ترنسفورمرهای واقعی وارد بازار می شوند [تماشا کنید]

تحقق یک رویای کودکانه ؟

ترنسفورمرهای واقعی وارد بازار می شوند [تماشا کنید]

بسیاری از ما تمام قسمت ها یا دست کم یکی از اپیزودهای سری فیلم های علمی تخیلی Transformers را دیده ایم و احتمالا از خودمان پرسیده ایم: این ماشین-ربات های تخیلی در دنیای واقعی چگونه خواهند بود؟

p6x6oa3meygwtabgicsi

به گزارش پایگاه اینترنتی گیزمودو، اخیرا یک شرکت ترکیه ای به نام “Letvision” قصد دارد نمونه هایی واقعی از این ربات ها را روانه بازار کند. درحالیکه تنها خانواده های تریلیاردر و فوق متمول می توانند چنین هدایایی به فرزندانشان بدهند، بنظر می رسد این شرکت در تخمین بازار این گونه اسباب بازی ها اندکی دچار خوش بینی است.

“Letvision” اعلام کرده در نمونه اولیه، ماشین -رباتی با نام “Letrons” را روانه بازار خواهد کرد که از حالت خودرو (از نوع بی ام و) توسط یک کنترل دستی و بدون هیچگونه مداخله انسانی تبدیل به ربات می شود.

گیزمودو در ادامه این خبر با بیان اینکه به هیچ وجه نباید انتظار داشت Letrons  همانند آنچه در فیلم های Transformers شاهد آن بودیم به شکلی پویا تغییر شکل دهند، نوشت: اما دست کم این تغییر شکل در دنیای واقعی و در مقابل چشمان ما اتفاق می افتد.

f7zi30obl7gmlz8hegrz

اگرچه هنوز مشخص نیست چه زمانی قادر خواهید بود یکی از این ماشین -ربات ها را بخرید و یا آنچه به دست شما می رسد تا چه اندازه مطلوب خواهد بود، اما Letvision قصد دارد با تمام قدرت خط تولید خود را به راه بیاندازد.

یکی از مسئولان Letvision با بیان این مطلب تصریح کرد: اگر قرار است خودرویی داشته باشید که به ربات تبدیل شود، چه برندی بهتر از بی ام و.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود