ربات نظامی روسی نزدیک بود جان یک خبرنگار را بگیرد [تماشا کنید]

ربات نظامی روسی نزدیک بود جان یک خبرنگار را بگیرد [تماشا کنید]

رباتی پیشرفته در خلال یک برنامه تلویزیونی زنده با یک خبرنگار تصادف کرده و نزدیک بوده آن را به کشتن دهد. این ویدیو که ظاهرا حذف شده بود، در فضای اینترنت پخش شده و همه آن را مشاهده نموده اند. خبرنگاری به نام «ایگوروف» (Egorov) همراه با یک سرباز، قصد داشتند رباتی نظامی به نام «Platforma-M» را در یکی از سواحل غربی روسیه مورد آزمایش قرار دهند.

آن ها سرگرم صحبت درباره توانایی ها و قابلیت های دفاعی ملی بوده اند و تصمیم داشتند ربات مذکور را بر روی یک تپه بیازمایند، اما اشتباه اپراتور باعث شده کنترل وسیله از دستش خارج شود و آقای ایگوروف را در معرض خطری بسیار بزرگ قرار دهد. ربات در آستانه رد شدن از روی وی بوده و می توانسته جانش را تهدید کند.

pay-aleksey-egorov-w600

هردوی آن ها سعی داشتند از پیش آمدن این اتفاق جلوگیری کنند. در پایان خبرنگار خوش شانس خودش را از شر ربات رها می کند و ماشین در ماسه ها واژگون می گردد.

خوشبختانه هیچ یک از آن ها آسیب ندیده اند و ربات نیز خسارت چندانی متحمل نشده است. این ویدیو به طور اتفاقی در صفحه رسمی کانال قرار داده شد و سپس بلافاصله حذف گردید، اما همان دقایق باعث شد در تمام شبکه ها پخش گردد.

pay-aleksey-egorov-1-w600

«Platforma-M» رباتی خزنده است که با استفاده از ریموت کنترل می شود و می تواند مسلسل و نارنجک ضد تانک شلیک کند. این ماشین بیشتر برای اهدافی مانند شناسایی، مین گذاری و مین روبی به کار گرفته می شود. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود