چکمه های هیبریدی Ugg قابلیت صندل شدن دارند

بوت های هیبریدی با قابلیت استفاده در تمام فصول سال

چکمه های هیبریدی Ugg قابلیت صندل شدن دارند

احتمالا برند آمریکایی Ugg که شاخه ای از «دکرز» نیز محسوب می گردد را می شناسید. در روزهای سرد زمستانی، بوت ها و کفش های زیبای این کمپانی با طراحی های خاصی که دارند را در پای افراد زیادی می توان مشاهده کرد. حالا این شرکت در همکاری با یکی دیگر از زیرشاخه‌های دکرز یعنی Teva نوعی بوت-صندل هیبریدی طراحی نموده اند که تا اندازه زیادی عجیب به نظر می رسد.3-w900

محصول یاد شده همانند یک صندل تابستانی است که به بخش بالایی آن ساق بسیار گرمی که شبیه آتل می ماند، وصل شده. شاید بتوان گفت این چکمه برای کسانی که دوست دارند در روزهای زمستان انگشتان پایشان بیرون باشد یا در روزهای گرم تابستان، به دنبال گزینه خاصی برای پوشش پاهایشان هستند، مناسب است.

0-w900

برند Teva همیشه صندل های بسیار باکیفیتی تولید نموده که می توان ادعا کرد چندان جذاب و زیبا نیستند اما دست‌کم مناسب فصل تابستان بوده و با عقل آدم جور در می آیند. اما در تلاش جدیدی که با همکاری ugg داشته، صندل های تولیدی به هیچ عنوان مناسب روزهای گرم نیست و بدون شک، با روزهای سرد سال نیز تناسبی ندارد.

2-w900

صندل های مورد بحث که به Teva X Ugg موسوم هستند در قسمت پاشنه و بخش بالایی کفش از مواد مختص Ugg بهره گرفته و همان طور که در تصاویر می توانید مشاهده کنید، ساق آن قابلیت جدا شدن از کف کفش را دارد.

https-_blueprint-api-production-s3-amazonaws-com_uploads_card_image_212747_1018220-blir_5-w900

منبع: mashable
بدون نظر

ورود