درخواست رسمی آنجلینا جولی برای طلاق از برد پیت

زندگی مشترک زوج ثروتمند هالیوودی رو به پایان است

درخواست رسمی آنجلینا جولی برای طلاق از برد پیت

آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوود به طور رسمی درخواست خود برای طلاق از برد پیت را به دادگاه ارائه نموده است، بنابراین این زوج قصد دارند بعد از سال ها زندگی مشترک به آن پایان دهند. سوء مصرف مواد و عصبانیت، از جمله دلایل جولی برای طلاق به شمار می رود. وی از دادگاه درخواست نموده تا حضانت بچه ها را به او واگذار کنند.

اطلاعات درز کرده نشان می دهند که اصلی ترین علت ارائه این دادخواست، رفتارهای برد پیت در قبال فرزندان و نحوه تربیت آن ها بوده است. ظاهرا خانم جولی از مصرف بیش از حد مواد و الکل توسط برد پیت خسته شده و دیگر نمی تواند این وضعیت را تحمل کند. به علاوه، نوعی عصبانیت خطرناک نیز در آقای پیت مشاهده شده که بر اساس ادعای آنجلینا جولی، می تواند برای بچه ها خطرناک باشد.

وکیل خانم جولی می گوید وی برای حفظ سلامت خانواده تصمیم گرفته دست به چنین کاری بزند. زوج مشهور هالیوود از سال ۲۰۰۴ با یکدیگر بوده اند و ۲ سال پیش به صورت رسمی ازدواج کردند. آن ها آخرین بار تقریبا دو ماه پیش با یکدیگر دیده شده اند. بنابراین به نظر می رسد زندگی مشترک یکی از موفق ترین زوج های هنری به بن بست رسیده و دیگر ادامه نخواهد یافت.

منبع: tmz
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود