثال، آمستردام در ماه شهریور به قدری دیدنی می شود که نمی توانید به راحتی از مناظر آن چشم بردارید.

در این فصل، علف های جاروب بنفش، سطح زمین های اطراف این شهر را پوشانده و شکلی از رویا را تداعی می کنند. البته این زیبایی سه هفته بیشتر دوام ندارد. اما در همین دوره کوتاه، همه جا بسیار زیباست و به ویژه هنگام سحر، وقتی هوا از سرمای شب به گرمای روز در حال تغییر کردن است، شبنم و مه در کنار گل ها، چشم انداز فوق العاده ای می سازند.

برای دیدن این مناظر، توصیه می کنیم عکس های زیر را تماشا کنید که تقریبا تمامی آنها در ساعات ابتدایی صبح گرفته شده اند. با روزیاتو همراه باشید.

1

با اینکه کشور هلند کاملا مسطح بوده و از کمترین کوه و صخره ای برخوردار است، اما در سه هفته آخر شهریور هنگام طلوع آفتاب چشم اندازهای فوق العاده ای در گوشه و کنار آن به چشم می خورند.

2

هنگامی که در ابتدای صبح خورشید بالا می رود، نور تیز شده و به واسطه وجود مه و رطوبت صحنه ای فوق العاده رویایی ایجاد می گردد.

3

علف های جاروب بنفش که از گیاهان محلی هلند محسوب می گردند را در دشت ها و در کنار درختان کهنسال می توان پیدا نمود.

4

5

تصاویری که از این گیاهان گرفته شده منظره ای همانند ساوانا آفریقا را تداعی می کنند که درختانی بسیار خاص و نایاب دارد.

6

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از لحظه طلوع خورشید تا فضای مه آلود سرسبزی های اطراف آمستردام را مشاهده نمایید.

7

8

9

10

منبع: boredpanda
دیجیاتو
بدون نظر

ورود