کیف زنانه ای که در اصل یک هفت تیر است [تماشا کنید]

بررسی اسلحه های گرمی که در قرن گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند

کیف زنانه ای که در اصل یک هفت تیر است [تماشا کنید]

وب سایت Forgotten Weapons که کانالی نیز به همین نام در شبکه یوتوب دارد، همیشه به بررسی و معرفی تفنگ هایی می پردازد که در گذشته ها طراحی، تولید و استفاده شده اند و این روزها دیگر شاهد حضور آنها نیستیم.

سایت یاد شده اخیرا در جدیدترین بررسی ویدئویی خود، مشتاقان این کانال را با کیف پول Frankenau آشنا نموده که در عین سادگی و کوچک بودن، یک وسیله خطرناک و کشنده محسوب گشته و در واقع یک تفنگ ۵ تیر است.

کیف یاد شده در یک طرف خود محفظه ای برای قرار دادن سکه دارد و هیچ گونه عنصر غیرمعمولی را نمی توان در ظاهر آن یافته و حتی یک درصد شک نمود که این کیف دستی کوچک می تواند تیر شلیک نموده و منجر به کشته شدن کسی شود.

اما با کمی کنجکاوی، خواهید دید که در کنار دکمه اصلی، زبانه دیگری نیز وجود دارد و با باز نمودنش، یک هفت تیر کوچک با ظرفیت ۵ گلوله را مشاهده خواهید کرد که بسیار ظریف و زیبا در قاب کیف جای گرفته است. ماشه این اسلحه در بخش بیرونی و لولای کیف تعبیه گشته و گلوله ها از سوراخی که در یکی از لبه های آن قرار دارد، خارج می شوند.

همچنین بد نیست اشاره نماییم که این گجت حدود سال های ۱۸۷۶ میلادی ساخته شده و در حال حاضر دیگر نمی توانید نمونه های شبیه آن را بیابید.

برای آشنایی بیشتر با این اسحله ی کاملا زنانه و ظریف توصیه می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

یک نظر

ورود

  • ایمان آبان ۴, ۱۳۹۵

    سلام سایت بسیار عالی دارید. فقط سوال من این هست که چرا روزیاتو واسه گوشی اپلیکیشن نداره؟؟؟