«اَدل» به طور موقت از دنیای موسیقی خداحافظی می کند

ترک خوانندگی برای ادامه تحصیل

«اَدل» به طور موقت از دنیای موسیقی خداحافظی می کند

ادل، خواننده مشهور انگلیسی به تازگی اعلام نموده که قصد دارد برای مدت کوتاهی از دنیای موسیقی فاصله گرفته و در دانشگاه ثبت نام کند.

این هنرمند ۲۸ ساله در پی اعلام این خبر اظهار کرده که همیشه به درس و دانشگاه علاقه بسیاری داشته اما در دوراهی انتخاب ادامه تحصیل و ورود به دنیای موسیقی، گزینه دوم را برگزیده و به هیچ عنوان نیز از این تصمیم خود پشیمان نیست.

ادل هنگامی که ۱۴ سال سن داشت در مراسم BRIT مدرسه هنرهای عالی شرکت کرده بود و به واسطه آن استعداد بی نظیرش در عرصه خوانندگی کشف شد. به دنبال آن، هنگامی که قصد ورود به دانشگاه را داشته نخستین قرارداد ضبط آلبوم به وی پیشنهاد می گردد و این خواننده خوش صدا آن را بر درس و ادامه تحصیل ترجیح می دهد.

اکنون او در سن ۲۸ سالگی و با داشتن یک پسر ۴ ساله به نام «آنجلو» تصمیم گرفته تا به آرزوی همیشگی خود جامه عمل پوشانده و در دانشگاه ثبت نام نماید. وی در این رابطه بیان داشته: «با اینکه می دانم این مساله شاید کمی خنده دار به نظر برسد، اما این هدفی است که به دنبال آن هستم و آن را نیز محقق خواهم نمود.»

ادل همچنین گفته که بسیار دوست دارد در دانشگاهی همانند هاروارد که افرادی همچون ناتالی پورتمن ۳۵ ساله، مارک زاکربرگ ۳۲ ساله و بیل گیتس ۶۰ ساله در آن تحصیل کرده اند، درس بخواند. اما به گفته خودش تا این اندازه باهوش نیست.

در آخر هم گفته می شود دوری ادل از دنیای موسیقی ۱۰ سال به طول خواهد انجامید.

منبع: thesun
بدون نظر

ورود