تیر و کمانی عظیم که یک انسان را پرتاب کرد یا ویدیویی که همه را سر کار گذاشت [تماشا کنید]

تیر و کمانی عظیم که یک انسان را پرتاب کرد یا ویدیویی که همه را سر کار گذاشت [تماشا کنید]

تا به حال دیده بودیم که فردی برای مطرح نمودن خود و یا شکستن رکوردهای مختلف، کارهای خطرناکی مانند راه رفتن بر روی طناب در ارتفاع بسیار زیاد را انجام دهد. اما ماجرایی که اخیرا مطرح شده کاملا متفاوت با این نوع اتفاقات است و باعث شده همگان آن را دنبال کنند.

هفته گذشته ویدیویی منتشر شد که تعجب همه را بر انگیخت. ظاهرا چند نفر برای دستیابی به هدفی خاص، فردی را درون یک وسیله تیر و کمان مانند قرار می دهند و قصد دارند آن را به هوا پرتاب کنند. به نظر می رسد همه چیز از قبل پیش بینی شده و نکات ایمنی (در نظر گرفتن تور برای فرود آمدن) هم مورد توجه قرار گرفته است.

اما ناگهان اتفاق غیر مترقبه ای رخ می دهد و سرنشین نگون بخت بیش از مقدار پیش بینی شده پرتاب می شود. ظاهرا مسئولان این کار به شدت سراسیمه شده و ترس وجود آنان را فرا می گیرد.  ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بیشتر به جزئیات این حادثه پی ببرید.

ویدیوی این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی انتشار یافت و تنها ظرف ۲ روز تقریبا ۱۲۵۰۰۰ بار مورد بازدید قرار گرفت. با این حال برخی در واقعی بودن ماجرا تردید داشتند. آن ها معتقد بودند که این گونه کارها با هماهنگی کامل صورت می گیرد و امکان ندارد به این شکل با جان افراد بازی شود. به علاوه خود ویدیو هم مشکوک است و بعد از رخ دادن حادثه چیز دیگری به تصویر کشیده نمی شود. حالا بعد از گذشت چند روز جزئیات جدیدی از این حادثه مشخص شده است.

به نظر می رسد شرکتی در دبی به نام «کریم» (Careem) پشت پرده این ماجرا قرار داشته باشد. بهتر است خودتان ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا واقعیت برایتان روشن گردد.

این شرکت با استفاده از سرویس آنلاین، مسافران را با نزدیک ترین راننده مرتبط می سازد و تاکنون توانسته فعالیت های خود را در ۱۰ کشور و ۲۵ شهر گسترش دهد. با توجه به نوع فعالیت کمپانی «کریم» می توان آن را نسخه عربی سرویس «اوبر» (Uber) آمریکا دانست. این شرکت در حساب توییتر خود به حادثه مذکور واکنش نشان داده و اعلام کرده هیچ فردی طی این رویداد آسیب ندیده است. بنابراین همه ما زیادی ساده لوح بودیم و خیلی زود آن را باور کردیم.

screenshot-60-w600

منبع: 9gag
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • برنا مهر ۳, ۱۳۹۵

    همونطور که ویدئوی اول چیزی رو ثابت نمیکرد، ویدئوی دوم هم به استناد به همون چیزی رو ثابت نمیکنه 🙂

  • پارسایی مهر ۳, ۱۳۹۵

    اینجاست که باید بگیم “کریم تو مسلمون نیستی” !!!

  • حسن مهر ۳, ۱۳۹۵

    شما سادلوح هستید که چنین پستی میگذارید اصلا جلوه ویژه مناسبی نداشت خیلی ساده میشه تشخیص داد که ساختگیه از تکان خوردن بعد از پرتاب ببین تا زاویه پرتاپ نسبت به سرعت و زاویه کش

  • علیرضا مهر ۴, ۱۳۹۵

    اون شدتی که یارو پرت شد بیفته تو استخر باید دو دقیقه بعد بیاد بالا. اینکه از لب استخر پرید تو آب

  • فرانه مهر ۴, ۱۳۹۵

    فرد پرتاب شده کلاه داره و کفش
    دومی اصا اون لباسا رو نپوشیده و پابرهنه هم هست
    کریم چی فکر کرده با خودش؟

  • امید,, آدینی آبان ۲۶, ۱۴۰۲

    در کلیپ اول و زمان پرتاب اصلا انسان نبود و رباط انسان نما بود که پرتاب شد و به واقع بیشتر از حدنصاب پرتاب شد و افراد نگران سقوط شئ پرتاب شده توی شهر شدند و در کلیپ دوم برای ادامه ی صحنه، بسیار غیرحرفه ای یک انسان توی استخر کم عمق پرید.