ساخت کنسول بازی قدیمی میکرو با استفاده از دست و کیت های الکترونیکی [تماشا کنید]

ساخت کنسول بازی قدیمی میکرو با استفاده از دست و کیت های الکترونیکی [تماشا کنید]

در زمان های قدیم که خبری از بازی های خیره کننده و کنسول های قدرتمند نبود، نینتندو با محصولات فوق العاده خود حکم رانی می کرد. دستگاه این شرکت با نام «SNES» در آن زمان مانند پلی استیشن ۴ امروز به شمار می رفت و طرفداران بسیار زیادی داشت. علی رغم پایین بودن گرافیک بازی ها نسبت به بازی های امروزی، بسیاری همچنان بازی های شیرین این کنسول را به عنوان های پر زرق و برق حال حاضر ترجیح می دهند.

در حال حاضر دیگری کسی از کنسول های قدیمی نینتندو یاد نمی کند، اما اگر مایلید بار دیگر دنیای آن روزها را تجربه کنید، ویدیویی که در ادامه این مطلب آورده شده می تواند به شما کمک کند.

یوتوبری به نام «هوگو دوریس» (Hugo Doris) با استفاده از چاپگر سه بعدی صفحه ای همانند یک نینتندوی کوچک طراحی نموده است. وی با استفاده از یک بُرد کامپیوتری کوچک، یک هاب یو اس بی و خاک توانسته کنسولی بسازد که می تواند از نظر زیبایی نسخه اصلی را به چالش بکشد. دستگاه ساخت دوریس در مقایسه با نسخه اصلی اندازه کوچک تری دارد.

شاید سازنده نینتندوی خانگی بتواند در آینده به موفقیت های بیشتر و چشمگیر تری دست یابد. از شما دعوت می کنیم ویدیوی جالب مراحل ساخت این کنسول را مشاهده نمایید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود