پسر میلیاردر چینی، برای سگش، ۸ آیفونِ ۷ خرید

سگی که بدون در صف ایستادن، نه یک آیفون 7، بلکه 8 تای آن را صاحب می شود ...

پسر میلیاردر چینی، برای سگش، ۸ آیفونِ ۷ خرید

در طول هفته گذشته همچون بسیاری از نقاط دیگر جهان، طرفداران آیفون برای خرید آخرین نمونه آن در صف های طولانی ایستاده بودند. این چالش در هنگ کنگ نیز دیده می شد.

اما کوکو برای دریافت آیفونِ ۷ خود هیچ نگرانی نداشت. این سگ که نژاد آلاسکایی و آمریکای شمالی دارد، همان کوکویی است که نگرانی برای داشتن این موبایل جدید ندارد.

ونگ سیکُنگ، صاحب این سگ، فرزند میلیاردر معروف، وانگ جایلینگ است. این ثروتمند چینی، سرمایه ای در حدود ۳۰ میلیارد دلار دارد. ونگ در همان روز نخستی که آیفون ۷ به بازار آمد، ۸ عدد از آن را برای سگش خریداری کرد و این خبر در شبکه های اجتماعی این کشور انتشار گسترده ای پیدا کرد.

2
کوکو را در کنار آیفون های ۷ مشکی و صورتی اش می بینیم
جیمز گریفیت، نویسنده این گزارش در این باره می گوید: “من که نمی فهمم جریان چیست و این همه تظاهر در شبکه های اجتماعی به چه دلیلی است؟ واقعا سر در نمی آورم.”

(قیمت آیفون ۶ در چین ۱.۰۴۷ دلار و آیفون ۷ نیز ۱.۱۹۷ دلار است)

3
ونگ سیکُنگ، در شبکه های اجتماعی به “همسر ملی” شهرت پیدا کرده است.

این نخستین باری نیست که ونگ برای سگش چنین کارهایی را انجام می دهد و او را با مُد پیش می برد. سال گذشته نیز، عکس هایی از سگش منتشر کرد که دو عدد ساعت اپل قیمتی به ارزش بیش از ۳۷.۰۰۰ دلار در دست داشت.

ونگ از جمله ثروتمندان نسل دومی است که فرزند یکی از خانواده های سرمایه دار  و متمول چین است و به علت سبک زندگی نمایشی ای که دارد، شهرت یافته.

ونگ، ملقب به “همسر ملی” گشته که در کشور چین، یکی از مهم ترین القاب تلقی می شود. این عنوان به دلیل سبک خاص زندگی تجملی و عجیب و غریبش به او داده شده.

4
ونگ قبلا برای سگش، کوکو، ساعت های اپلی به ارزش ۳۷.۰۰۰ دلار خریده بود.

سال گذشته یکی از آژانس های خبری چین یعنی ژینهوا (Xinhua)، سبک زندگی ونگ را مورد انتقاد شدید قرار داده بود و از مردم این کشور خواست تا از چنین رویه خودخواهانه ای که وی به کار گرفته، بر حذر بمانند. این انتقادهای شدید، زمانی صورت گرفت که ونگ، ولخرجی های غیر معقولی را برای نامزدش انجام داده بود.

این انتقادها تا جایی ادامه پیدا کرد که پدرش در یکی از شبکه های تلویزیونی حضور پیدا کرد و این کار پسرش را زیر سئوال برد.

منبع: edition.cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود